Reakcia na: draxter #7266:
Na druhej strane podľa návrhu GVD 2013 rýchliky od BA prídu vždy nepárna hod:19, čo okrem 21. hod celkom sedí, IC od Ba 6, 10, 14, 18: 39, čo ako tak sedí prac. dni, víkend je to zlé. S rýchlikmi od ZA čo majú prichádzať vždy párna hod: 38 je to dosť zlé (hlavne cez víkend),
ale dobré výjdu prípoje na IC od ZA (príchod 9, 13, 17, 21:19), teda až na ten posledný...
Ale po tom príchode 21:19 z oboch strán na žst pôjde denne 21:34 11tka na Juh, takže relatívne ok ...
?
kvorka
- z linky 17 zostalo len torzo, vlastne s azrušilo skoro všetko, na linku 11 by sa asi mal potom nasadiť kĺbový autobus.
- z linky 22 zostala v pracovné dni polovica, cez víkend tiež. Keďže sa redukuje aj linka 17, je to akési kontraproduktívne rušiť v jednom smere toľko spojov. Áno, určité posilnenie v pracovné dni je u linky 1, ale:
Ako to, že o 6-tej hodine nejde z Juhu II na stanicu vôbec nič? Rovnako tak o 20-tej a 22-hej.
Odchody z Kubry v "x" do centra:
04: -
05: 15(1) 17(11) 45(1) - 2 spoje za 2 min
06: 15(1) 32(11) 55(1) - celkom dobre
07: 10(1) 17(11) 35(1) 45(1) - dajme tomu
08: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
09: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
10: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
11: 15(1) 37(11) - medzera 38 min
12: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
13: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
14: 05(1) 20(1) 35(1) 57(11) - dobre
15: 05(1) 35(1) 37(11) - za 2 min dva spoje a 38 min nič
16: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
17: 15(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
18: 25(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
19: 25(1) 37(11) 45(1) - za 8 min dva spoje a 30 min nič
20: 25(1) 37(11) - 2 spoje v rozmedzí 12 min a potom 33 min nič
21: 10(1) 27(11) - 2 spoje za 17 min a potom 43 min nič
22: 10(1) 52(11) - dobre
v "a"
04: -
05: 25(11) 45(1) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
06: 25(11) - medzera 50 min
07: 15(11) 40(1) - dobre, ale potom medzera 55 min
08: 35(11) - medzera 45 min
09: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
10: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
11: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
12: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
13: 20(1) 42(11) - 2 spoje za 22 min a 38 min nič
14: 20(1) - diera 60 min popoludní!
15: 20(1) 42(11) - 2 spoje za 22 min a 38 min nič
16: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
17: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
18: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
19: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
20: 20(1) 40(11) - 2 spoje za 20 min a 40 min nič
21: 10(1) 25(11) - 2 spoje za 15 min a potom 65 min nič!!!
22: 30(1)