SAD Trenčín
Karosa B952E v MHD
http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-2010-3-2
Karosa B952E v MHD
http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-2010-3-2
milan005
A pritom riesenie sa ponuka, #31/32 pridu na Juh na L11 o 7.43. Potom robia naprazdno prejazd do SAD-tankovanie. Preco by nemohli ist na spoji??? 7.57 L5, pekne by to aj sadlo do intervalu, tym padom by L15 o 8.00 mohla ist solo a klbak by mohol ist na L22 o 8.00 ktora chodieva dost plna. Kolko problemov by sa vyriesilo len malym tahom.
Dalsou vecou je redukovanie totalne zbytocnych prejazdov. Uvediem jeden priklad:
#40 chodi na L11 o 5.10 z Kubrice, ked pride na Saratovsku robi prejazd na GS, odtial L1 o 5.50 a potom zase dalsi prejazd na VHS odkial potom ide na L7 6.30.
#06/09 chodia na L22 o 5.25 zo stanice, ked pridu na GS robia prejazd na Saratovsku, odkial idu na L5 o 5.57
ja by som navrhoval toto:
#40:
5.10 L11 Kubrica -> 5.44 Saratovska
5.57 L5 Saratovska -> 6.17 VHS
6.30 L7 VHS -> Kubrica
#06/09
5.25 L22 ŽST -> 5.43 GS
5.50 L1 GS -> 6.18 Kubra
prejazd
6.32 L5 VHS -> 6.52 Saratovska
Toto by usetrilo 2 prejazdy, vodicom by to sluzbu nejak nenarusilo. Usetrilo by to zbytocne minutu naftu, ktoru platime vsetci!!! Podobnych vylepsovakov mam omnoho viac, len keby niekto mal zaujem konat