Reakcia na: zu.zana #7489:
uff,tak to je sila,sam uznavam aj ked som veeeeeeeeelkyyyy odporca financneho styku v MHD v meste s poctom prepravenych osob ako je nase... Reakcia nebola namieste,ale zase ja uz tiez kolkokrat mam co robit aby som nepustil z ust nieco podobne,lebo stale dokola nieco niekomu vysvetlovat...kam idem,preco nie,co ma robit s kartou,preco meskam,preco to neide,ci ide nieco ine,kedy,preco je tu zima,preco horko...??? Milion poziadaviek a otazok a problemov a ja ich mam riesit ci objasnovat...Ved ja mam vprvom rade karovat...Vy mate vsetko ostatne napisane,nic z toho nie je utajene,su to verejne dostupne informacie...ale to sa tu uz riesilo 100x. Najlepsi by bol BA system cestovania MHD alebo co sa snazim v poslednom case robit ja aby som nemal problemy: dajte mi ortazku tak aby som odpovedal : ano,nie , neviem... (a ziadne -preco?!) Dnes mi jedna babka vravi: mozme vystupit 1 dvermi? Ja ze:podla toho ako sa Vam tazko chodi. No,tazko.Tak mozte. A ona ze ? ked butete nieco potrebovat na chyrurgii tak tam mate protekciu ? ! No pani reku,dakujem ale mne ti masiari nechybaju! Jeeezisi,tak nevravte ,mne tam robi syn ? hop,prepacte pani ,iste je vinimka...Niekedy je nalada posrandovat,niekedy to nepadne na urodnu podu,inokedy su aj tazke chvile,vytacaju nas rozne kolizne situacie na cestach,tlaci nas cas...clovek znesie vela,no su aj hranice ,potom exploduje a mozno si to odnesie aj taky nevinny pripad ako vy...Preto je najlepsie sa opytat vonku niekoho na zastavke,alebo cestujuceho v autobuse...a az na koniec skusit vodica,ktory premysla nad tym ze mu tecie chladic alebo unika vzduch ci neidu dvere,uz je hladny,dve auta mu nedali prednost a skoro nabural,pali ho zaha....doma na neho caka zena a krdel deti... ?
draxter
linka 1 2004(30/30/30) 2012 (20/30/60)
linka 2 2004(30/30/30) 2012 (30/60/60)
linka 3 2004 nič 2012 (60/120/3 spoje)
linka 4 2004 nič 2012 1 pár v "c"
linka 5 2004 (20/60/60) 2012 (30/60/60)
linka 6 2004 (60/60/60) 2012 (30/60/6 spojov)
linka 7,12,16,19,20 2004 a 2012 porovnateľné
linka 8 2004 (20/30/60) 2012 (15/60/60)
linka 9 2004 (60/-/-) 2012: zrušená
linka 11 2004 (60/60/60) 2012 (60/60/60)
linka 13 2004 (30/60/60-120) 2012 (30/60/60-120)
linka 15 2004 (30-60/120/-) 2012 (30-60/60/-)
linka 17 2004 (60/-/-) 2012 (60*/-/-)
linka 18 2004 (60/60/60-90) 2012 (60/60/60)
linka 21 2004 (60/120/120) 2012 (60/120/120)
linka 22 2004 (30/60/60) 2012 (60*/60*/30)
linka 23 2004 (60/120/90) 2012 (60/60-120/120)
linka 24,25 2012 (60/60/60)
linka 28 2012 (60/60/120)
k tomu je tu ešte linka 27 s 3-4 spojmi v každom smere.
* - okrem letných prázdnin
Čiže áno, linky ako 1,2,5,6,8 sú zredukované, ale sú tu nové linky 24 (v trase skoro úplne zhodnej s linkou 2), linka 25, linka 27 a 28, ako aj nočák 50. Určite by bolo lepšie mať aj nejaké nosnejšie linky (1,8), ale ako vidíš, trend je opačný. Na druhú stranu, zaviesť bratislavský električkový systém by bolo na naše mesto asi príliš radikálne. Aj s tým, čo tu máme teraz by sa to ešte dalo oveľa oveľa lepšie vyšperkovať, stačilo by:
linka 2+24 dokonalý preklad
linka 8+18+21/28 v smere Juh - Sihoť preložiť do intervalu minimálne 20 min, bez nejakých väčších dier a podobne ?