Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomoSK #15431:
Teraz niekedy? Veď tam hrozí obojstranné urvanie späťákov. Naposledy som tade videl ísť B961, počas obednej vodiča.
Reakcia na: MinoSUN-55 #15422:
Iste, na 1/8 by našli svoj význam.
Reakcia na: Michal Mazánik #15430:
Áno, preto sa divím tej redukcii na 7.
Tak už som si stihol zmeny preštudovať a za mňa asi tak, že sa prejavujú závery všetkých názorov tu odznievajucich. Sú zmeny vyplývajúce z obehov, zmeny vyplývajúce z nevyužívaná (7,16,23) a tiež zmeny z dôvodu využívania (1,8). U linky 24 by prospel odstup od 8, už to tu bolo spomínané (milan005).
Klbaky sú u nás téma vždy, lebo ich je sakra málo a z minulosti ich nasadenie bývalo tragické. Dnes tu cítim, že by ich bolo treba viac, nech sú aj na jednotke či osmičke. Bodaj by.
Ale aj tak si myslím, že mesiac je málo, lebo tá redukcia na 7 je drastická - buď sa mal dať čas alebo toto jednoducho nemalo byť ani navrhované, kým sa nevybuduju ozaj ťažiskové zastávky Psotného a Merkury/Lidl.
Ja som zvedavý, ako bude 2 a 23.
Reakcia na: TomoSK #15421:
A prečo by nepadol? Len padnutý na hlavu ignoruje takýto cieľ, keď autobus prefrčí okolo bez zastávky na 1,5 kilometri, čoho dôsledkom je aktuálna redukcia hneď po jednom mesiaci o všetky spoje v doobednom sedle.
Reakcia na: Michal Mazánik #15428:
Ten zavlek do Nozdrkoviec znie papierovo horsie nez je realita. Sam si bol prekvapeny ohladom zavleku na Saratovsku, v tomto pripade by to nemuselo byt ine.
Reakcia na: Michal Mazánik #15429:
je to oficialne obchadzkova trasa v pripade neprejazdneho otoca Biskupice cintorin, ziadna cesticka alebo podobne, myslel som ze toto vies.
Reakcia na: Michal Mazánik #15429:
Každý si nájde svoje cestičky. Už som videl aj 1ku na Západnej.
Reakcia na: LUK #15426:
Súhlasím, preto som opatrný aj pri obmedzovaní harmoník vo večerných hodinách. Inak vyzerá obsadenosť spojov po 20. hodine počas chladných novembrových večerov, inak počas trhov alebo cez leto. Rovnako tak dopyt na 24/25 vs 1/8 kolíše podľa sezóny - trávenie času v meste vs nákupy. Robiť závery po mesiaci by bolo unáhlené a mohli by sme si to neskôr vyčítať.
Reakcia na: Harzik17 #15424:
Časť vodičov jazdí po Stromovej už v súčasnosti.
Reakcia na: tomas153cv #15423:
Na margo cintorína v Biskupiciach, evidujeme tento podnet od vodičov, ale už to, že ľudia z prednej časti Biskupíc musia chodiť na cintorín sa stretáva s kritikou. Nechať ich v jednom smere chodiť až na zastávku Pri hati (v momentálne nevyužitých zálivoch), alebo ich posielať cez Nozdrkovce, ani jedno riešenie mi nepríde vhodné. Pokiaľ je problém, že ľudia nečítajú, tu vidím ako vhodnejší blikajúci cieľ, podobne, ako na L24 na stanici, prípadne ako na zastávke TESCO s textom "Do mesta NEJDE".
Reakcia na: Pablo #15425:
Systém si sadá, ľudia sa učia na nové. Keď sa situácia stabilizuje, tak sa budú dať robiť závery a budú vidieť možnosti, čo kde ako zmeniť napr v oblasti nasadenia vozov. Teraz je ešte priskoro robiť systémové zmeny, obzvlášť keď december je sám o sebe atypický čo sa týka správania ľudí. A 24ke neprospieva súčasná víkendová časová poloha za osmičkou...
Reakcia na: TomoSK #15417:
S tymto súhlasím aj nesúhlasím. Vozím to. Väčšina spojov chodí skor prazdna ako plna. Za vsetky dni co som odrobil za víkend môžem povedať ze len velmi málo spojov bolo plnších, nie plnych. Paradoxne l25 je podla mna viac vyťažená ako l24 na useku do a z lauga. Popravde cakal som oveľa väčší zaujem, ale uznávam, ze mesiac je krátka doba. Len je mi luto kolegov co jazdia L1/8 ked vidim ze oni su plny a ja mam vo voze 10-15 ludi. Verim, ze casom sa odsleduje dopyt, ktoré spoje na L24/25 a L1/8 su ziadanejsie a spraví sa pri našom skromnom pocte klbov kompromis aby sme odlahcili kratkym vozom. Paradoxne mne by to malo byt uplne jedno, ale vidim ze tu su moznosti na zlepšenie v prospech cestujúcich.
Reakcia na: tomas153cv #15423:
Téma Linky číslo 2. Autobusom by sa mohli dať prejsť aj ulice okolo MŠ Stromovej. Čo tak, aby 2 mohla jazdiť tadiaľ? Prípadne ako už bolo spomínané využiť už existujúcu možnosť so zastávkou na Karpatskej.
Reakcia na: TomoSK #15420:
Nerozumiem, co pri sucastnom usporiadani trasy nieje idealnym riesenim? Nozdrkovce sa bavime ako o odbocke, ktora je doplnkom ku sucastnej trase - inymi slovami, vsetky linky ktore vykonavaju trasu na linke 2, tak ci tak pojdu rovnako, bez ohladu na Nozdrkovce(ak neratam prejazd okolo Ireny). Toto je v sucastnom stave normalny jav. Riesenim by mozno bolo pouzit niky pri Betonic(hlavne ked sa vyhladovo tam planuje stavba bytoviek) s tym ze otoc by bol kruhac, pripadne ako povedal Pablo, docasne zrusit jednu otocku ku Cintorinu, myslim si, ze to je najrozumnejsie riesenie vzhladom na situaciu ktora je. S takymto riesenim totiz to nemozeme cakat rok a ani pol roka, tu treba konat aj na ukor prekopania tlaceneho cestovneho poriadku(co vlastne nieje nic nove) v ramci zachovania zdravia. Nehovorim pol slova o vytazenosti linky, ako som uz davnejsie napisal, busy chodia slusne obsadene do urcitej hodiny, proti tomu ziadna. Okrem debilneho odbocenia od zastavky "Za Nemocnicou" ku lekarni, kedy sice nedochadza ku ziadnemu relevantnemu zdrzaniu, zato aj vramci podnetov mozeme usudit ze je to nezmysel, sa uz teraz mozme domnievat, ze linka cislo 2 si najde svoju skupinku ludi, aj ked to nebude najvytazenejsia linka/spoj v TN.
Súhlasím, že cez víkend je potreba harmoník na L24 a L25 (a teraz vo vianočnom období rozhodne) a dnes som bol v meste autobusom (kopa ľudí) a na L1 v decembri by sa harmoniky veru zišli tiež. Kiežby ich bolo aspoň o 2 kusy viac 😊
Reakcia na: milan007 #15419:
Už som sa zľakol že tu nepadne bájny Merkury market. 🙂
Reakcia na: tomas153cv #15415:
Dvojka je ťažká téma, lebo tam bojujeme často s tým, že niektoré spoje potrebujú aj Nozdrkovce, aj Biskupice námestie, čo pri súčasnom usporiadaní trasy nie je ideálnym riešením. Medzi tohtoročným a budúcoročným decembrom bude ešte minimálne jeden zmenový termín, kde sa budú vylaďovať komplexnejšie záležitosti, preto nevylučujem, že sa dvojka k tomuto termínu upraví. Takisto by som sa osobne rád vyhol otáčaniu pri cintoríne, lebo napriek ubezpečeniam, ako to je naprojektované pre otáčanie autobusov, to je bezproblémové len v laboratórnych podmienkach. Ja osobne som tam hneď v prvé dni pri vystupovaní zažil to, že sme sa kvôli zle zaparkovanému autu skoro nevytočili a následne sme si s majiteľom vozidla/držiteľom VP vykričali škaredé veci.

Čísla za pracovné dni:
- pred zmenami mali všetky spoje linky 12 dokopy nástup + výstup 34 cestujúcich za deň za zastávky Karpatská a Jána Zemana
- po zmenách majú všetky spoje linky 2 dokopy nástup + výstup od 80 do 90 cestujúcich za deň (extrém 121 cest. 1x) za zastávku Karpatská

Podrobne rozdelené na spoje, počet cestujúcich vo vozidle po odchode zo zastávky Karpatská smer mesto:
5:21 - 4 cest.
5:51 - 3 cest.
6:21 - 10 cest.
6:50 - 8 cest.
7:23 - 21 cest.
7:50 - 8 cest.
8:20 - 0 cest.
8:55 - 7 cest.
9:55 - 13 cest.
10:55 - 1 cest.
11:55 - 5 cest.
12:55 - 7 cest.
13:25 - 9 cest.
13:55 - 3 cest.
14:25 - 9 cest.
14:55 - 3 cest.
15:25 - 1 cest.
15:55 - 5 cest.
16:25 - 1 cest.
16:55 - 1 cest.
17:55 - 2 cest.
18:56 - 2 cest.
19:56 - 1 cest.
20:56 - 0 cest.

Linka plná nechodí, ale asi je to nad moje osobné očakávania. Prevládajú cesty do 16. hodiny, potom to klesá, s celkom silnou rannou špičkou. Najvyšší nástup na Karpatskej 13 cest. (spoj 7:23).
Reakcia na: TomoSK #15396:
U linky 7 jednoznačne absencia najdôležitejších zastávok: Merkury, Lidl, Psotného! Sa to jasne prejavilo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.