Chcel by som sa prečo zase nie je prepojenie autobusov s vlakmi? Pokiaľ je jednotka nosný autobus tejto linky, ako je možné, že sa človek dostane na stanicu k rannému vlaku o 37 minút skôr ako ide vlak, resp. 25 minút skôr. Porozmýšľajme spolu asi načo chodia ľudia na železničnú stanicu.
Richard Ščepko
a) Viedeň aj Salzburg má 4 sekundy (ak som to správne počítal). BUS pruh je však predsunutý v niektorých miestach o niekoľko metrov. Asi najväčší "extrém" bol Salzburg (posielam nižšie zastávku Ferdinand-Hanusch-Platz). Týmto predsunutím získa vozidlo nie len pár metrov k dobru, ale aj určitú "psychologickú výhodu" pri radení sa pred autá. Doplnkový semafór ako pre električky, či len formou zelenej by som nechal na dopravákov. Neviem ako slovenské normy toto definujú. Ale nejak musia, keďže IROP pre čerpanie eurofondov sám preferuje prioritizáciu MHD pred IAD.
b) Samozrejme, nech to posúdia odborníci. Mne sa rakúsky model po odsledovaní pozdáva.
K tomu PS. Parkovacie miesta patria pod SSC, nie sú na mestskom pozemku. Tam vidím BUS pruh ako problematický.