ja dúfam, že nie "nájsť" turnus, ale urobiť ich nanovo 5 a poriadne, nie to čo je teraz, aby jeden kĺbový turnus skončil uprostred špičky 14:00!!! To je blbosť ako voda v koši. A musí sa zaviesť priorita, že spoje 08:03 a 09:03 na linke 24 musí vykonať kĺbak tak, že aj keby sa zrovna pokazil ten, ktorý to robí, stiahne sa z iného turnusu kĺbový voz na 24 a tam sa pošle záloha #01.
Ale to chce rozmýšľať a na meste poznať priority, rozumieť systému MHD a robiť to pre ľudí. Lebo inak je odpoveď a lá pani hovorkyňa SAD úplne odveci, 72 ľudí v sóle je riadna tlačenka a keď máme 4 kĺbové vozy k dispozícii, tak nedáme, lebo veď do 90 sa mohlo ešte 12 uhoriek natlačiť. Takouto logikou to potom v TN aj vyzerá a ľudia sa vyháňajú z MHD!
Som veľmi zvedavý, či od septembra bude jazdiť všetkých 5 harmoník, ktoré mesto Trenčín má. Snáď sa za 2 mesiace podarilo nájsť vhodný turnus našej nízkopodlažnej harmonike. To aké linky by mala robiť je tu už asi utópia písať (L24, L11, L1 a pod.)
Veď práve. Škoda, že nie je ráno nasadzovaný na L24. Na druhej strane, som veľmi rád, že ho vidím na trenčianskych cestách. A verím, že bude jazdiť čo najdlhšie. Naozaj nechápem, že stál toľko nečinne.
Ten krížik som si všimol a veru neviem.
#61 dnes išla presnejšie na linke 1 o 6:20 z Gen. Svobodu, čiže dnes jazdila ale viem jedine, že na tomto rannom spoji inak neviem bol som odcestovaný.
Nebude ten výkričník niečo ako, že ten spoj bol odrieknutý? Jedine potom, že bol by to bug v systéme alebo jedine ma fakt iba napadá, že tento spoj bol odrieknutý a tam je takýto znak... najlepšie bude asi kontaktovať sadku alebo skôr mojbus.sk.
nie, tam kde je prepotrebný samozrejme že nejde, veď ako inak v Trenčíneschponomeste. 08:03 šiel Citelis 12M #04 a 09:03 #05. Dnes som ho nevidel, ale mohol ísť na turnuse so spojom 07:40 z Juhu na linke 1.
Inak čo znamená ten krížik červený pri spoji 07:20?
Áno, tú #36 som videl ale ešte som s ňou nešiel. Boli aj v interiéry nejaké opravy? Zdá sa mi, že má trocha svetlejší náter ako ostatné a nemá zatiaľ evidenčné čísla podniku a ani niektoré nápisy KAROSA, ak som si dobre všimol.
Neviem z akého dôvodu nejazdila. Ja som s ňou tak isto ráno jazdieval linkou 7 do školy.
Čo sa týka kĺbov tak #61 zatiaľ jazdí každý pracovný deň od začiatku prázdnin, #51 mám taký pocit, že jazdila len 1. týždeň teraz vodiča z nej výdavam jazdiť na #02 a ostatné 2 ani nejazdili. Namiesto nich zatiaľ jazdia záložné vozidlo #35 a #04 (tá nie je záložná ale jazdí lebo sa jej okruhy cez letné prázdniny zrušili (mám namysli linky 22,7,17... ktoré jazdievala a po týždni sa menila s #03 a #05
Hmm... #61 jazdí teraz skoro každý deň, minimálne každý deň ju aspoň jedenkrát vidím, mohlo by to takto aj zostať, uvidíme dokedy bude jazdiť.
Inak #06 bola pokazená keď nejazdila? Lebo asi ako záložné nízkopodlažné vozidlo to asi nebude, keďže ráno keď som chodieval ešte do školy linkou 7 tak chodila pravidelne.
teraz trochu oprávnenej kritiky: SAD Trenčín si spravila sama obehy a tak to aj vyzerá. Nech tu Juraj dá vyjadrenie, prečo jazdia tak, ako jazdia - preto, že nie sú schopní to spraviť poriadne a na meste nie je nikto, kto by im to vytmavil. Jedine, že sa zase spojíme tak ako pri návrhu nového CP od augusta 2016 a zatlačíme na mesto, lebo takto sa rozhadzuje zase.
Ja už dlhšie sa chystám, draxter to vie, ale nedá mi nenapísať: Mesto len kecá a kecá, čo spraví pre MHD, ale skutočne urobilo?
- od roku 2006 neskutočné chyby pri modernizácii trate 120 a výstavbe nového mosta: chýba mimoúrovňové kríženie Zlatovská - privádzač, chýba podjazd pre autá v Zámostí tak, aby zmysluplnejšie mohla premávať MHD, chýba podchod/podjazd v úseku Mládežnícka a pod.
- primitívne chyby úseku dopravy, kedy kasselák nie je ani pri Majáku a ani pri Radegaste (teraz nemierim na Richarda, ten sa snažil to napraviť, ale na osoby, ktoré to mali navrhovať a ktoré niektoré naďalej pracujú na úrade žiaľ)
- žiadna zrekonštruovaná zastávka za posledné 4 roky a(nebyť Legionárskej)
- zastávky v Opatovej bez kasselúku, hoci to boli nové zastávky
- žiaden systém v obnove vozového parku - raz veľa naraz a potom dlho nič
- žiaden systém v nasadzovaní kĺbových vozidiel od 12/2016
- mestom posvätené odstavenei najmodernejšieho vozu #61, ktoré by bez nášho tlaku a Richardovho slova znamenalo vyhodenie 7 mil. Sk z našich peňazí von oknom - dnes to je jediný jazdiaci kĺbak!!!
- odloženie súťaže na MHD a zmluva napriamo až na 5 rokov!!!!
- plytvanie prostriedkami kým pod rúškom zbytočného šetrenia robí mesto tlačenko na spojoch tým, že dopravcovi toleruje nenasadzovanie kĺbakov cez leto, hoci zmena CP od 8/2016 s ich nasadením počítala!!!!
Čiže myslíš niečo ako zrýchlený spoj, čiže pôjde po električnej ale stáť tam nebude, no či by sa to oplatilo, čo ak nastupuje veľa ľudí aj na zastávkach Gymnázium, Legionárska, Nemocnica, Beckovská?
Inak je pekné navrhnúť kedy by mali jazdiť kĺbaky ale prd z toho, oni si ich dávajú kam chcú, hlavne na linku 1 aj keď niekedy netreba a keď treba nejde kĺbak. Celkovo máme málo kĺbových autobusov, radšej keby bolo menej B 952 a viac kĺbakov.
Alebo pri tej rannej 24 by ešte bolo riešenie zaviesť nový spoj, ktorý by išiel z autobusovej stanice cez Hasičskú a následne by išiel po Električnej a stál až pri TESCU.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Ale to chce rozmýšľať a na meste poznať priority, rozumieť systému MHD a robiť to pre ľudí. Lebo inak je odpoveď a lá pani hovorkyňa SAD úplne odveci, 72 ľudí v sóle je riadna tlačenka a keď máme 4 kĺbové vozy k dispozícii, tak nedáme, lebo veď do 90 sa mohlo ešte 12 uhoriek natlačiť. Takouto logikou to potom v TN aj vyzerá a ľudia sa vyháňajú z MHD!