Čo je na tom nejasného? Nákladná doprava samozrejme stratová nie je pri súčasnom spôsobe platieb napr. za dopravnú cestu. Čo myslíš, že keby to bolo stratové, tak by to niekto chcel kúpiť? A prevádzkovalo by to toľko súkromníkov po celom svete? A akákoľvek iná firma, vrátane mnou neobľúbeného Connexu, bude mať iste menej antizákaznícke praktiky než Zločinecká Spoločnosť.
Prečo? Však pre nich je vraj paradoxne stratová aj tá nákladná doprava. Keď sa jej zbavia, budú mať menšiu stratu, nie? Prosím vysvetli, nech sa môžem tešiť.
mas pravdu aj ty aj Igor, ale po sprivatizovani sa zrusia aj stratove manipulaky, sukromnik stratove cinnosti isto zrusi, a zamera sa len na hromadne ucelene vlaky, cize niektore trate, ktore prisli o osobnu dopravu, teraz pridu aj o to posledne co tam este bolo. Toto leto mozno posledny krat uvidime vlak v Stupave,Brezovej,Medzevi...
Ak sa mylim,budem len rad.
Azda tam bude menej tunelovania, ale aj tak sa bojim, ze ked odpadne krizova dotacia osobnej dopravy nakladnou (aspon predpokladam, ze to tak dnes funguje, alebo sa mylim?), stat nezvysi dostatocne dotacie pre vykony vo verejnom zaujme a osobna doprava pojde do paze uz uplne...
Tak to zmenili. Podstatou totiž bývalo to, že Rakúšania v rozpore s UIC začali používať označenie EC aj pre vnútroštátne vlaky a keď boli buzerovaní, tak si vymysleli OeBB-EC ?