Reakcia na: Richard Ščepko #7617:
Zoznam určených autobusových staníc, kde sa poskytuje (príp. bude poskytovať) pomoc podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 181/2011 o právach cestujúcich v autobusovej a autokarovej doprave a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004 http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=136957
Telesne postihnutým to určite príde vhod, v TN to bude až od roku 2014, kedy by mala byť AS zrekonštruovaná. Na druhú stranu, treba urobiť progres aj v MHD, tak dúfajme, že Legionárska bude prvá lastovička.
kvorka
- momentálne sa javí ako najrýchlejšia spojnica s centrom Soblahovská ulica. Navrhoval by som posilnenie linky 8 na pravidelný interval 30 min celodenne (okrem špičky) v dokonalom preklade s 30 min intervalom linky 1. Alternatívne kvôli prepravnému prúdu opäť presmerovať linku 18 po Soblahovskej
- stálo by za úvahu, či by spoje liniek 23 a 28 nemohli jazdiť po totožnej trase (cez Dlhé Hony)
- linka 3 by sa tiež mala vyhnúť križovatke pri Kauflande, a ísť rovnako ako linky 5,19 a 28 cez Dlhé Hony.
- linky 2 a 24 by sa mali dať do poriadku a preložiť v čase keď idú 2 spoej do hodiny do 30 min rozostupu
Výsledkom by boli dvojičky 1/22 (Inovecká), 23/28(Dlhé Hony), 8/18(Soblahovská), 2/24(Legionárskaˇ, ktoré by sa mohli riadne preložiť a vytvoriť na svojich trasách hlavné prepravné prúdy a osloviť tak cestujúcich z Juhu. Juh I by mal mať v "x" minimálne soj každých 20 min a Juh II minimálne každých 15 min, Juh III aspoň 30 min. Inak je MHD pre také sídlisko chaotická a nespoľahlivá po posledných škrtoch.
Týmto by sídlisko Sihoť tiež získalo, lebo linky 2/24 a 8/18(28) by mohli jazdiť tiež každých 15 min (tak ako to bolo do roku 2000 u liniek 2 a 8/18: odchody a:10(2) 25(18) 40(2) 55(8).
Inak linka 21 bude mať na trase čochvíľa 2 obmedzenia: v Opatovej a časom aj pri Kauflande.