ja v zasade vrvaim, ze linky 16 a 20 kludne nechajme, aj tak je to len jeden spoj denne, ale treba sa zamysliet komu je na prospech odchod L18 o 3minuty pred L8, absolutny nesulad L23 a L28, diery v intervaloch pocas doobedneho a poobedneho sedla, vlaciky /obcas sa inak neda, ale nie tolko!/ + smerovanie nocnej dopravy. Ked to ide v BB a PO, jedna linka u nas hadam taku stratu nenarobi, zato v pripade znizenia cestovneho je to vacsia sanca prilakad novych cestujucich.
v zasade suhlasim. Preto navrhujem, aby sme navrhli koncepcne riesenie, ktore by sme mohli predloyit primatorovi....inak asi uz nic nespasi tento, sice sa zlepsujuci, "bordelvlacik na koleckach"
to schvalene cestovne sa mi javi ako katastrofalne, uvidime co bude a kolko ludi namiesto MHD pouzije iny sposob dopravy, to bude asi Legionarska poobede uz upchana cyklistami potom. ale preco su tie naklady na jeden cest. listok take nehorazne vysoke? mozno aj preto co uz som tu mnohokrat spominal...prejazdy!!! subehy!! nepotrebne linky?! nikto to neriesil. ale teraz uz mozno ani nebude treba, zrusi sa 1/3 spojov pretoze aj tak nimi nebude mat kto cestovat a tych 10 novych busov ani mozno nebude potrebnych, tak hlavne chcem podakovat za vsetkych kapitalistom ako je pan Celler a pod. ze by mi mohol niekedy svoje auto pozicat ked zaplatim za cestu do skoly namiesto 4sk 12sk
linkou MHD 1,11 zo zastavky smer KUBRA, takisto linkou 2,6 ak maju znamienko M. Pri linke 1,11 mozes vysadnut hned na dalsej alebo druhej zastavke /z dalsej kusok peso v smere jazdy, z druhej kusok spat. Odporucam ist na druhu zastavku. Pri linke 2,6 /ak maju "M"/ je to hned dalsia, a stoja naproti MAXu z druhej strany, prejdes nadchodom rovno do OZC MAX.
Inak, je to 7 minut pesi zo stanice, ak by nic neslo ?
áno, v MT sa nieèo pripravuje, videl som aj návrhy, intervalovo to vyzerá dobre, ale èo sa týka L11 je to vo vzťahu k stanici vo Vrútkach naniè. Ale koneène zmena, hádam sa doèkáme.
V TN je základná obsluha z Juhu zabezpeèená tak, že linky 11+17 by mali byť prekladové, rovnako 23/28. Vo vzťahu k trase by 8/18/28 mali mať tiež zabezpeèený preklad, lebo spájajú rovnaké sídliská.
"vselijaky mudrci tu idu aplikovat husty interval a z liniek 8/18/28 chcu spravit asi jednu"
Problémom je, že väčšina ľudí cestuje do školy a za prácou vždy buď na celú hodinu, alebo na pol. Ak máš 3 linky, potom na všetkých troch musia autobusy zákonite odchádzať tak, aby si to do práce stihol. A kým na Juhu je ľudom problém prejsť na inú zastávku alebo prestúpiť, na Sihoti sa všetci čudujú, prečo v priebehu 6 minút prejdú všetky autobusy a potom polhodinu nič.
A ak sa chceš porovnávať s MT, tak si pozri tamojšiu pripravovanú redukciu liniek (http://members.marticonet.sk/mkapustova/mhd/mhd.htm) a dedinskými MHD (TT, PP, ZV) sa neporovnávaj. PX tiež má na každé sídlisko 1 (max. 2) linky.
Re #271 milan005: "Dlhe Hony maju nieco cez 7 tis. obyvatelov co tiez nieje malo, da sa prirovnat k Hajiku v ZA"
Žilinské Hliny majú tiež cez 7 tisíc obyvateľov (so študentmi z internátov aj viac) a neprechádza cez ne toľko liniek čo cez Dlhé Hony. O Hájiku už ani nehovorím.
v radiozurnale vcera aj dnes informovali ze cestovne pre studentov sa zvysi na dvojnasobok, lebo poslanci si to po prestavke rozmysleli a schvalili to.
no nebudem teda tolko namietat, musim sa priznat ze som clovek ktory ma nie moc rad novinky...mam radsej stare osvedcene metody pokial funguju a vyhybam sa novym aj ked by mozno boli lepsie. myslim toho nastupu vsetkymi dverami a listky. ale to co tu presadzuju niektori rusenie nosnych liniek, to neodsuhlasim nikdy
Najprv by trebalo preorganizovať dopravu a vytvoriť podmienky tak, ako v BA, či PO (časové lístky, nástup cez všetky dvere, mesačníky, trojmesačníky, ....)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter