Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #245:
neviem kolko ludi cestuje l. 20, ale pokial nieje vytazena kazdopadne s tebou suhlasim ale keby ludom zrusis jednu z liniek 5/15 tak ti garantujem ze by ta ukamenovali do Zamostia cestuje vela ludi do prace, takisto vela ziakov. no a l. 28 sa stala velmi oblubenou, pocul som na nu same chvaly a vzdy ked som ju videl sla slusne vytazena. aj ked je pravda ze vpodstate l. 23/28 maju subeznu trasu a nulovy preklad medzi tymito linkami. no a ta linka 21...mas pravdu pacilo by sa mi nieco take zilinskeho stylu napr. ze by l. 2 potiahli az do Opatovej a 21 uplne zrusili. Opatova a Biskupice+Noviny su poctom obyvatelov priblizne stejne velke casti, obe maju okrem MHD aj spoenie PAL. a interval na takej l. 2 by mohol byt asi taky ako je aj momentalne mozno v spicke by postacovalo aj 30min.
Reakcia na: milan005 #241:
Však to je jasné, medzi sídliskami priame linky, do "dedín" len po jednej a s prestupom. Načo L21 chodí z Opatovej až na Juh?
Čo sa týka prestupných uzlov:
Nemocnica - na prestup medzi Juhom a Biskupicami (zrušenie L20?);
Pod Juhom - nebudú musieť byť vedené linky zo všadiaľ na každú vetvu Juhu (možno tak zrušiť L28 za súčasného posilnenia L23, jednu z liniek 5 a 15 alebo aj 9 a 19).

Ostatné hádam vysvetlovať netreba.
pozrel som si ten clanok, no co dodat, skur..ni kapitalisti. sa im vyserem na to pojdem do skoly radsej cez Brezinu peso a budem tam za rovnaky cas, este sa aj prebehnem
Reakcia na: kvorka #240:
no potom si moze Celler postavit klzisko bez potrebneho povolenia nielen pri vodnikovi ale aj pred vlastnym domom.
Reakcia na: eMareq #239:
Vidím, že žilinská tarifa sa už začína premiestňovať aj do TN. Aspoň čo sa výšky zľavy pre študentov týka. ? Holt, keď si nenaučíme mládež MHD používať, tak ťažko možno očakávať že ju budú používať počas produktívneho života. ?
Reakcia na: Valec #237:
velmi zaujimavo sa mi javia hlavne tie: Pod Juhom a nemocnica:) myslim ze TN nieje az tak velke mesto, kde by sa museli tvorit prestupne uzly. prestup akurat na smery: Záblatie(Hasičská-13), VOP(Gymnázium-19 po precislovani 9), Biskupice(ŽST, Hasičská, nem.-2), Kubrica(Hasičská-11) to sú smery z ktorych by postacovala len jedna linka. ale kazdopadne sidliska Juh, Sihot a stvrte Zámostie, Pod sokolice by mali zostat nadalej tak navzajom prepojene ako su. moj nazor je taky ze keby ludia museli prestupovat napr. z Juhu I. na smer TRENS tak by radsej isli vlastnymi prostriedkami. mozno by som trochu pouvazoval nad linkou c. 3 v zavere svojej trasy jazdi naozaj prazdna, zopar krat som nou siel aj v jednom aj v druhom smere a v casti Zlatovce-Orechove som siel sam.
Reakcia na: eMareq #239:
To je ZASE LEN PRÍKLAD HLÚPOSTI DOPRAVCU. Na to nemám slov, hádam radní páni neskočia na túto pi-čičo-vinu. Miesto toho, aby študentov motivovali cestovať MHD, tak im zvýšia cestovné? Aj dôchodcom? Veď to je nahlavu...hlavne že pán primátor hovoril o tom, že cestovné sa zvyšovať nebude. A nočák? To je hádam žart. Úplne opačný prístup.

Študent idúci zo Sihote na fakultu do Záblatia po novom zaplatí za jeden deň cesty MHD z a do školy 48,- Sk! (linkou 2,6,8,18,21,28 zo sihote na Hasičskú/Gymnázium kde spojom 3/13 sa odvezú do Záblatia /trojkou ešte nie úplne/) 12+12 + 12+12. Paráda. Cestujme autom. Pri spotrebe 7,5 l/100 km je to 1,5 litra (som prehnal), čo je 53 Sk. A ideš kedy chceš. Perfektné!

PS: potom ozaj stačí linka 1,2,5,8,11,18,21,23,28 a máme MHD vybavenú. Interval max.30 min a všetky linky s kĺbovým poradím pre tých ľudí čo ostanú v MHD. A dotácia ani nemusí byť. Mesto ušetrí na dotácii, ale môže dať ďalších 50mil na tret/štvrtý most a iné dopravné riešenia.
Reakcia na: Solider #225:
Dieťa, ty poznáš trenčianskych kompetentných, že si také premúdrelé?
Reakcia na: milan005 #232:
Prestupné uzly: ŽST, Braneckého, nemocnica a Pod Juhom.
Reakcia na: Solider #234:
prestupové body sú jednoznačne tieto:
1. Hasičská /stojí tam polovica liniek MHD a PAL, je to priamo v centre/
2. Gymnáziu, v opačnom smere Braneckého /stojí tam polovica liniek MHD a niektoré PAL/
3.železničná stanica /stojí tam 1/3 liniek MHD, PAL, DAL, vlaky/
Páni, pripojím svoj názor:
- tiež zastávam teóriu o tom, že mesačník by sa mohol vrátiť, aj nástup všetkými dvermi, ale len ak pri každých bude čítačka

- tie "vláčiky" 4 busy za sebou a polhodinu nič: Pr. o 19-tej odchody zo zastávky Rázusova smer Sihoť VÚO /jeden za všetky/ - chcelo by to nejaké riešenie.

- tiež navrhujem urobiť prípoje k večerným R a IC, ale nie hneď po príchode, ja by som dal 10 min po príchode, samozrejme v závislosti na intervale linky, ale pri posledných spojoch by som to zvážil. Je pravda, že vlaky teraz meškajú, al v smere zo ZA do BA nie /R 612 Váh, IC Kriváň/

- zmenil by som tarifu na L50, toto je moc veľa a vozí vzduch. Keď v BB môže nočák chodiť každý deň 6x za noc v oboch smeroch za denné cestovné, u nás by sa to hádam dalo tiež za nejakú kompromisnú cenu /8,16 resp. 10,20/.

-chce to lepší preklad L23 a 28, 11 a 17, zo sihote 2,6,28 a zároveň 8,18,28. Nie ako teraz, keď L8 ide 3min po L18. A poobede zahustiť interval L8 aspoň na 30min.

- ono je zlepšení možných dosť, otázne je, ku ktorým sa siahne a ktoré by skutočne pomohli /v prvom rade určite zrušenie tých "vláčikov" a ozajstný intervalový preklad/.
Reakcia na: milan005 #233:
Nehovorim o bratislavských cenách, ale o bratislavskom spôsobe tarify 😉 A mimochodom, nie som z Trenčína, takže nemôžem hovoriť, kde je, resp. nie je prestupný bod 🙂
Reakcia na: milan005 #232:
celkom ma zaujima ako by to malo podla teba vypadat skus povedat take tvoje linkovanie+interval ak by si mohol;-)
Reakcia na: Solider #231:
este zaviest pratislavske ceny, 10 minutovy listok 14sk a nebol by ani problem s pretazenostou busov lebo napr. ja a ludia ktorych poznam by sa im na to vyprdli a chodili radsej peso:D no a s tym intervalom mas do istej miery pravdu ale ako to chces robit? kde chces spravit prestupny bod? na Hasicskej, ktora uz teraz ma problem co sa tyka autobusov hlavne v spicke. a preferoval by si kratke linky sidlisko-centrum(ŽST)? alebo napr. Záblatie-Hasicska-Kubrica/Opatova-Hasicska-Nozdrkovce? spajat casti s priblizne rovnakym prepravnym narokom jednou linkou?
Reakcia na: milan005 #229:
Ako má vyzerať tarifa si ber príklad z Bratislavy alebo Prešova. A samozrejme, ak by vznikol nejaký mestský dopravný podnik, tak by som automaticky zrušil SADistické intervaly (tak, ako ľudia chcú) a zaviedol pravidelnejšie (trebárs každých 12 minút).
ja som napr. za zrusenie liniek ako napr. 16 a 9. a za zefektivnenie dopravy nieze idu 4 spoje po sebe naraz jednym smerom a potom hodnu chvilu nic rieseni by bolo...
Reakcia na: Solider #226:
ja som nehovoril o priestupnej tarife. to bolo vyjadrenie k zilinskemu tarifnemu systemu kedby sa zaviedol do TN. myslel som tie ich komplikovane predplatne karty kde mas presny pocet jazd na presne obdobie
Reakcia na: radob #224:
s tymi vlakmi je to momentalne naozaj tazke pretoze chodia s "pravidelnym meskanim" koli modernizacii trate a navyse si myslim ze je hlavne aby mali linky ktore su takmer uplne subezne prekladany interval a nie ani tak aby mali interval prisposobeny vlakom...
Reakcia na: Valec #223:
ver ze v TN je percento ciernych pasazierov nulove, cestujem vacsinou v spicke a nestava sa...sice niekedy sa niekto preklzne za zlavu na ktoru nema narok a pod. ale vodici kontroluju aj to.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.