Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #5223:
Už som si to všimol potom. A nevieš či sa niekedy v budúcnosti plánuje nejaká výstavba?
Reakcia na: B741.2653 #5222:
áno, to je stará štúdia. Ale v tom odstavci pod tým som písal o tom z 90.-tych rokov.
Reakcia na: draxter #5221:
Tento odkaz som videl ale tam sa písalo o roku 1945 a tak som to henď zrušil lebo to je už strašne dávno. Ale mohli by tú trať bostaviť nebolo bi to na škodu.
Reakcia na: B741.2653 #5216:
áno, pekný článok máš tu: http://www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=272

Ešte do rekonštrukcie Žilinskej ulice si mohol vidieť stĺpy určené na trolejové vedenie, doteraz sú na Rázusovej. Okolo roku 1999 som videl na výklade v Ode návrh trate v roku 2010. Dnes už vieme, že to nebolo reálne, ale boli tam určite trolejbusy v trase dnešnej L22 a L8, ako aj otoč na Juhu I + zámostie. Vozovňa mala byť pri komíne na Východnej (kde bude v budúcnosti najväčšia konešná v meste po spojení ul. gen. Svobodu a Východnej). Trolejbus mal byť aj v trase L2, rátalo sa s využitím letiska aj pre civilné účely... Viac si však nepamätám, žiaľ... ?
Reakcia na: kvorka #5219:
Tak to preto nepoužíva kneeling? Hneď som o niečo múdrejší dik. 😃
Reakcia na: B741.2653 #5217:
ako ktorý a ako kde. Napríklad na stanici má NP-bus problém vôbec zastaviť pri obrubníku, aby nechytil spodok na tých dierach a priehlbinách...a pri gympli tiež, nehovorím o "najúžasnejšej" rekonštrukcii zastávky Legionárska smer Juh, kde tie kocky už 3 dni po znovuzrovnaní nedržia...treba to spraviť ako Hasičskú alebo Sobl. rázc. - betón ?
Reakcia na: irizar #5180:
ja som náhodou s našou MHD spokojný, pokiaľ ide o vozový park (možno ešte 1 kĺb a nahradiť tie 2 C734 a som úplne ticho).
A ešte že prečo vodiči na zástavkach nepoužívajú kneeling zatial som to videl len keď nastupovali do autobusu s kočíkom a napr. keď som bol v blave tak Solaris sa stále nahýbal a tu v TN nič.
Som sa chcel opítať raz som niekde na nete čítal že v TN mala byť trolejbusová doprava nievie niekto o tom viac alebo prečo výstavbu trolejbusovej trati zrušili?
Reakcia na: brefos #5214:
Jaj tak nič potom. LOL 😃
Reakcia na: B741.2653 #5213:
No keby si si ešte raz prečítal tento príspevok #5198.
Reakcia na: brefos #5211:
To nie je základná škola ale to je stredná. 😃 😃
Reakcia na: Marek6283 #5205:
Tak predsa si to pamätám 🙂 A ešte si pamätám aj Ikarus na L17 a bol novší ako ten s tou nálepkou MATADOR a vždy keď sa zavierali dvere tak to asi 5 sekúnd vždy zvonilo až potom sa dvere zavreli. A jazdievali na ňom vodiči z #53.A dokonca si pamätám, keď som sa s ním viezol aj s TOS parkoviska a kedysi tam stálo veľmi veľa autobusov, ale teraz je tam akási firma.
Reakcia na: S499.1023 #5200:
Správne má byť Jilemnického a jednalo sa o ZŠ.
? Spomenul som si na casy ked chodievali Ikarusy aj cez vikendy, taka 8 a 18 o 9:30 a 10:30 z Juhov,od Soblahovskej uz mali spolocnu trasu a pritom bol problem sa do nich vobec dostat...to dnes uz vidat nie je...
Reakcia na: milan005 #5208:
Ano,bolo to uz podla sucasneho cestaku,v 11tom mesiaci 2006, 17 som mal: 5:32,10:42,11:42,12:42,13:27po Billu,15:02,17:02 co sa tyka spojov z Juhu,ale fakt tam klbak zyval prazdnotou,po vyradeni sme dostali tusim691AM,potom uz ale bezo mna ? ich jazdil voz 42 a dnes 37,i ked uz trosku pomenene. 17 zostala mojou ❤ linkou.
co sa tyka tej L17 medzi 1.7.2002 a 1.7.2006 tam chodil prave Ikarus TN-680AM ktory spomenul Luky, konkretne na spojoch 13.30, 14.05, 14.35, 15.55, 16.20. Rano na spojoch 8.20, 8.40 a 9.00 jazdil tiez klbak a to cerveny Ikarus z L22, neskor TN-758AM a uplne ku koncu #44. Medzi 1.7.2006 a 19.8.2006 680AM nahradila prave #53. V auguste nastali velke zmeny v CP vtedy viem ze jazdil Ikarus na spoji 14:10 od TOS, prave ten co Marek spominal a neskor na nom aj jazdil 🙂 Potom sa CP menil az 28.10.2006 ale Ikarus tam vydrzal asi aj trochu dlhsie? Neviem to nam uz skor Marek povie.
V sucasnosti si myslim ze nema vobec vyznam davat klbaky na Juh I. Radsej viac spojov s mensou kapacitou ako klbak raz za hodinu...
Reakcia na: B741.2653 #5206:
Este taky maly poznatok na L17 bol zvacsa vypravovany voz Ikarus TN 680AM s nalepkou ns cele MATADOR a na boku červeno- biely... potom asi presiel upravou mal take hrubsie gumy na dverach tiey TN 680 AM a take biele celo...
Rano bol tusim okolo 6 vzpravovany medzi tym na L 23.
A tu česť s ním jazdiť mali vodiči z autobusu Karosa B961 E #53... ☺ ?
Reakcia na: MinoSUN-55 #5204:
No vidíš tak chodili kĺbové
Reakcia na: MinoSUN-55 #5204:
Nemylis sa! Posledne 17ky s Ikarusom (harmonikou) som mal jazdit tu cest dokonca ja,bol som tu novacik a Ikarus mi zo zaciatku nahanal zimomriavky ? ,bolo to na sklonku roku 2006 a bol to voz TN 759 AM,od jeho vyradenia to zostalo uz len na kratkych vozidlach.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.