❤ Ja uz snivam len jeden sen,no ta potvorka co v nom ucinkuje sa nasim autobusom vyhyba ? ,ale ak ju raz zlomim,tak ta vasa-nasa RTOcka pojde na namestie pred mestsky urad s bielymi stuzkami aj keby ju mali kone tahat ? ❤
To veru áno. Karosa 706 RTO LUX je výstavný kúsok ? . Pre nadšencov pridám aj fotografiu, na ktorej je môj dedko s týmto typom Karosy. Jazdil na nej vo svojich autobusárskych začiatkoch jazdil na linke z Novej Dubnice do Starého Smokovca.
Len zareagujem na tie Ikarusy. Myslím, že na tejto stránke v sekcii "Zoznam vozidiel" by mali byť uvedené všetky Ikarusy SAD Trenčín so starými aj novšími ŠPZ-kami, rokmi vyradenia, prípadne aj fotkami.
Vtedy boli taketo ceny podobne na celom Slovensku. Zalezalo este od toho, ci zmluva bola na rok alebo na dva, a tiez na tom, ci zadavatel reklamy musel na koniec uviest autobus do povodneho stavu (farieb) alebo nie.
V roku 2001 stál Celoplošný prenájom vonkajšej plochy autobusu na základe zmluvného vzťahu na dobu určitú : ročný prenájom IKARUS(kĺbový) 80 000SK bez DPH a 98 400SK s DPH. ?
Neviete niekto čo sa dnes ráno stalo jak sa odbočuje z hasičskej na sihoť tak pri semaforoch bol autobus B952 mal otvorené všetky dvere a neboli tam ludia a bola to linka 2 sa mi zdá ale nie som si istý neviete niekto či nejaká porucha sa nestala??
CP rok 2002 som sťahoval z www.tdi.sk. Tú L3 som našiel v jednom súbore, kde sú aj iné zastávky, myslím si že sú tam všetky. To sú akože vývesky či čo. Myslím že je to spred 10 rokov, teda z roku 2001. V záhlaví je ešte logo SAD Trenčín, štátny podnik. Ešte som pátral a našiel som tieto veci, myslím že toto pomôže: 1. máj 2001 Zmeny v cestovnom poriadku MHD; pridaný spoj č. 3 a nočný spoj. 1. júla 2000
SAD Trenčín sa stáva podnik, pod ktorý patria tri odštepné závody (Ilava, Nové Mesto nad Váhom a Považská Bystrica) a dve prevadzkárne (Myjava a Púchov). 1. septembra 1999 sme zaviedli nový spôsob vybavovania cestujúcich formou dopravnej karty prostredníctvom elektronickej čítačky, ako náhrada za kupóny MHD. 18. jún 2001
Zavádzame Automatizovaný Miestenkový
Systém (AMS) na výdaj miesteniek a cestovných lístkov.
Ponúkame Vám zájazdovú dopravu po tuzemsku i do zahraničia klimatizovaným autobusom KAROSA LC 937 GT 11.
Nový diaľkový autobus Karosa LC 937 GT 11 je určený pre hromadnú prepravu osôb na diaľkové cesty s odpovedajúcim pohodlím pre cestujúcich a s dostatočným priestorom pre batožinu. Autobus je vybavený anatomicky tvarovanými sedadlami s tromi sklopnými polohami operadiel. Podstropný rozvod vzduchu zaisťuje klimatizačné zariadenie. Bočné okná sú dvojité, do karosérie upevnené lepením, prefarbené v hmote, čím sa znižuje prestup tepla do vnútorných priestorov karosérie. K jeho výbave patrí videosúprava, chladiaci box, kávovar, šatňa. Autobus Karosa GT 11 spĺňa všetky predpisy EURO 1 a sľubuje vysoké pohodlie pre cestujúcich. Toľko nedávnej histórie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos