Reakcia na: Marek6283 #4422:
Vies, vsetko to je len uhol pohladu. Na zastavkach, ked meskas a nik nesignalizuje zastavenie, tak som zato, aby sa nestalo. no ked ides predcasne a nikto nenastupuje ani nevystupuje, len malokto zostane stat na zastavke a cakat na odchod. Viem, ze to robi Tiny pravidelne, no niekde sa to neda. Napr. Braneckeho ulica pri Trencane. Ked sa tam postavia 2 autobusy a ten prvy ma odchod o 2 minuty a v spatnom vidi, ze prichadza dalsi bus, ma zostat stat? Musi ist predcasne, bohuzial. No a to zastavovanie. Niektori vodici nezastavia, aj ked zazvonis (vlastna skusenost).Inak vsetkym prajem stastny novy rok a kvalitnejsiu SAD. Bo na sto percent to nebude nikdy nikde a nijako :-))
radob
Tak sa nám zmenil 13.12.2009 cestovný poriadok na železnici. Niečo pribudlo, niečo sa posunulo - len stratová nočná MHD miesto prispôsobenia sa bude naďalej jazdiť presne v rovnakých časoch a bude natŕčať ruku a pýtať za cestovné nekresťanské peniaze.
Ale pekne po poriadku. Z Bratislavy začal v piatky jazdiť vláčik R1615 Domaša, ktorý má príchod do TN o 23:38 hod. V tejto polohe vláčik minule nejazdil. Nočný spoj č. 50 má odchod o 23:30 hod., pýtam sa PREČO???
Ďalší nočný vlak z Blavy má príchod presne o hodinu, o 0:38 hod. Jedná sa o rýchlik 615 Zemplín, tento voľakedy jazdil v časovej polohe o 1 hod. neskoršie (vtedy bol príchod o 1:38 hod, vtedy aj nočný spoj o 1:45 jazdieval A SAMOZREJME JAZDÍ AJ DOTERAZ i keď neviem pre koho). Nočný spoj odíde z žel. st. o 0:30 , čiže o 8 min. skôr. PREČO???
Pýtam sa - AKO JE TO MOŽNÉ takto hlúpo stanoviť odchody nočnej linky??? Kto to má na starosti? Alebo nikto? Asi vozenie vzduchu so štedrými dotáciami z mesta je pre dopravcu SAD TN jednoduchšie, ako voziť cestujúcich. Veď čo ak nebodaj vlak bude meškať, ešte by niektorí cestujúci chceli aby šofér nočného spoja nebodaj na nich vyčkával. Kto to kedy videl, za tých pár šupov a takéto starosti. Radšej nevoziť nikoho, iba vzduch, natŕčať paprču za dotáciami keď nočnou linkou temer nikto necestuje a nemať žiadne zbytočné problémy. Veď čo ak železnice zasa o rok zmenia cestovný poriadok?