Reakcia na: kvorka #8107:
Hej, viem o vás a som rád, že v Trenčíne sú aj takéto typy ľudí, ktorí len nebúchajú v krčmách do stola. Za to si vás veľmi vážim. Draxtera nevynímajúc. ? Ono naozaj cieľom nie je hľadať vinníka, ale nájsť také riešenie, ktoré bude vyhovovať obom stranám. A hlavne vytvoriť nejaký rozumný štandard, ako postupovať a aké opatrenia vykonať, aby zástavky MHD mali určitú kvalitu.
@capaCity: Som fakt rád, že podaktorí vodiči pochopili význam tejto "naoko" drobnosti. Nechcem robiť z kasseláku nejakú modlu, ale ak to má výrazne zjednodušiť nástup i výstup a vodičom zjednodušiť zastavenie, tak to za to stojí. Nám zdravým je to čiastočne jedno, ale starší, mamičky s deťmi či telesne postihnutí to rozhodne ocenia. Bezbariérovosť je štandard, ktorý je zabehnutý vo vyspelej časti sveta.
draxter
- kilometricky zrušený spoj linky 23 a nahradený spojom 28 = navýšenie km o trasu žst-Sihoť IV
- zrušenie spoja linky 2 = ušetrenie km o trasu Sihoť IV-žst-Biskupice
- takže logicky nahradenie spojov linky 2 a 23 spojom linky 28 znamená ešte ušetrenie km v úseku žst-Biskupice, čo by v prípade viacerých spojov mohlo byť navýšenie počtu spojov linky 24.
Výsledok: Juh III získa spojenie so Sihoťou častejšie než teraz, zrušia sa prázdne spoje linky 23; Sihoť namiesto spojov linky 2 bude mať zachované spojenie s nemocnicou linkou 28 a 24. Biskupice pre nezáujem cestujúcich prídu trochu skrátka, alebo môžu prejsť k Perle na linky 24 a 28.