Linkové vedenie alternatívneho návrhu novej koncepcie MHD
Linkové vedenie občianskeho návrhu novej organizácie MHD je bližšie rozpísané nižšie. Celkovo 16 denných liniek je rozložených nasledovne:
Linka 1
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh II – Inovecká – Hasičská – stanica – Pod Sokolice - Kubra
Premávka: intervalová - 30 min v „x“, v špičke skrátený interval, cez víkend 60 min
Linka 1 ostala vo svojej pôvodnej trase predstavujúcej základnú os trenčianskej MHD. Linka svojím trasovaním a intervalom je vhodnou na premávku kĺbových vozidiel. Je zabezpečený preklad na úseku stanica – Juh II s linkou 22 tak, aby sa vytváral ešte nižší interval pre dostatočný počet spojov ale aj kapacitu vozidiel. Linka pri spojení so stanicou rešpektuje aj iné linky idúce na sídlisko Juh a teda jej premávka je prekladaná aj so spojmi linky 11 (dokonalý preklad 30 min) či linkami 23 a 28, vytvárajúc vysokú ponuku spojov pre spojenie najväčšieho trenčianskeho sídliska Juh.
Linka 2
Trasa: na Sihoti zmenená trasa tak, že premáva obojsmerne po Považskej ul. (mapa)
Sihoť IV – Považská – stanica – Hasičská – Legionárska – Biskupice (Nozdrkovce)
Premávka: intervalová – 60 min v „x“, v špičke skrátený interval na polovicu až tretinu, cez víkend 60 min, resp. do taktu s linkou 24
Linka 2 okrem zmeny na sídlisku Sihoť ostala v pôvodnej trase. Jej premávka je však konečne preložená s premávkou linky 24, nakoľko s touto linkou má 85% trasy rovnakej (obe linky sa „rozpájajú“ práve od zastávky Legionárska, reštaurácia). Spoje linky 2 a 24 v špičke vytvárajú 20 min interval, cez víkend 30 min interval. Linka zachádza väčšinou spojov až do Nozdrkoviec, vybrané spoje končia pri LOTN. Premáva medzi 5:00 a 20:00 hod. Je určená prioritne pre premávku sólo vozidiel s ohľadom na jej vyťaženosť.
Linka 3
Trasa: v úseku od starého mosta po Záblatie trasa zmenená (mapa)
Juh II – Legionárska – Old Herold – Istebnícka – Vinohrady – Zlatovce – Záblatie
Premávka: intervalová – 60 min v špičke a 120 min v sedle pracovných dní, cez špičku aj vložené spoje
Linka 3 doznala podstatných zmien spojených s novými dopravnými možnosťami v meste Trenčín: linka využije podjazd Vlárska pri Old Herolde a skráti tak cestovanie občanov z Istebník a Zlatoviec do centra mesta. Oproti súčasnému stavu linka nekrúži po Zámostí a vynecháva Zlatovskú ulicu, preto cestovný čas do centra je výrazne skrátený (medzi 5 až 14 min podľa nástupnej zastávky v Zámostí). Linka premáva počas pracovných dní, cez víkend vzhľadom na vysoký počet spojov prímestskej dopravy smerujúcej do Nemšovej a Hornej Súče nie je uvažované s víkendovou premávkou na linke 3. Linka je prioritne určená pre spojenie najvzdialenejších častí mesta za Váhom s centrom a nemocnicou. Linka premáva v nových pravidelných a lepšie zapamätateľných časoch a urobí aj návoz a odvoz z pracovnej zmeny vo VOP-027 na Kasárenskej ul. Premáva medzi 5:00 a 19:10.
Linka 4
Trasa: nová linka (mapa)
Juh I – Inovecká – Hasičská – Považská – Sihoť IV (Opatová)
Premávka: intervalová – 60min celodenne, v „x“ aj cez víkendy; do Opatovej cez víkendy premáva každý druhý spoj (120 min interval)
Linka 4 je svojou trasou novou linkou, ktorá nahrádza na sídlisku Juh I linku 18 v spojení so Sihoťou, v Opatovej nahrádza linku 21 v spojení s centrom a Juhom a taktiež nahrádza doterajšiu linku 4, ktorá mala len ranný a poobedný spoj pre školákov. Nová linka 4 zabezpečí nielen návoz do ZŠ na Kubranskej ulici, ale súčasne doplní hustú premávku na hlavnom prepravnom ťahu Juh – centrum – Sihoť vhodnými časovými polohami jej spojov tak, že spolu s linkou 8 a 28 vytvára nosný prepravný smer v pracovné dni nie v rozsahu menšom než 15 min interval a cez víkendy 20 – 30 min interval. Pre obsluhu Opatovej bol zvolený tento variant novou linkou 4 preto, lebo samostatná linka do Opatovej by nebola tak vhodne koordinovateľná s ostatnými linkami, pričom by to malo za následok aj vyšší počet liniek a možno nie vhodný cieľ pre obyvateľov Opatovej - tak, ako sa dozvedeli z návrhu zverejneného na webstránke Trenčína (konečná na stanici). Keďže Opatová má so stanicou vynikajúce až nadštandardné spojenie prímestskou dopravou alebo osobnými vlakmi, dôležitejšie bolo, aby MHD obyvateľov časti doviezla do centra a poskytla spojenie s úradmi, nemocnicou či najväčším sídliskom Juh. To všetko linka 4 spĺňa, pričom je v špičke ešte doplnená účelovými spojmi.
Linka 5
Trasa: nezmenená predĺžená súčasná trasa (mapa)
Juh I – Dlhé Hony – Zlatovská (Brnianska – Zlatovce – Záblatie a späť)
Premávka: intervalová – 60 min celodenne v „x“, cez víkend 3 páry spojov v preklade s linkami 7 a 17
Linka 5 bola ponechaná v súčasnej trase. Keďže však miesto otáčania pri súčasnej konečnej (VOD-EKO) nie je a vozidlá kvôli otáčaniu najazdia veľa zbytočných vozokilometrov, rozhodli sme sa vybrané spoje predĺžiť tak, že zo Zlatovskej, VOD-EKO pôjdu na Brniansku ul. a cez novú kruhovú križovatku a podjazd prejdú do Zlatoviec. Tam spoje pôjdu nasledovným okruhom: najprv k Detskému mestečku, kde sa otočia plynulým prejazdom po ul. Jána Psotného na Hlavnú a potom doľava na Hanzlíkovskú, cez ktorú prejdú do Záblatia (obslúžia zastávky Záblatská, pošta a Záblatská) a následne prejdú podjazdom späť na Brniansku ul. a Zlatovskú – následne po doterajšej trase smer Juh I. Toto riešenie jednak odstraňuje problémy s otáčaním a zachádzaním vozidiel, ako i poskytuje vhodné doplnenie linky 3 v Zlatovciach či Záblatí pre spojenie s centrom a sídliskom Juh či nemocnicou. Linka má oproti dnešnému stavu menší počet spojov, čo súvisí s premávkou nových liniek 7 a 17, s ktorými však jazdí v preklade a po väčšinu dňa tak spojenie Juh – Zámostie je založená na pravidelnom intervale, ktorý je podľa špičky alebo sedla v rozpätí 12 až 30 min, keď spoje sú rozložené a nevytvárajú sa neželané zhluky. Rovnako cez víkend sú 3 páry spojov linky 5 dokonale koordinované so spojmi linky 7 a 17 a vytvárajú ľahko zapamätateľný celodenný interval 60 min.
Linka 6
Trasa: pôvodná trasa upravená na sídlisku Sihoť (premáva obojsmerne po Považskej) a predĺžená v Zámostí rovnako ako u linky 5 (mapa)
Sihoť IV – Považská – stanica – Zlatovská – (priemyselný park) - Brnianska – Záblatie – Zlatovce a späť
Premávka: intervalová – 30 min v špičke , 60 min v sedle v „x“; 60 min resp. 120 min cez víkend
Linka 6 rovnako vychádza zo súčasnej podoby a aspekty jej novej trasy sú totožné ako u linky 5, akurát linka v Zámostí obslúži najprv Záblatie a potom Zlatovce (u linky 5 presne naopak), aby bolo možné cestovať aj medzi Záblatím a Zlatovcami v oboch smeroch linkou 5 resp. linkou 6. Na linke sú zavedené aj účelové spoje pre priemyselný park a niektoré spoje sú ukončené na stanici (najmä večerné, ktoré sú vlastne náhradou za zrušené spoje linky 13). Linka 6 tak v plnom rozsahu preberá úlohu zrušenej linky 13, k čomu prispelo hlavne otvorenie podjazdu „Brnianska“ a zrušenie železničných priecestí na Hlavnej ul. a Záblatskej ul. Linka tak spája Záblatie a Zlatovce jednak s priemyselnou Zlatovskou ul. a školami na jej konci ako aj so stanicou, centrom mesta a sídliskom Sihoť.
Linka 7
Trasa: úplne nová trasa linky na dôležitom dopravnom ťahu Juh II – Zlatovská – centrum – Juh II (mapa)
Juh II – Dlhé Hony – Biskupice – Nový most – Zlatovská – Starý most – Soblahovská – Juh II
Premávka: intervalová – 30 až 60 min po väčšinu dňa, ráno a popoludní účelové spoje aj ich rozloženie. Cez víkend 60 min interval (spolu s doplnením na linke 5). S linkou 17 vytvára protismernú dvojičku.
Linka 7 je novou linkou, ktorá jazdí jednosmerne a to na polokruhu z najväčšieho sídliska Juh II do Zámostia, pričom prechádza najprv cez nový cestný most a potom plynule pokračuje cez starý most späť. Na linke jestvujú aj rýchle ranné a poobedné spoje, pretože prioritou ráno je dostať sa na Zlatovskú bez krúženia po centre resp. státia v zápchach a popoludní presne opačne. Tomu zodpovedá aj ponuka spojov a ich rozloženie: ráno medzi 5:00 a 8:00 (a tiež jeden spoj popoludní) idú na linke spoje z Juhu II cez nový most; v ostatný denný čas linka premáva len od Zlatovskej cez starý most na Juh. U linky 17 je to presne naopak a preto linky 7 a 17 tvoria protismerné linky, zabezpečujúce spojenie Juhu a Zámostia tak, ako tomu zodpovedá dopyt po preprave a využívajú vhodne aj nový most, čím sa dosahuje efektívna premávka aj využitie. Linky podľa dopytu a doby môžu byť obsluhované sólo alebo kĺbovými vozmi. Obsahuje aj účelové spoje do priemyselného parku.
Linka 8
Trasa: súčasná trasa zachovaná, zmena na sídlisku Sihoť: premáva obojsmerne po Hodžovej ul. (mapa)
Juh II – Soblahovská – Hasičská – Hodžova – Sihoť IV
Premávka: intervalová – v „x“ v špičke 15 min, v ostatný čas 30 min, cez víkend 60 min
Linka 8 je jestvujúcou linkou, ktorá má nezmenenú trasu s drobnou úpravou. Linka predstavuje nosnú linku v trenčianskom slova zmysle, kedy v špičke jazdí každých 15 min a v ostatnom čase každých 30 min. Predstavuje silné spojenie na najsilnejšom prepravnom prúde cestujúcich Juh – centrum – Sihoť a je určená na premávku sólo i kĺbových vozidiel. Jej pravidelný takt je ľahko zapamätateľný a linka je naviac preložená s linkami 4 a 28 na spojnici Sihoť – Juh, kedy z tohto spojenia bolo vyťažené maximum a to dokonca aj redukciou počtu liniek. Linka 8 bola v poslednom období oslabovaná, preto ak má byť cieľom pravidelná doprava, je nevyhnutné pri spojení ramien s obdobným dopytom nasadiť aj primeraný počet spojov. A v tomto je linka 8 ukážkovou, pretože spája dve najväčšie sídliská cez centrum mesta a je teda v každom smere využitou a má vyrovnané zaťaženie po celej trase. Jej potenciál naviac rastie, pretože mesto sa rozširuje najviac práve na oboch jej koncoch: Sihoť IV či Juh II, III.
Linka 11
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh I – Inovecká – Dlhé Hony – Hasičská – stanica – Kubra – Kubrica
Premávka: intervalová – 30 min v špičke, inak 60 min v “x“, cez víkend 60 min
Najdôležitejšia linka na Juhu I je v špičke posilnená do taktu, čím sa ruší potreba doplnkovej linky 17 na úseku Juh – stanica. Linka 11 v plnom rozsahu nahrádza nielen doterajšiu linku 17, ale aj linku 7. Zaniká síce priame spojenie Kubrica – Zlatovská, avšak na trase vyťaženej linky 11 dochádza k želanému posilneniu spojov v špičke. Linka je naviac koordinovaná na úseku stanica – Kubra s linkou 1 a na úseku stanica – Juh aj s linkami 1 22 23 a 28. Vytvára tak predpoklad efektívneho využitia súčasného počtu spojov a prípojovosti pre vlaky vyššej kategórie (R, IC). Jej trasa i vyťaženosť nenasvedčuje potrebe zmeny, práve naopak, vyžaduje posilnenie.
Linka 17
Trasa: úplne nová trasa linky na dôležitom dopravnom ťahu Juh II – centrum – Zlatovská – Juh II (mapa)
Juh II – Soblahovská – Starý most – Zlatovská – Nový most – Biskupice – Dlhé Hony – Juh II
Premávka: intervalová – 30 až 60 min po väčšinu dňa, ráno a popoludní účelové spoje aj ich rozloženie. Cez víkend 60 min interval (spolu s doplnením na linke 5). S linkou 7 vytvára protismernú dvojičku, v špičke tak tieto linky disponujú v súčte až 4 spojmi vytvárajúcimi 15 min interval, pričom sú na spojnici Zlatovskej ul. dopĺňané aj linkou 5. Linka 17 premáva do Zámostia cez centrum mesta po starom moste a vracia sa späť okruhom cez nový most. Zabezpečuje aj spojenie Juhu s priemyselným parkom. Pri oboch linkách 7 a 17 platí, že okruhy sú protismerné a jazdia sa počas špičky pracovných dní. Inak sú spoje ukončené na Zlatovskej, SAD a linky 7 i 17 tak predstavujú v sedle plnohodnotnú náhradu pôvodnej linky 15. Zhrnutím teda možno povedať, že linka 17 jazdí z Juhu cez centrum na Zlatovskú a linka 7 zo Zlatovskej cez centrum na Juh. Počas špičky linka 17 nekončí na SAD-ke, ale pokračuje novým mostom späť na Juh a linka 7 zasa počas špičky začína trasu už na Juhu a cez nový most prechádza na Zlatovskú, SAD a potom cez centrum na Juh. Využitie nového mosta tak pre obe linky predstavuje efektívne využitie špičkových kilometrov a skrátenie jazdných časov pre potreby Juhu a Dlhých Honov. Zavedením tejto dvojičky liniek sa zároveň nahradila potreba doterajšej liniek 12 a 20 v celom rozsahu. Na linkách 7 a 17 sú zavedené aj expresné spoje.
Linka 22
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh II – Inovecká – Hasičská – Autobusová stanica
Premávka: intervalová – 30 min ako posila k linke 1 v pracovné dni školského vyučovania v špičke, cez víkend 60 min interval ako doplnok spojov linky 1
Linka 22 premáva po nezmenenej trase od roku 1987 na hlavnom prepravnom ťahu stanica – sídlisko Juh cez sídlisko Dlhé Hony. Linka je zavedená v preklade so spojmi linky 1 tak, že v pracovné dni vytvára doplnok k vyťaženým spojom linky 1 a cez víkend tvorí spoločný interval liniek 1 a 22 pravidelný 30 min interval na úseku Juh II – stanica. Naviac je táto dvojlinka vhodne kombinovaná aj s linkami 11 23 a 28. V pracovné dni jazdí len počas šklského vyučovania (okrem prvého ranného spoja z Juhu, ktorý jazdí aj mimo prázdnin), a to skoro ráno a v exponovaných časoch, kedy je jej premávka uvažovaná medzi 4:00 a 10:30 hod dopoludnia a medzi 13:30 a 17:00 hod popoludní. Mimo tieto časy nie je potrebná s ohľadom na 30 min interval linky 1 a jej ponúkanú kapacitu. Cez víkend jazdí linka 22 od 7:00 do 22:00.
Linka 23
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh III – Inovecká – Hasičská – Autobusová stanica
Premávka: intervalová – v špičke pracovných dní 45 min, inak 60 min, cez víkend 120 min interval. V preklade s linkou 28 spoločný víkendový 60 min interval po stanicu.
Linka 23 ostala rovnako premávať vo svojej originálnej trase. Jej spoje sú však prekladané so spojmi linky 28 tak, že Juh III má k dispozícii po väčšinu pracovného dňa 30 min interval. V rannej špičke sú spoje ešte viac zhustené. Linka 23 je doplnkom linky 28 premávajúcej až na Sihoť. Cieľom úpravy premávky tejto linky bolo zmeniť súčasný stav, kedy večerné spoje linky 23 bývali takmer prázdne. Linka 23 tak jazdí obdobne ako linka 22 vo vzťahu k linke 1. Linky 23 a 28 je potrebné vnímať spoločne, pretože spojenie s centrom a stanicou je pre Juh III prioritné. Linka je v premávke počas pracovného dňa od 5:00 do 19:00, a cez víkend od 9:25 do 18:00.
Linka 24
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Sihoť IV – Považská – stanica – Hasičská – Legionárska – OC Laugaricio
Premávka: intervalová – 60 min, popoludní 40 min (rovnako víkend i pracovné dni)
Linka 24 si zachováva svoju súčasnú trasu, ktorá je nastavená správne s ohľadom na dnešné vysoké vyťaženie tejto linky. Je to dané tým, že spája druhé najväčšie sídlisko Sihoť, stanicu, centrum, nemocnicu i obchodnú zónu. Keďže linka 24 má s linkou 2 85% trasy rovnakej, je dôležité zabezpečenie prekladu týchto liniek, ktorý dosiaľ nebol realizovaný. Linka 2 a 24 tak spoločne vytvárajú počas dňa 20 min interval resp. 30 min interval a to v pracovný i voľný deň. Je tak splnený predpoklad pre zapamätateľný cestovný poriadok s dostatočnou ponukou spojov na spoločnom úseku Sihoť IV – Legionárska, reštaurácia. Spojenie obchodnej zóny s centrom je kľúčové počas celého dňa, preto má linka špecifickú premávku, bez klasickej rannej špičky vzhľadom na otváracie hodiny v Belej.
Linka 25
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh II – Inovecká – Soblahovská – Legionárska – OC Laugaricio
Premávka: intervalová – popoludní 60 min (rovnako víkend i pracovné dni), v rannej časti s ohľadom na špecifickú potrebu 90 min interval.
Linka 25 rovnako ako linka 24 patrí medzi dobre vyťažené linky, čo je dané spojením najväčšieho sídliska Juh a obchodnej zóny cez tretie najväčšie sídlisko Dlhé Hony. Jej premávka tak vychádza z dnešnej potreby a je v tomto smere upravená do rovnakých odchodov a presného intervalu, ktorý na linke dosiaľ nebol. Pre Juh II predstavuje tiež priame spojenie s nemocnicou i Dolným mestom.
Linka 26
Trasa: nová linka (mapa)
Zlatovce – Záblatie – Zlatovská – Legionárska – OC Laugaricio
Premávka: účelové spoje; ráno návoz na pracovnú zmenu v obchodnej zóne, cez víkend rovnomerne rozložené spoje pre priame spojenie Zámostia s obchodnou zónou (náhrada súčasnej linky 27)
Linka 26 je úplne novou linkou, ktorej trasa vychádza z pôvodnej linky 27, prechádza centrom mesta, čím zvyšuje svoj potenciál. Linka v Zlatovciach a Záblatí premáva obdobne ako linka 5: robí polokruh, aby nemusela zbytočne krúžiť po Zlatovciach a Záblatí 2x, ale jedným polokruhom uskutoční nástup aj výstup (rovnako ako navrhovaná linka 5 a 6, resp. navrhovaná linka 4 v Opatovej). Tým na jednej strane nie sú zbytočne míňané vozokilometre a na druhej strane sa efektívne využíva nasadenie vozidla na linke.
Linka 28
Trasa: nezmenená oproti súčasnému stavu (mapa)
Juh III – Dlhé Hony – Hasičská – stanica – Považská – Sihoť IV
Premávka: intervalová – 60 min počas pracovných dní, cez víkend ráno 60 min, po začatí premávky linky 23 interval 120 min. V preklade s linkou 23 - spoločný víkendový 60 min interval po stanicu po celý deň.
Linka 28 je pôvodnou linkou, pretože sa teší obľube u cestujúcich na Juhu III. Jej premávka je preložená s premávkou linky 23, ktorá dopĺňa linku 28 tak, že po väčšinu dňa premávajú v 30 min intervale, ráno sú spoje ešte viac zahustené. Víkend, ako už bolo povedané pri linke 23, obsluhujú v pravidelnom hodinovom takte. Pre Juh III je to vhodná kombinácia 2 doterajších liniek s ohľadom na celkový dopravný výkon trenčianskej MHD. Doterajšie zmeny totiž ukázali, že okrem dopravnej špičky je viac využívaná linka 28, pretože svojou obsluhou má väčší potenciál cestujúcich.
Nočná doprava:
Je zabezpečená jednou linkou rovnako ako dosiaľ.
Linka 50
Trasa: upravená pri jazde zo Sihote na stanicu tak, že obslúži aj sídlisko Pred Poľom (mapa)
Juh II – Soblahovská – Hasičská – Považská – Sihoť III – Sihoť IV – Pred Poľom – Pod Sokolice – stanica – Hasičská – Inovecká – Juh II
Linka 50 je polokružná nočná linka, premávajúca v noci z piatka na sobotu 5 spojmi počas noci tak, že zabezpečuje spojenie najväčších častí Trenčína ležiacich výlučne na ľavej strane Váhu. Linka oproti súčasnému stavu obslúži viac zastávok, čím sa skrátia niektoré príliš dlhé vzdialenosti medzi zastávkami nočnej linky, ktorá neobsluhuje všetky nácestné zastávky. Rovnako tak v dôsledku otvorenia podjazdu zo Sihote III na sídlisko Pred Poľom popod železničnú trať č. 120 sa umožní obsluha sídliska Pred Poľom a teda potenciál vzrastie aj o obyvateľov dolnej časti Kubry. Rozsah dopravy nebol zatiaľ rozšírený, avšak v prípade požiadavky do budúcna vidíme ako vhodné, aby linka premávala aj v noci zo soboty na nedeľu a v ostatné dni slúžila ako verejný zvoz a rozvoz vodičov MHD (ktorý sa vykonáva neverejne) a prípoj pre nočný rýchlik Zemplín do Košíc i Bratislavy.
Cestovný poriadok navrhnutých liniek
Pre podrobnejšie štúdium bude čoskoro zverejnený aj cestovný poriadok liniek, ktorý bol pripravený pre potreby relevantného návrhu po všetkých stránkach, spolu s prehľadnou mapou liniek. Za pomoci aplikácie google maps je pripravená aj podoba každej linky v reálnom teréne mesta Trenčín.
Pozn.: pri linke 50 zatiaľ graficky nie je zobraziteľný podjazd Pred Poľom, ktorý je toho času vo výstavbe; pri linke 3 je trasa uvedená „pešo“, nakoľko podjazd Vlárska je zatiaľ vo výstavbe a sprístupnený len pre peších.
Sumárna tabuľka navrhnutých liniek MHD
Číslo linky |
Konečná 1 |
Konečná 2 |
Varianty trasy (počet) |
Poznámka |
Hlavný Interval |
Preklad s linkou |
1 |
Juh II |
Kubra |
1 |
|
30/30/60 |
22 (11) |
2 |
Sihoť IV |
Nozdrkovce |
2 |
|
40/60/60+ |
24 |
3 |
Juh II |
Záblatie |
2 |
|
60/120/- |
|
4 |
Juh I |
Opatová |
2 |
|
60/60/60 |
8, 28 |
5 |
Juh I |
Záblatie |
2 |
čiastočne polokružná |
60/60/+ |
7, 17 |
6 |
Sihoť IV |
Záblatie |
4 |
čiastočne polokružná |
30/60/60+ |
|
7 |
Juh II |
Juh II |
3 |
polokružná |
30/60/60 |
17, 5 |
8 |
Juh II |
Sihoť IV |
1 |
|
15/30/60 |
4, 28 |
11 |
Juh I |
Kubrica |
1 |
|
30/60/60 |
1,22 (23,28) |
17 |
Juh II |
Juh II |
3 |
polokružná |
30/30-60/60 |
7, 5 |
22 |
Juh II |
Stanica |
1 |
|
30/-/60 |
1 (11,23,28) |
23 |
Juh III |
Stanica |
1 |
|
40-60/60/120 |
28 |
24 |
Sihoť IV |
Laugaricio |
1 |
|
40-60 celodenne |
2 |
25 |
Juh II |
Laugaricio |
1 |
|
60 celodenne |
|
26 |
Laugaricio |
Zlatovce |
1 |
|
ÚS |
|
28 |
Juh III |
Sihoť IV |
1 |
|
60/60/60-120 |
23 (4,8) |
50 |
Juh II |
Juh II |
1 |
polokružná |
5 spojov |
|
Agent007