Reakcia na: pešiak #15765:
Vyplyva z toho to, ze Vladimir popisal postup, akym sa ma oficialne vodic MHD zamestnany v TD Transport riadit(a teda ten co popisal v prispevku Ričard a mimochodom s ktorym som suhlasil aj ja ze tak robim a to nemam ziadne skolenie len normalny rozum).Cim dalej som presvedceny ze nemozes byt skutocny clovek, ale internetovy troll. Ale napriek tomu sa slusne pytam(totiz to retorika je dost dolezita), ak by vodic zo soboty naozaj bol vinny(pre ucely mojej otazky ho tu kludne odsudime), ake dopravne predpisy porusil a hlavne na zaklade coho by sa otvorilo spravne konanie(predpokladam ze zakon o spravnom konani poznas)? Dakujem
Vladimír
Druhá chyba v uvažovaní, ktorej sa opakovane dopúšťaš, je, že o verejnosti píšeš ako o nejakej homogénnej skupine s rovnakými názormi, potrebami, preferenciami. Skutočnosť je úplne iná, verejnosť je tvorená tisíckami súperiacich individualít, z ktorých každá má inú predstavu o tom, ako by veci mali byť a úplnej väčšine stačí, aby veci boli tak, ako vyhovujú im (čo potrebuje iný občan, ich nezaujíma).
A ak toto nedokážeš Ty (a niektorí ďalší) pochopiť, táto debata sa bude naveky točiť v kruhu. Či už pri téme linkového vedenia alebo čakania dobiehajúcich.
Pablo a tomas153cv sa snažili vysvetliť dilemu, ktorú pozná snáď každý jeden vodič MHD na svete - na jednej zastávke počkáš dobiehajúceho, následne kvôli tomu nestihneš zelenú na semafore, odstojíš si 60- alebo 90-sekundový cyklus, a na ďalšej zastávke Ti niekto špinavo vynadá, že meškáš a že kvôli Tebe nestíha prípoj. Aj dobiehajúci aj prestupujúci sú "verejnosť". Ktorému vyhovieť, keď majú úplne protichodné požiadavky?