Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
precestoval som minulý týždeň dva dni v Trenčianskej MHD a musím povedať, že cesťáky nezodpovedajú potrebám ľudí, pretože:
1. veľa ľudí ide busom aj v čase 06:30 - 07:10, nielen 06:30 a 07:30, ktoré sú tzv. zaťažkávacie časy
2. ľudia idúci do a zo Zámostia by privítali zrýchlené spoje, lebo linky 5/15 nemajú primárnu obsluhu centra a mimo školských spojov tam veľa ľudí ani nevystupuje
3. špička končí podľa CP o 16-tej, ale ľudia by potrebovali na linkách ako 8 určite lepší interval než 60 min, špičku by bolo treba predĺžiť a spoje posilniť až do 18-tej
4. vzhľadom k množstvu stavebných prác po meste by to chcelo MHD zrýchliť
5. často treba kĺbak v špičke na viacerých spojoch, tak by nemal ten piaty driemať v garáži
6. nočák by mal jazdiť nielen piatok/sobota ale aj sobota/nedeľa
7. treba už niečo urobiť s linkami 2 a 24, ktoré nejazdia v preklade, hoci by si to CP vyslovene pýtal
8. treba reálne naplniť slová primátora "využíte MHD a nechajte auto doma keď je TN rozkopaný".
Reakcia na: Mike #1109:
To je jasne,aj my sme mali v minulom cestaku ovela lepsiu spotrebu,jazdili sme uz od 5:00 aj cez vikendy,teraz skor v sedle a aj na tom zalezi vela,aj to ze volakedy sme dost zastavok len dali nohu z plynu dolu ale ak sa nik nedvihal tak sme tahali dalej,nebola taka husta premavka ako je dnes,aj vas zo zastavky skor niekto pustil,ani na kazdom priechode sa nestalo... zalezi aj na pocte Km -cim viac ich za den odjazdim =tym mam lepsiu priemerku,ale zalezi aj na pneumatikach,na asfalte co je u nas hnus...je v tom skrtatka vela faktorov,a vela zalezi od celkovej pohody aku mam v autobuse a tym mi to ovplyvnuje styl jazdy...,zalezi na kvalite PHM,na technickom stave -filtre,trisky...
Reakcia na: Marek6283 #1108:
Zisťoval som totiž pred časom akú spotrebu majú B961 v PB, NR a BA, v TN neviem. A to som porovnával so spotrebou B952 v niektorých prevádzkach. Tak som prišiel na to, že ten rozdiel medzi spotrebou sóla a kĺbaku je tých 10-15 l. Samozrejme, že tam zohráva rolu aj to, že 952 je manuál a 961 je automat.
Inú spotrebu bude mať citelis a ešte inú crossway (pokiaľ sa bavíme o typoch, čo u vás jazdia.). Ale aj laikovi je jasné, že spotreba vozidla závisí/líši sa od veľmi veľa faktorov.

A ináč k tej RTO: pred 13timi rokmi som išiel RTO-čkou z Ba do Ke (mestská, samozrejme historický voz, objednal si ho DPMK od DPB, na nete sú aj fotky 🙂 ) - a spotreba za celú trasu tam aj späť bola 25l/100 km 🙂 A to ešte nebolo toľko D1 ako dnes, napr. Branisko sme išli cez kopec.. ?
Reakcia na: mathre #1105:
? ups,prepac kamarat!!! Zle som to teda pochopil! Dik za objasnenie!
Reakcia na: mathre #1105:
ten rozdiel je, ale nie taký, aby voz stál za normálnych okolností, pretože u nás sú spoje a linky, kde kĺb treba aj mimo špičky. Ten rozdiel je kompenzovaný kapacitou a vyťaženosťou, pretože dva krátke vozy by mali spotrebu oveľa vyššiu ako kĺbak.
Reakcia na: Marek6283 #1104:
Marek, on hovoril o rozdiele 10-15litrov, nie o spotrebe ? Viď #1100. Ale inak ten rozdiel je správny, a spotreba od čias RTO skoro nezmenená ?
Reakcia na: Marek6283 #1104:
Ja som len chcel vedieť že či je naozaj taký markantný rozdiel v spotrebe krátkeho a kĺbového vozu že sa u nás praktizuje to že kĺby jazdia len v špičkách. Je mi jasné že nejaký tam je len som nevedel koľko to asi môže byť.
Reakcia na: Mike #1103:
? ...raz som tu pisal prispevok o Skode 706RTO a ta mala spotrebu udavanu vyrobcom-priemernu!!! - 31L/100Km a podotkol som ze za tie roky vyvoja a modernizacie sa s tymto absolutne nic nespravilo,preto tvoj udaj ma dost pobavil! To tak nejaky mikrobusik moze mat ale aj taky uz som mal moznost otestovat a zral tak polovicu z tohto! Podotykam ide o MHD kde nie su vobec idealne podmienky! -stala rychlost a.t.d. ... Ked vas zaujima spotreba ,konkretny tip a technicke parametre su na internete vo wikipedii!
Reakcia na: mathre #1100:
Veľmi približne 10, max. 15 l/100 km.
Reakcia na: mathre #1101:
? vsetko ide ako ma-kolesa sa tocia! ?
Táto sekcia je inak mŕtva oproti minulosti.
Reakcia na: draxter #1099:
Aký môže byť reálny rozdiel v spotrebe krátkeho a klbového vozu?
áno. mňa akurát dorážajú tie prázdne prejazdy kĺbov do vozovne na obed. Kokos #61 nejazdí lebo sa šetrí PHM, ale prázdne jazdy iných klbov môže byť? Nechápem
jazdí už zase aj štvrtá B961 alebo tak ako minulý týždeň kraťas, že sa ráno nepomestíme do 24-ky?
Reakcia na: linka10 #1096:
fíha, takže #61 už zase stojí?
54 už v premávke, len už neviem ktorý deň som ju to videl v tomto týždni 🙂
e vidieť kĺbak Citelis 18M v priemyselnom parku, má možnosť zajtra 14:43 na linke 6. Následne bude 15:15 na Sihoti na linke 8 odchádzať na Juh II.
aj včera #61 na treťom kĺbovom poradí (namiesto #54)
aj včera #32 na štvrtom kĺbovom poradí (namiesto #53), ráno bola do Laugaricia veľká nespokojnosť u cestujúcich, ktorí sa nemestili do vozu. Žiaľ, ďalší kĺb už v TN nie je?
Reakcia na: N/A #1087:
ak by si urobil nejaké foto, kľudne mi pošli na mail ? Platí pre všetkých ?
Reakcia na: N/A #1091:
Aj v Ba sa mýlia vodiči MHD. A stalo sa to už aj nejakým na električkách a trolejbusoch.. a tam sa už tak ľahko nevrátiš na trasu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.