Aktuálne celkom zaujímavá situácia, na kruháči pri OBI je skrížený kamión, všetky linky v tom úseku jazdia odklonom cez zastávky Dlhé Hony a Cintorínska. Zastávky na Inoveckej a Ku štvrtiam pravdepodobne nie sú obluhované, dochádza k miernym zdržaniam...
Úplne súhlasím. Vzhľadom na stav voz. parku nasadzovanie #66 cez pracovné dni chápem, ale dopravca by jej mal nájsť/vytvoriť vhodný turnus. Aby jazdila napríklad na linkách 2, 12, alebo 23, kde je nízka frekvencia cestujúcich. A cez víkend nemá na MHD, samozrejme, čo hľadať.
Podobne nepochopím, že minulú nedeľu jazdila aj #35, totálny šrot s prepadnutou podlahou, k dispozícií pritom museli byť minimálne Citelisy. Pre zaujímavosť, Crossway #16 jazdí už 2 mesiace tiež s poškodeným predným čelom a prasknutým sklom (nehoda s autom na križovatke Saratovská x Novomeského).
Téma harmoník cez víkend bude aktuálna už o pár týždňov, keďže pred Vianocami bude tradične preplnená L24
vozidlo #66 cez víkend NEMÁ ČO HĽADAŤ na linkách MHD. A cez pracovné dni len v prípade, že už neni ani koleso k dispozícii pojazdné - bežne sa však nasadzuje pred Citelismi či kĺbovou #51. A to je problém a mesto nič (ako obvykle).
Víkend je pokrytý tuším 16 vozidlami. To znamená že z 22 nízkopodlažákov by sa vyskladal kľudne celý obeh aj 7 záložákov Ale nie, v TN si nasadíme modrú karosku s dvomi dverami. To sa nestávalo ani pri C734.
Jednoducho treba začať nasadzovať #61 aj cez víkend. Ráno pekne tie preplnené spoje na 24 a 25 (tam je to vozidlo ako stvorené) a cez deň najmä linky 1,8 a 24. Keď sa chce, všetko ide. Lenže tu je ukážka nechcenia a nezáujmu.
za súčasného stavu je len vecou úplného diletantstva a porušovania povinností pri správe financií mesta, že nejazdí mestský voz #51 stabilne a naopak, "dočasná" náhrada #66 sa objavuje tam, kde by mal jazdiť kĺbak a dokonca cez víkend, kedy je k dispozícii cca 25 vozidiel (!!!!).
ja by som cez víkend radšej videl v premávke #61, ak nie je čo iné poslať, že musí prímestský dvojverák, ktorý navyše jazdí ZBOKU NEOZNAČENÝ, máva tam len číslo, bez trasy a konečnej
Jasné, objednávateľ by si mal dupnúť, keď dopravcu to samého nenapadne (možno neche, nevie, možno sú iné dôvody). Ale objednávateľ mal už dávno zabezpečiť vzhľadom na vozový park garantované nasadenie 2/3 vozov ako NP! A víkend už komplet.
Jazdí neustále, dokonca aj cez víkend, kedy je množstvo vozidiel (napr. Citelisy) odstavených. Ale prečo nevypraviť prímestskú Karosu namiesto nízkopodlažného Citelisu, že? Výsledok nezáujmu zo strany objednávateľa...
dávno som ju už nečítal, vek 16 rokov tam je (ak sa nejakým dodatkom náhodou nevynechal), ale viem že už pri C734 na linkách 24 a 25 bol s tým problém, takže to je zjavne problém aj teraz. A je to problém mesta, pretože to obnovu parku nenastavilo a nové busy (resp. iné) SAD-ke nepovolilo zatiaľ.
Ako je postavená zmluva o výkonoch vo verejnom záujme? (Resp. zmluva na základe ktorého SAD TN vykonáva MHD). Nie je tam požiadavka na mestské autobusy, ktorá by sa dala napadnúť?
takže je leto, kĺbaky nejazdia (ani #61, ktorá je bezbariérová a 100% NP), zato jazdia rôzne stariny v podobe B952 (kým sa nerozpadnú pred očami, ako to vidno z fotiek vo fóre vedľa), ale jazdí aj prímestský voz (?!), zatiaľ čo minimálne 5 kĺbových vozidiel "odpočíva". Tomu sa hovorí kvalita a služba pre cestujúcich. Toto má asi presvedčiť ľudí presadnúť do MHD, resp. ju naďalej používať? Tomuto sa hovorí progres? V roku 2004 keď dožívali Ikarusy to bolo presne rovnaké, akurát vozy nemali ten jednotný lak čo teraz.
C954 na zasahuje do výkonov MHD, a pritom SADka má tzv. "piaty kĺbak", ktorým je tuším #51 a te nejazdí - dokonca nejazdil, ani keď teraz v zime vypadol niektorý zo 4 stabilne jazdiacich vozov. Prečo? Lebo údržba na hovno, rovnako ako sa "starali" o #61 v čase, ke ď tvrdili, že je to záloha
Taktiež nám jazdia v premávke tie paródie na GO, čo by som ja neodsúhlasil nikdy, ale to je výsledok neschopnost mesta dohodnúť obnovu vozového parku.
A potom nám jazdia vozidlá so závadami - hoci údajne záložné, čo by mali byť v tip top stave: Citelis 12M #02. Sa pýtam, ako je to možné, keď SAD má tak dobré vzťahy v Ivecu, že nevedia dať tie vozy "dokopy"?
takže ráno zase tlačenica na linke 24, ktorá to kapacitne nezvláda....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
15:00 17 #66 Rozmarínová Zlatovce - to tento voz jazdí v špičke na poradí, ktoré by malo byť ideálne kĺbové?