? nikdy viac,dik! ? ,mesiac stacilo...
V Pondelok mam psychotesty,zajtra mate poslednu sancu sa so mnou odviest ? ,od Utorku riadim busy s Branom na stanici... ?
ba, mali by tam dat TN-759AM (ten z L5) a nan toho dobreho vodica co na nom jazdil asi 2 tyzdne pred jeho ukoncenim v premavke Urcite by mal radost keby oprasil skusenosti na Ikaruse a otacanie sa pri Laugu
? dam jednu prvoaprilovu prihodu z odtahovky ked som tam este robil: Rano zazvonil telefon,ozval sa operacny z policie a ze vsetky volne odtahovky musia prist ku hotelu Tatra,ze vraj na parkovisko popadali skaly na auta...A tak sef nas vsetkych zobudil a my sme prasili pre Avie a ked sme uz boli na pol ceste tak nam oznamili ze to bol zart ? (dufam ze som to pred rokom nepisal,ak ano ospravedlnujem sa-uz zabudam
? na stare kolena...)
Uživiť by sa to asi uživilo, len z hľadiska manévrovateľnosti a priestoru na otáčanie by to bolo horšie než kĺb... radšej by som sa priklonil k už spomenutým solo busom v kratších intervaloch ?
určite je lepšia väčšia intenzita, ale:
a) navýšiš tým objem odjazdených km, čo asi neprejde na meste
b) zvýšiš náklady na mzdy vodičov a na ďalšie busy, pokiaľ toto zvýšenie nebude možné v rámci zrušených prejazdov a so súčasným vozovým parkom.
Ja s tým súhlasím, ale myslím si stále, že neplatí rovnica kĺb=2x sólo. Preto ako by sme lepšie využili súčasné kĺby a ich obehy prispôsobili potrebám, bolo by najlepšie.
Milan určite máš aj ty pravdu, ale na niektoré L11 by som klbák možno dal. A niekedy aj zo školy decká z Kubrice nastupujú až v Kubrej. Síce možno ich nie je veľa, ale už napríklad ako sa tu spomínala L11 o 15:55 z JUHU. Ale to je len môj subjektívny názor.
mne sa ako najlepsi vidi Marekov navrh a to snad posilnit L24, pripadne aj 25. Ale tam to skor nieje treba. A na L11 je klb urcite zbytocny, kedze v useku Max - Kubrica a opacne (co je dost velka vzdialenost) by chodil poloprazdny. A Juh I. ma uz obdobie klbakov za sebou...Radsej vacsia intenzita spojov ako klbaky (radsej 4 sola za hodinu ako 2 klbaky...ale aj tie 4 sola co teraz jazdia by od gympla nemuseli ist v priebehu 15 minut a potom 45 minut nic)
určite máš vo veľa veciach pravdu. Keďže objednávateľom dopravy je mesto, malo by zasiahnuť najmä ono (najmä ak kričí, že nie sú peniaze). Ja vidím priority asi takto (z pohľadu peňazí, nie MHD):
a) oprava roz*ebaných ciest (viď Opatovská...)
b) odstránenie súbehov a lepšie rozloženie spojov
c) lepšie nasadenie existujúcich kĺbov na linke (či už 11 alebo
d) celková reorganizácia liniek MHD po otvorení AU Optronics v plnej prevádzke
e) vozidlový park - potom so zmenou podľa d) by sa malo rozhodnúť, čo treba ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek6283