Reakcia na: draxter #8829:
Takýto návrh som mal namysli, zachová približne rovnaké čísla liniek a trasy do rovnakých lokalít. Napríklad ak sa cestujúcim zmenia čísla, trasy a všetko tak to vezmú (pravdepodobne) zle. Za to, keď sa im zachová zaužívaný systém avšak objavia v ňom nové a kvalitnejšie možnosti cestovania, vezmú to (pravdepodobne) dobre. Tiež sa mi páči, že v návrhu je zachovaný systém priameho spojenia väčšiny častí, pretože prestupy v našej MHD by cestujúcich odstrašovali. Takže SUPER!!! Rovno by mohol vstúpiť do platnosti!!! Jediné čo mi tam možno chýba je spojenie na Partizánsku a lokality pod Juhom smerom na Soblahov. Skúsim navrhnúť aj zopár zmien v zastávakch, zavedenie obsluhy nových lokalít, viac zastávok na znamenie :Nové zastávky na znamenie: Inovecká, Dlhé Hony , Soblahovská pod cintorínom, Ľ. Stárka , Piešťanská- pošta , Hanzlíkovská , Opatová-Horeblatie , všetky od Kubrej, nám po Kubricu.
Tiež by som skrátil niektoré názvy:
Kasárenská,Majerská = Kasárenská
Martina Rázusa, obchodná akadémia = Martina Rázusa
Martina Rázusa, zimný štadión = Zimný štadión
Gen. M. R. Štefánika = Kukučínova
Gen. M. R. Štefánika, Marina = Pod Sokolice (smer Kubra), MAX (smer mesto)
Gen. Svobodu, pod Juhom = Pod Juhom
+ zriadenie nových zastávok:
Zlatovce, Vinohrady - pri novom obytnom súbore (ul. Na kamenci)
Stavokov - pod novým mostom
Na Zongorke - obytný súbor Pod Juhom
zastávky v lokalite Partizánska, Olbrachtova, Dolný Šianec
- tiež ma napadla nová zastávka Námestie Svätej Anny (smer Juh v zálive po pôvodnej zastávke). Pretože vzdialenosť Gymnázium - Legionárska je pomerne veľká na to, že je to centrum mesta.
Skúšal som pár nápadov poslať aj na mesto - na žiadny neodpovedalo ?
PS: Chcel som poprosiť / opýtať sa, či niekto nemá CP MHD Trenčín z roku 2005 - pred optimalizáciou v 2006. Zaujímala by ma taká víkendová premávka L15 či L12 cez Legionársku, prípadne krátka existencia L45 do Skalky nad Váhom. O týchto zaujímavostiach nemám prehľad, pretože vtedy som MHD moc nevyužíval. Vopred ďakujem ! ?
draxter
Ako niečo ušetriť a pridať inde resp. vylepšiť súčasný CP?
a) linka 3: v čase keď ide linka 3 v "a" nepôjde linka 5 (ušetríme); linku 3 presmerovať cez Dlhé Hony, načo má isť okolo po Legionárskej a Ku štvrtiam? A nech ide na Juh I a preloží sa s linkou 5 úplne: výsledok? pravidelný a hustý CP! o 18-tej spoj doplní chýbajúci spoj linky 5, v ostatných časoch sa upraví o 5-7 min odchod a máme krásny preklad. Juh II má stále linku 10 a 15 pre spojenie so Zámostím.
b) linka 1 ak ide v X:15 a 45 tak linka 8 pôjde X:00 a 30. Toto je základná os Juhu II a podľa toho sa prípadne doplnia spoje na oboch linkách, aby si nekonkurovali. Linka 22 sa doplní tak, aby šla sólo pokiaľ možno po linke 1 kĺbovej, nie naopak.
c) zrušiť večerné spoje linky 23 a zaviesť spoje na linke 28, vozenie vzduchu na 23 už treba konečne zamedziť! (súhlas s milanom001 ohľadne zbytočnosti tejto linky večer)
d) linka 10 by mala ísť ráno z Juhu I na Juh II a rovno na nový most na Zlatovskú a potom cez centrum nazad, popoludní naopak (t.j. zo Zámostia priamo na Juh II a Juh I) Boli by to expresné spoje miesto doterajších zrýchlených. Pre obsluhu centra a Dlhých Honov tu ostáva klasická 3,5,15. Pre prehľadnosť by som označil linka 9 a 10 (oproti sebe jazdiace linky, jedna ráno a jedna popoludní opačne, ak by bolo treba nejaké spoje aj medzitým, kľudne). Na ich úkor prípadne vtedy oslabiť linku 5 a 15.
e) linku 21 presmerovať na Juh I a linku 18 zrušiť, jej spoje hodiť na linku 8 (tá by aj v "a" mala 30 min interval) a niečo na presmerovanú 21
f) linku 13 by som presmeroval, veď aj tak to bude nutné po uzavretí priecestia na Halvnej: Záblatie - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská - Hasičská - žst - Sihoť IV. Môžeme zrušiť linku 6 (alebo ju nechať len ako pár účelových spojov z Opatovej resp. do priemyselného parku). Takže môj variant:
1 Juh II - Inovecká - Legionárska - žst - Kubra (20/30/60)
2 Nozdrkovce - Biskupice - Legionárska - žst - Sihoť IV (60/120/120, ale preklad s L24)
3 Juh I - Dlhé Hony - Zlatovská - Brnianska - Záblatie - Zlatovce - Orechové (terajší rozsah)
5 Juh I - Dlhé Hony - Zlatovská (dokonalý preklad s L3) 30/60/60
6 Opatová - Sihoť IV - žst - Zlatovská - priem.park (účelové spoje)
7 Kubrica - Kubra - žst - Zlatovská - priem.park (účelové spoje)
8 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Sihoť IV (20/30/30) prekladať odchody aj s linkou 1/22
9 Juh I - Juh II - Inovecká - Legionárska - Zlatovská - Nový most - Juh II - Juh I (špičkové spoje popoludní na odvoz zo zámostia)
10 Juh I - Juh II - Nový most - Zlatovská - Legionárska - Inovecká - Juh II - Juh I (špičkové spoje ráno, ak treba niečo aj popoludní)
11 Juh I - Inovecká - Legionárska - žst - Kubra - Kubrica 30/60/60
13 Záblatie - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská - žst - Sihoť IV (30/60/120)
15 Juh II - Inovecká - Legionárska - Zlatovská (60/120/-)
19 Juh II - Inovecká - Legionárska - Old Herold - Orechové - AOZ - Zlatovce 60/-/-
21 Juh I - Električná - Sihoť IV - Opatová 60/60/60
22 Juh II - Inovecká - Legionárska - žst (60/-/60)
23 Juh III - Dlhé Hony - Legionárska - žst 60/-/-
24 Sihoť IV - žst - Legionárska - OC Belá 40/40/40 preklad s linkou 2
25 Juh II - Inovecká - Leginoárska - OC Belá 60/60/60 + vybrané spoje predĺžené do Zámostia
28 Juh III - Dlhé Hony - Legionárska - žst - Sihoť IV (60/60/60)
linky 4,12,16,20 považujem za účelové spoje, ktoré ak sú využívané, nech jazdia ďalej, nemám o nich prehľad