Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Caute vospolok. Nema niekto informacie, ako to bude v lete s JFN kartou? Rakusaci maju totiz trochu inak prazdniny, ako tu a pokial by sa oplatilo, tak by som si rad kupil tu rakusku kartu. Zial, po nemecky nerozumiem 🙂

Pls. odpovedajte mi, alebo ma aspon upozornite na mail. Na sledovanie diskusie mi v poslednych dnoch neostava vela casu 🙂
Reply on: LUK #1074:
Osobně bych si z toho nedělal těžkou hlavu- v Polsku proběhla decentralizace regionální železniční dopravy dost divoce, takže to je jen špička ledovce. Normálně je tam zvykem, že vojvodství zaplatí objednané výkony jen na část roku, takže PKP- przewozy regionalne pak udělají změnu (jsou tam na to zvyklí- ročně mají desítky změn rozkladu jazdy již tradičně) a až vojvodství zaplatí, tak to při další změně zas obnoví...
Ale jiná věc je, že turistům bych pro cesty po Polsku doporučil využívat vlak jen k dálkové dopravě (ta funguje- IC+, IC, Ex, pociagy poszpiesne na hlavních tratích a noční ubytovací doprava) a na místě spíš jezdit autobusem- ne rozdíl od vlaku jezdí často a obvykle i levně (není pravidlem- 15 km Lubawka- Kamienna Góra se dá jet za 1,80 Zl nebo za 10 Zl...). Místní dráhy jsou extrémně zanedbané a nic kromě maximální drážní romantiky nenabízejí. A jiná věc taky je, že na většině území Polska (v rovině) stejně autobusy umí vykrýt přepravní vztahy podstatně lépe (opakuju- netýká se Haliče a snad i Slezska u hranic s ČR).
Reply on: LUK #1073:
Na Podkarpatsku regionálne vlaky opäť jazdia
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=639
Reply on: Sarko #968:
čo za reklamné lišty máš na mysli ❓
Urcite poznate polsku stranku Toma. Teraz robi diplomovku a poziadal ma o vyplnenie dotaznika. Kto ma zaujem pomoct moze si ho stiahnut na www.kamim.sk/ine/tomeq/survey1.doc
Neviem, ci ste toto poznali, ci nie, ale mne to pride velmi uzitocne. Kalkulator vnutro i medzinarodneho tarifu CD.

http://www.jizdenka.cz/IT.aspx
Dve nové karosy

Prievidza – Mestská hromadná doprava v okresnom meste bola v týchto dňoch posilnená o dva nové autobusy. Vybavené sú elektronickým informačným systémom, teda elektronickými informačnými panelmi s vyznačením smeru jazdy, pokladňami novej generácie, ktoré umožňujú využiť automatický hlásič zastávok. „Cestujúci sa v nových karosách už vozia. Investovali sme do nich takmer 11,5 milióna korún. V budúcom období počítame s ďalšou obnovou vozového parku. Tentoraz sa zameriame na autobusy s nižšou kapacitou a nižšími prevádzkovými nákladmi. Využijeme ich pre spoje, na ktorých prepravujeme menší počet cestujúcich,“ informoval nás Pavel Pařízek, dopravný riaditeľ SAD Prievidza.

http://www.regionalnenoviny.sk/c/2032561/Dve-nove-karosy.html
Reply on: SZKV #1066:
Mala poznamka: Bojnicemi, ne Bojnici. Slovenstina nema pochybnosti u nazvu koncicich na -ice, vsechno jsou podstatna jmena zenskeho rodu vzoru ulica v pomnoznem cisle. Napr. Kosice, Bojnice, Demandice, Raslavice. Jednotne cislo by koncilo na -ica, jako Senica, Zarnovica, Jablonica. Problemy typu "do Hostivice nebo do Hostivic" slovenstina tudiz neresi.
Reply on: Majkl #1060:
Však já taky netvrdím, že zrovna v téhle relaci je to bůhvíco- do Prievidze to jde vlakem de facto jen Bojnicí a do Jihlavy je to ještě horší. Já jen tvrdím, že silně pochybuju o tom, že by cestující preferovali cestu vnitroslovenským spojem do Holíče, pak se nějak přesunout přes čáru )jak někde ve Slovinsku...) a potom opět vnitrostátní ICOM linkou do Jihlavy. Jednak by to bylo asi o dost dražší než teď (místo jedné jízdenky hned 3) a kromě toho dvojnásobná manipulace se zavazadly taky není nic skvělého! A to už nemluvím o detailu, že ICOM v takovém případě neuvažuje, že by v JŘ inzeroval skutečnost, že by linka Jihlava- Hodonín byla mezinárodní, takže mi není jasné, jak by se to lidi dověděli.
Ale jiná věc je, že podle výkazů ICOMu zrovna touhle linkou moc Slováků nejezdí- obvykle méně než 10, takže pro ICOM (jehož majitele nic než okamžitý zisk nezajímá) je v tomto případě důležitá ta vnitro-frekvence a Slovensko vem čert!
Ode dneška jezdí 25Tr pod #401 v pravidelném provozu ve Zlíně!!! Foto na http://trajfly.wz.cz/!!
Reply on: Majkl #1062:
dufam, ze ano.
Reply on: TeBeCe #1061:
pôjdeš? Inak, som prekvapený, ako pekne to spropagovali... ?
Dávam do pozornosti Rozlúčkovú jazdu posledného z martinských Ikarusov, ktorá sa bude konať dňa 7.5.2005. Bližšie info v novinke na za.imhd.sk
?
Reply on: SZKV #1059:
Z Jihlavy do Prievidze vlakom? Chcem vidieť tie prípoje v Brne a Bratislave... ?

R 669 + EC 135 + R 723 = pouhých 9 hodín, 16 minút
Reply on: Vševedko samofandivý #1058:
Obávám se, že tentokrát je to neschopnost oboustraná. naše ministerstvo dopravy zase trvá na vyloučení vnitrostátní přepravy, což třeba pro linku Jihlava- Prievidza může být samo o sobě fatální. Od známého co dělá v ICOMu mám informace, že linku rozdělí na vnitro-spoj Jihlava- Hodonín, pak dostanou cestující nějaký čas na přesun přes Moravu (prý se jedná s Hodonínskou ČSAD) a SAD by pak jezdila v relaci Holíč- Prievidza. otázkou jen je, jak dlouho by to mělo šanci vydržet...
Nu što- dálnice bude zas o něco plnější a vlaky taky...
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: TeBeCe #1057:
Čo k tomu dodať iného, než: Proko*kot*ovič, vrah verejnej dopravy na Slovensku. Asi mu fak pojdem vypáliť tú cukráreň v tej odpornej diere, kde ani železnicu nepoznajú... Debil...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.