Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #5616:
L24 by sa v sucasnosti v doobednajsich hodinach mohla riesit klbom bez toho aby bol oniekial vzaty...spoje o 8:00/8:35 a 9:10/10:25 by mohol vykonavat klb ktory pride na L15 o 7:42 na VHS a dalsi spoj robi az o 12:10 L6, medzi tym ma pohotovost, ale naco ma byt v pohotovosti klb, pre to sa viac hodi solo vozidlo. A odhadujem ze do sa mozno len prehodi nejaky klb z L1 napr. rano o 5:20 ide L22 solo, a zdvojeny spoj L1 oba klby. Po zaniku Meriny a redukcii poctu zamestnancov v TRENS tam uz 2 klby niesu potrebne. A ak sa zvysi stav busov o 2, tzn. asi 2 nove vzory, cize viac spojov
Reakcia na: riki1 #5615:
tak ružovo to ale asi nebude, ono ak by sa 1 kĺb stiahol z linky 1, potom by hravo stačili aj dva. A najmä aj tie spoje ako uvádzaš, by sa mali vykonávať kĺbovo. Veď na spoji L24 o 08:00 je pravidelne prekračovaná jazdná doba o 5-10 min, a aj kapacita podľa toho natlačenia ľudí je na prasknutie.

A potom zlepšiť obehy kĺbov ako takých treba "en bloc".
Reakcia na: kvorka #5614:
určite by mohli zakúpiť min. 3 kĺbové, pretože k Optronics-u bude chodiť veľa ľudí a aj na l.24 by sa zišiel kĺb, pravidelne chodí preplnená, niekedy ani nepoberie všetkých
Reakcia na: riki1 #5613:
to sa síce neuvádza, ale zrejme áno, pretože low-entry sú jedine tieto vozidlá. Citelis je už nízkopodlažný, ale zase neberme to doslovne, vyplýva to z Dodatku č. 5 k zmluve medzi mestom Trenčín a SAD TN. Ja by som však privítal možno zloženie 1kĺb a 4sólo vozdy, pretože aj v súčasnosti sú spoje, na ktorých by sa dlhý voz zišiel, a po spustení prevádzky Optronics ich bude istotne málo.
Reakcia na: kvorka #5612:
zase to budú crossway-e?
Reakcia na: B741.2653 #5611:
na rok 2011 sa počíta so zakúpením 5ks Low Entry autobusov, z toho 2 na rozšírenie stavu a 3 na obnovu vozidlového parku. Žiadny, žiaľ, nemá byť kĺbový (čo sa možno v rámci AU Optronics ešte prehodnotí).
Reakcia na: milan002 #5610:
Samozrejme veď na L24 chodí stále s reklomou na laugarício.
Chcem sa opýtať, že či sa ešte v premávke vyskytujú Karosy C734, alebo už nie? Zmluva o výkone to totiž neumožňuje.
Reakcia na: kvorka #5608:
inak ešte som zabudol, že som si všimol v nejakom citelise (asi #05) na dverách oznam, aby cestujúci vystupujúci na zastávke baumax zazvonili. Ja by som šiel ešte ďalej s tým, že by som tú zastávku dal na znamenie už v CP, a to pre všetky spoje tadiaľ idúce.
Málokto to vie, ale je 20.te výročie zrušenia linky 4 (Zamarovce - Závažie - Slovlik - žel. stanica - TOS)
Reakcia na: NUUK #5605:
? ked je meskanie a tocis sa dokola,maximalne vybehnes oznacit koleso ako pes o strom a prasis dalej ? -vsetko sa da odsledovat -ako pise Kvorka krovka,ale hlavne treba dbat na to aby si sam seba neprecenil!
Reakcia na: NUUK #5605:
samozrejme, tak ako pri kamionistoch spôsoby sú ?
Reakcia na: Marek6283 #5602:
Dakujem za odpoved. Mozno sa budem pytat velmi naivne, ale da sa to vobec nejako odsledovat? Napriklad v pripade, ked je meskanie a na prestavku jednoducho nevyjde cas...
Práve som dokončil zmeny v organizácii dopravy, pozerám, že okrem tradičných obmedzení bude aj niekoľko noviniek. Chcel som sa spýtať, či niekto nevie, či nástup na omšovú linku bdue gratis a ako býva bus označený - špeciálnym číslom, textom, piktogramom alebo inak. ?
Reakcia na: Marek6283 #5602:
Opravím Ťa len v prípade vodiča linky do 50 km - jazda max. 4 hodiny je oukej, aj prestávka 30 min., ale tá môže byť rozdelená len na 2x15 min. určite nie 3x10 min.
Reakcia na: NUUK #5601:
? Mozno sa nas prednasajuci instruktor z autoskoly chyti za hlavu,ale snad si nieco pametam ? -
Vodic ktory jazdi nad 50km smie odjazdit max.4,5 hod.a potom musi mat 45 min.pauzu-ta sa smie vsak rozdelit na 15 a 30 min.
Vodic do 50km moze v kuse riadit vozidlo 4hodky-potom 30min.oddych-alebo 3x10min.
Ak by vas to zaujimalo viac-odporucam sa obratit na autoskoly...tam su chodiace vyhlasky ?
Dobry den / Ahojte,
rad by som sa opytal, ake prestavky musia mat vodici pocas svojich sluzieb? Presnejsie:
- ci musia mat nejaku povinnu prestavku medzi jednotlivymi jazdami?
- kolko volna musia povinne mat pocas sluzby, t. j. kolko minut a po akych casovych resp. kilometrickych usekoch?
- kolko hodin / kilometrov denne mozu maximalne najazdit?
(- pripadne, ak su moje otazky nespravne polozene, ako to teda cele je?)
Dakujem.
Reakcia na: Klobasa #5599:
áno, je to jedna z vecí, ktorá by sa mohla doriešiť. Zo stanice idú na Sihoť linky 2,6,10,24,28. Rýchliky od BA prichádzajú cca nepárna hodina x:30, poobede ešte aj viac. Rozhodne by na Sihoť pomohli spoje do 10 min. Stojí to veru za úvahu.
Mna najviac hneva preco nie je doriesene autobusove spojenie na sihot zo stanice, vzdy ked pride rychlik z BA , hlavna vec ze na juh idu do 10min od prichodu vlaku 3 autobusy a na sihot 1 autobus polhodinu po prichode vlaku a ta kto je vzdy ci rano naobed alebo vecer..
Reakcia na: brefos #5589:
pokiaľ viem, jazdila tam ešte aj v 80-tych rokoch. Je to asi 3 km vyššie ako súčasná konečná L21, hore dolinou. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.