Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #6200:
Juraj, v tej reportáži som započul, že VÚC-ky nechcú dávať údaje VÚD. Platia VÚC-ky, teda nárok na údaje majú VÚC-ky, ak nemajú o železničnú dopravu záujem, nech ju neplatia. Štát by mal preniesť kompetencie v regionálonej doprave na kraje a bol by pokoj.
Reakcia na: draxter #6135:
Dam k tomu par slov.

Vsimnite si, ze samotny hovorca ministerstva dopravy nevie, ako sa ta sukromna akciovka vola - vraj "vyskumny ustav dopravy" (koho-coho?). Pritom oficialny nazov je Vyskumny ustav dopravny.

Dalsi dopravacky skvost: zdvojena doprava. O takej sa ucia na dopravnych priemyslovkach a ZU? Malo by ist nie o "zdvojenu dopravu", ale o SUBEHY zeleznicnej a autobusovej dopravy. Tych subehov je niekolko typov, a mozeme o tom rozviest niekedy diskusiu, ake su to.

Posledna perla: Treba riesit subehy a pytali informacie o komplet vsetkych autobusovych linkach z celeho Slovenska. Napriklad aj linku do Hornej Suce. Ide tam hore Sucanom nejaka zeleznica, aby im tie cisla na riesenie subehu k niecomu boli? Alebo do Zliechova. Aj tam ide zeleznica, aj tu chcu s tymi cislami riesit subeh? Alebo doHornej Marikovej. Aj tam hore do doliny ide "streka", aby riesili nejaky subeh? Samozrejme, ze nikde tam zeleznica neviedla, nevedie a podla vsetkeho najblizsich 100 rokov ani viest nebude.

A z akeho dovodu tu teda potrebuju udaje o autobusoch, aby vyskumali subeh so zeleznicou, ked tam zeleznice niet?
OT : Nepoznáte niekoho koho decko hrá hokej v TN alebo Dubnici? Chcem sa dačo opýtať... ?
Reakcia na: brefos #6197:
ako tak zbezne pozeram tyka sa to zachadzok k AUO pri:
-L6 na spoji 5:20 z VUO (tu by som "vypichol" 😃 nahovno spraveny cas - bezne spoj L6 bez zachadzky k OZCM spravi svoju trasu za 23min., tato trasa je podstatne dlhsia a je pre nu len 21min.) a 14:43 od AUO, tam je to vyriesene pekne, pravdepodobne smena konci o 14:30
-L15 zrychleny spoj z Juhu 5:22 posunuty o 2 min. skor a potiahnuty az po AUO(dobre riesenie, kedze ten voz potom robi beztak prejazd do zablatia na L13) a L15 o 14:50 od AUO.
Ine zmeny som si zatial nevsimol ale prezriem to dokladnejsie
Reakcia na: milan005 #6195:
ja by som skúšobne zaviedol električku ako prípoj ku každému R z oboch strán a potom by som sa rozhodol, ktoré spoje ponechám a ktoré nie. Lebo stále dosť ľudí používa vlak na rýchle spojenie s BA,TT,NM,ZA,LM,PP,KE a vystupuje/nastupuje v Tr. Teplej. Otázka je, koľkí sú z Teplíc...a preto nechať 4 spoje, ktoré ešte ani nie sú prípojmi, je smiešne.
Reakcia na: irizar #6194:
jasne ze je somarina rusit busy,neboj navrhy daneho experta poznam, co videl TN na mape a chcel u nas spravit 5 liniek 😉 Ved nejde len o spojenie Teplic a Teplej ale hlavne ide o spojenie s TN a aj dalej na D. Porubu. A na to elektricka nestaci. Podla mna je zakladom ta nadvaznost na rychliky
Reakcia na: milan005 #6191:
Ideálne by bolo, keby existoval prípoj ku každému rýchliku, a podľa možnosti aj k významnejším osobákom v špičke, ale netrúfam si hádať či by to stačilo aby sa tá trať uživila. V podstate jediným významnejším zdrojom cestujúcich je pre TRENŽ železnica; hlavné prepravné potreby sú dnes niekde inde ako v dobe keď ju stavali. Keby bola podľa pôvodných plánov dotiahnutá cez Novú Dubnicu do Dubnice alebo do Trenčína, bolo by to o niečom inom, ale takto...
Akurát sa mi otvára nožík vo vrecku keď počujem šotovýkriky o tom že treba zrušiť autobusy ☠
Reakcia na: no.ev.di. #6190:
Ten cestovný poriadok by som chcel vidieť ? . Podľa všetkých verejne dostupných zdrojov totiž Korytnička dojazdila v roku 1974.
Reakcia na: no.ev.di. #6188:
Použi Google a potom nám napíš svoje skúsenosti. A hneď nám aj napíš, koľko by tá úprava stála a kedy pošlelš peniaze na účet ŽSR
ja by som bol za to, aby elektricka premavala napr. kazde 3 hodiny (vlaky chodia vacsinou kazde 2, ako na ZA, tak na BA) a nastriedacku by chodila ako pripoj raz k R do Blavy, raz k R do Ziliny
Reakcia na: irizar #6189:
ak je to potom takto, tak prosím, nech to tam robí SADka. Avšak rušenie tej trate by bolo chybou podobnou ako keď sa zrušila úzkorozchodka Ružomberok - Korytnica,kúpele (ešte v starom GVD z roku 1976 mám jej premávku)
Reakcia na: no.ev.di. #6188:
e #6188 no.ev.di. Keby si na tej trati zrušil paralelné autobusy a nútil ľudí cestujúcich z/do Trenčína do prestupov s predĺžením jazdnej doby, dosiahol by si jedine to že by sa ti všetci okrem študentov a dedkov na verejnú dopravu vydlabali a šli by autom. Viaceré autobusy jazdia priamo z centra Trenčína alebo z priemyselnej zóny pri SADke; po tvojom by sa človek musel dopraviť pešo alebo MHD na stanicu, tam nastúpiť na vlak do Teplej a tam prestúpiť na kostitras. Aj keby sa niekde našli tie obrovské prachy nutné na rekonštrukciu trate a vozidiel na ako-tak prijateľný štandard, celková doba cestovania by sa zvýšila možno aj dvojnásobne. A to nehovorím o neborákoch z dedín ako Omšenie alebo Dolná Poruba, tí by si museli prestúpiť ešte raz...
Návrhy o násilnom rušení paralelných autobusov od kadejakých militantne-šotoušských skupín sú len dôkazom tvrdenia že najväčším nepriateľom modernej verejnej dopravy je priateľ verejnej dopravy ?
Reakcia na: S499.1023 #6187:
Nikde inde na svete nefunguje električková trať s užším rozchodom ako 760mm ako normálny druh dopravy? Keby sa chcelo, tak by tú trať upravili a jazdilo by sa tam rýchlejšie a v hustejších intervaloch, ani by nemuseli autobusy jazdiť paralelne túto trať.
Reakcia na: draxter #6186:
Otvorene povedané, tá vec už dávno mala byť prevádzkovaná ako múzeum, to nemá už roky z ZDO čo hľadať.
Reakcia na: S499.1023 #6185:
máš pravdu, veď to ani netvrdím. Len to, že je po rekonštrukcii a ide sa zastavovať. ?
Reakcia na: draxter #6183:
Na to, aby 760 mm (čo asi vŕŕhafovi uniklo) električka mohla jazdiť 60 - 70 km/h, by bola potrebná diametrálne odlišná reko štrukcia, ktorá by sa samozrejme nikdy nezaplatila
Vcera som sa bol pozriet na komunikacie pri novom priemyselnom parku.Krasa,normalne som mal pocit ze som 500km zapadne ? ,cesty na ktorych si bude autobus krochkat ? ,zastavky z hladeneho bedtonu by mali vydrzat,su priestranne,pekne pristresky,este sa snad vymeni docasny oznacnik a daju sa take aby ladili s ostatnymi v meste...skratka som bol spokojny=bude radost tam chodit ? A budeme si zvykat na Trenciansku novinku-cyklochodnicky(lebo to co bolo volakedy na Hodzovej sa za to nedalo povazovat).Filmovo povedane-Vtedy na zapade=dnes uz aj u nas ?
Reakcia na: no.ev.di. #6182:
električka bola rekonštruovaná cca pred 5 rokmi, vrátane výmeny zvršku a koľajníc. Prípojovosť na R-vlaky v Teplej vždy bývala, len ju vedenie ZSSK postupne stále rozbíjalo až z toho zostalo to, čo si videl pred 01.05.2011. Áno, bude premávať symbolický počet spojov (tuším 4 či 5 párov).
Zdravím Vás. Chcem sa opýtať pár vecí k Trenčianskoteplickej električke a síce. Bude to jazdiť aj od zajtra ako ZSSK sľúbilo, že do konca tohoto GVD to bude premávať a zatiaľ sa pokúsia nájsť niekoho, kto si trať prevezme? Mimochodom zaujíma ma, že prečo sa hovorí iba to, že električka nemôže konkurovať autobusom a pod., no nikde sa nepovie ani to, že by stačilo trať rekonštruovať na rýchlosť 60-70km/h a električka by mohla konkurovať autobusom v pohode + by sa nastavil grafikon tak, aby bola nadväznosť na rýchliky BA-ZA a osobné vlaky. To čakajú, že tam budú tie isté koľaje donekonečna?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.