Vyťaženie bolo v priemere rovnaké ako keď tam bolo krátke vozidlo, akurát sa tam cestujúci netlačili ako sardinky + ľudia sedeli aj stáli, takže kapacita bola využitá dostatočne.
Však aj ja to tvrdím. Akurát dtto sa pýtam ako ty prečo mi dali až 4. paprče? Možno budúci a či už dnešní nie pravdiči? Ale myslím si, že poslanci, tí stále niečo vymýšľajú. Á prvá paprča.Asi ten poslanec. Zmenili územný plán a chcú v krásnom Trenčíne stavať spaľovňu.
Posledna 23 mala uspech uz ked sa nasadzovala skorej, pia a so jej pekne pasovala. Tie harmoniky po deviatej su skor luxus nez na uzitok, aj keby vozili 20 ludi, to stale dokaze odviest kratky voz. Vacsinou tie busy chodia po urcitej hodine prazdne, maximalne par cestujucich, otazne je vsak ci si cestujuci nezvykli alebo sa este nenarodili, to ukaze az cas.
Neviem či to zachráni, čo sa týka vyťaženosti, skorší odchod. Problém vidím v špecifickej trase P5 neobsluhujúcej zastávky Piešťanská a Úspech v blízkosti stredných škôl. Po 5. a 6. hodine trasu kvitujem, po 7. presne naopak. Núti to prechádzať študentov cez frekventovanú cestu I/61 čo moc "nežná mobilita" nie je.
Ale po hokeji, koncerte a v piatky snáď lepšie. A isto lepšie, než o 15:00 vo vozovni...A čo posledná 23, ako je využitá? V piatok a sobotu by mohla mať slušne čísla.
Takže jazdia aj takto neskoro? To je po rokoch pozitívne zistenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pešiak