Už keď sa redukovali tie spoje, tak napríklad som si všimol odchod zo zastávky Braneckého včera, keď som išiel okolo L2 a L24 presne rovnako o 16:11. Od Perly majú v podstate identickú trasu. V rozpätí jednej minúty 2 rovnaké autobusy a potom pol hodinu na 100% nič.
kvorka
- úchylné vedenie spojov L1 a L22: máš pravdu. Riešenie, ak v danej hodine ide len jeden spoj linky 22, nech ide oproti linke 1 (t.j. o 30 minút), ak idú 2 spoje, nech idú po 20 min od seba
- spojenie stanica - Záblatie s L13: už tu niekto písal, že stačí posunúť spoje zo stanice, stíha sa obrat v Záblatí a linka 13 je nezávislá na všetkých linkách, takže žiadny problém, len administratívne zemniť časy
- nočák L50: úplna pravda, treba ho upraviť, tu ma len zaráža, že doteraz to nikoho nenapadlo. Okružná trasa nech kľudne začne i skončí na Juhu alebo začne i skončí na Sihoti. Tým bude zabezpečené spojenie všetkými oboma smermi, nie ako teraz
- spoje na Juhu večer: treba naozaj zmenu - linka 11 o 22:10a je naozaj asi zbytočná v úseku Kubra-Kubrica (neviem ako je to teraz s obsadenosťou, vodiči by isto vedeli), radšej viesť linku 1 po Kubru alebo linku 8 na Sihoť: určite väčší potenciál už aj preto, že pôjde z Juhu II a nie z okraja Juhu I. K večerným spojom linky 23 sa radšej ani nevyjadrím.
- Juh I: áno, tragická diera o 18-tej, dá sa to zmeniť ak by bola vôla
- linka 1 a 11: úplny súhlas, tieto linky idú teraz dosť blízko po sebe, čo pre Kubru nie je dorbé. Keďže linky 1 a 11 majú v úseku Kubra - Pod Juhom úplne totožnú trasu, je dôležité riešiť ich súbeh a odstup komplexne, nie len vo vzťahu k Juhu
- ten výpadok na linke 11 cez víkend popoludní tiež nechápem
- prejazdy: ide to aj lepšie, ale musel by som vidieť vzoráky. Veľa spojov vidím prechádzať naprázdno najmä po 8-mej, pred obedom a večer, čo by mohli ísť na linkách 5/15 či 6.