Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #5823:
Nebojte sa,tieto Ikarusy pre vas dvoch su Nemeckej vyroby a mam ich od Elsikoru Zilina,dlhy stal okolo 16 a kratky 8...ecok,a budem rad ak si ich ozaj prevezmete,budete mat pamiatku-ktora sice casom zapada prachom ako moje maily ? ,ale peknu pamiatku...
Reakcia na: brefos #5821:
áno, pretože v roku 1985 bola Opatová pričlenená ako posledná mesttská časť a zaviedla sa tam linka 21, vtedy najvyššie číslo. ?
Reakcia na: Marek6283 #5815:
Pravdu povediac, 500 eurovku som v rukách ešte nedržal ☺ Ale ČK mám pri sebe vždy ?
Reakcia na: milan005 #5822:
Ak sa "nudíš", niekedy neskôr pošlem čo som zase zohnal. Poriadky MHDTN r.1960/61 a 1961/62. Viac už nemám. ?
Reakcia na: Marek6283 #5810:
Aj mne došiel mail. ? Ale naozaj tá výhra je dosť hodnotná. Pozeral som stránku JRline a naozaj Ikarusy stoja dosť ečok, až ma to trocha prekvapilo ? Ešte si to rozmyslím. ? Tuším že draxter má v BB nejakú "prevádzku". Ale neviem isto. Tak jedine po ňom poslať. ?
opät studujem stare CP a trosku ma zhrozuje ako je to v sacasnosti so subehmi liniek ktore maju vacsinu trasy spolocnu, alebo obsluhuju stejne sidlisko, ako napr. L11/17, preklad na Sihot, Juh I. ...spominalo sa tu ze aspon preklad je lepsi ako kedysi. Ale dovolim si oponovat, v r.2001:
-L1/5/8 zo Saratovskej doobedu L1 X:15 45, L5 X:48, L8 X:28 58x, poobede L1 X:15 45, L5 X:08, L8 X:08x 28 48x
-L11/18 z Gen. Svobodu, poobede L11 X:30, L18 X:00 a vacsinou aj preklad L11 a 22 ci uz z Juhu, alebo zo stanice
-preklad L1/11 v smere do Kubrej L1 15 45 a L11 bud 00 alebo 30
-preklad zo Sihote L2 X:10 40, L8 X:25 55
-preklad medzi L5 a 15 poobede L5 X:08, L15 X:35
...a mohol by som pokracovat, preco sa teraz nemozeme dockat pekneho prekladu medzi linkami? 😞
Reakcia na: kvorka #5820:
Na tej mape je najväčšie číslo 21.
Reakcia na: brefos #5818:
pokiaľ ma pamät neklame, tak linka 22 premáva od jesene roku 1987 (alebo 1988?) a linka 23 od 1989.
Reakcia na: Marek6283 #5802:
michal ma informoval o cene, ktorú som vyhral - nádhera! Marek, také niečo ale nemôžem prijať, jednak s ohľadom na príliš ľahkú otázku a hodnotu ceny. Čiže, ak sa neurazíš, navrhoval by som, aby si ju odniesol radšej nejaký "domáci" fanúšik za odpoveď na nejakú "skutočnú" otázku (sorry darxter).

Môže byť? ?
Reakcia na: draxter #5817:
Aha, lebo ja som si požičal mapu TN a je z roku 1987. Myslím že to bude tá istá. V tejto mape je zakreslená aj MHD. Jedine čo ma zaujalo je toto: Vyšlo v roku 1987. Náklad 30 000 výtlačkov. Redakčná uzávierka 26. septembra 1985(ja si myslím či ten zoznam liniek nemá byť podľa tohto dátumu, teda 26.9.1985 ako bola redakčná uzávierka). Neviem či mám pravdu, alebo nie. ?
Reakcia na: brefos #5799:
z môjho osobného (niekde mám aj mapu), a tuším aj Daniel ním disponuje.
Reakcia na: Marek6283 #5802:
do 7 dní môžeš tovar vrítiť a odstúpiť od zmluvy (zákon č. 108/2000 Z.z.)
Reakcia na: MarekPB_B961E #5814:
? aj z 500Eurovky Ti vydam ? ,bude nam ctou ?
Reakcia na: Marek6283 #5813:
Diagnóza jasná, celoživotná☺ Ak sa niekedy ocitnem v TN, tak sa určite zveziem #45-kou s tromi pruhmi?
Reakcia na: MarekPB_B961E #5812:
Ani nevies ako som rad ked vidim ze nie som sam takto nakazeny ?
Ja som si po prvykrat v Pondelok vyskusal nazivo aj primestsku Karosu a citil som sa ako moje vzory z prelomu 80/90 tych rokov,v NM bola jedina taka Karosa co mala zlto-biely lak(s nou som sa vozil na Hrubu Stranu a mal spustu zazitkov,aj opity vodic ma viezol...ani listok mi nevedel vytlacit...a ja som nechapal.., raz som pomahal menit koleso v Cetune aby sme chytili pripoj v Bzinciach do TN zo Smrdakov...potom isiel s nami vodic 110 po kopanickych cestach...),(TN mal taku na Trenc.Zavadu)...Tieto Iveca sa mozu schovat ? ,keby zacali v Myte znova s vyrobou takych Karosiciek ako sme mali B832 ... ❤ -len to sa uz nevrati..
Reakcia na: Marek6283 #5811:
Za málo? Tá história autobusov je veľmi zaujímavá, teraz akurát študujem knižku o histórii náklaďákov a busov u nás a v Českej republike. Škoda, že tie časy sú preč. Tie busy mali vtedy svoje ČARO❤ Na RTO-čke som síce nemal šťastie sa viesť, no som rád, že som sa povozil párkrát na ŠL-ke☺ Podľa mňa pekné Karosy skončili radou 900.

No, navždy mi ostane v srdci a spomienkach C734-ka, v ktorej som strávil každé jedny prázdniny v detstve, pekne vedľa ohrádky, na zastávkach švihal na "mlynčeku", neskôr EmTEST-e. A samozrejme vždy ŠTARTOVAL, to muselo byť? Proste BOMBA!!!?
Reakcia na: Marek6283 #5810:
? nepodarilo sa,fotky vyhier Brefosa a Kvorku...,Draxter vam ich posle...
Reakcia na: MarekPB_B961E #5808:
Fantazia,nieco ako tie stare auta v prvych bondovkach-na tu dobu perfektne vymakane,dnes vo velkoseriovej a plastovej ...vyrobe uz take nieco vydno nie je.Diky ,diky a aj S499.1023,vidim ze mate velke poznatky. ? spominam si na jedny letne prazdniny,ked sme sa s chalanmi hrali v takej RTOcke u babky na kopaniciach,jedno JRD si ju dalo striekat aj so Skodou SM nasmu znamemu lakirnikovi a tak som soferoval ? aj ked som este na pedale nedociahol a volantom nepohol ? -na mieste...Kde su tie casy...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.