Inak ešte som si spomenul, že modrý Iakrus TN-659AM často zálohoval za Ikarus 280.87 TN-758AM na spoji L8 08:25 zo Sihote VÚO alebo namiesto Iakrusu 280.08 TN-711AM na spoji L18 o 08:35 zo Sihote VÚO.
Musím pochváliť SAD, že na rozdiel od iných dopravcov južnejšie a východnejšie od TN, neprelepuje linkovú orientáciu reklamami, a na každom zadnom skle je dostatočný výrez pre číslo linky. ?
Sorry,chlapci,ale ten oranzovy Ikarus tu nemate.Vsetky co su tu na fotkach sa dali do uzivania ked ten uz koncil.A vodica mal len jenoho,jazdil v prac.dni...ako 5.Mrzi ma ze som vam narobil tolko starosti s patranim po nom,ale ak sa raz objavi-mate u mna frtana ?
Tento s oranzovou roletkou bol odjakziva 1,jazdili na nom Magasovci,povodny lak bol tmavocerveny-bordovy a potom cerveno - bielo kavovy,a bol asi najzachovalejsi zo vsetkych Ikarusov az do skoncenia ich prevadzky.
Ja sam si na ten oranzovy pametam len matne,musel to bit maximalne zaciatok 90tych rokov...
714 spochybnuju ventilacky na strane dveri, ako uz uviedol Draxter. Tiez som pripustal tuto alternativu ale ked si pozries foto, ktore si pre porovnanie prilozil: na okne za 1. dverami evidentne nie su ventilacky, tymto netradicnym usposobenim bola 714 znama. Ked pozries foto neznameho 280.08, liniu ventilaciek na prvom okne (sice s problemami) uvidis.
Re #4923 milan002: ja tvrdim, ze je to 715 od zaciatku tejto debaty ? Podla mna sa prilis pozornosti venuje tej rolete. 10-12 rokov prevadzky taketo casti vozu zmenia na nepoznanie.
Páni, toto je z www.trencin.sk:
Zavedením dvoch nových liniek do MHD Trenčín muselo dôjsť k navýšeniu počtu vozidiel, ktoré MHD prevádzkujú. Doteraz bolo v nepretržitej prevádzke 35 vozidiel a 4 autobusy boli záložné. Z tohto počtu bolo obnovených 36 autobusov. Staršie vozidlá boli nasadzované len ako záložné a v zálohe ostával len 1 nízkopodlažný voz pre garantované spoje. Vzhľadom k už spomínanému navýšeniu počtu vozidiel, bolo rozhodnuté, že z dôvodu šetrenia sa dočasne na tieto linky nasadia upravené autobusy z prímestskej dopravy, ktoré vyhovujú technickým požiadavkám na prevádzku.
Takže takto vyzerá z pohľadu Trenčína dodržanie sľubov občanom, čudujem sa že Trabelssie nestrihal pásky na námestí pri tých C734 ?
Linky 24 a 25 nie sú objednané a platené Tescom ani Laugom. Títo si platia prímestské linky dopravcu, ktorý jazdí zadarmo. Dnes už nejazdil Laugobus, pretože Laugo vypovedalo zmluvu, obe prímestské linky dotuje Tesco a to si stanovuje podmienky(trasu, cestovné poriadky). Dopravu v meste si rieši SAD a je to výkon vo verejnom záujme. To, že tam nasadili staré C734 (polepené sú ASKO a LAUGARÍCIO) je trocha čudné.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka