S tou obsadenosťou nebude to tým, že 5 minút pred odchodom linky 1 z centra ide linka 4,11 ?
Ukričaným cestujúcim sa podľa mňa hlavne nepáči prestupovať na Hasičskej čo sa dá úplne pochopiť.
K L7, neuvažovali ste nad predĺžením z g. Svobodu na saratovsku? V spicke aspon 1x za hodinu, v sedle 1x za 2h. Kilometrovo by bol nárast minimalny aj skrz ušetrené km do detského mestečka, zároveň by sa ukludnila veľká ukricana cast cestujucich ktora sa nespamätala zo zrusenej L5.
Este k saratovskej, jazdim tie 1ky, sledujem zaujímavý paradox ze na saratovsku vozime minimum ludi, ale zo saratovskej ich chodi vcelku dost. Neviem ci je to len moj skresleny pohlad, ale vždy sa nad tym pozastavim
V smere z AS ide 23 v celkom dobrej polohe. Dosť veľký odstup po 8, aby sa nazbierali nejakí cestujúci a tesne pred 1, aby oslovila tých, čo sadnú na prvý spoj, ktorý ide.
Plus v nadväznosti na vlaky asi nič moc lepšie nevymyslíš - rozumná rezerva od príchodu posledných "rýchlikov" v danej hodine a nie tak ďaleko od príchodu tých prvých, aby aj menej mobilní cestujúci boli ochotní počkať.
Ako tu už raz písal milan005, linka 7 je pomerne drahé riešenie za málo muziky. Z Juhu, nemocnice, mesta sa dá do DM a na Hanzlíkovú použiť linka 3, dotkne sa to jedine cestujúcich zo Zlatovskej, ktorí budú musieť ísť závlekom cez Záblatie. V smere od Zlatovskej sa to reálne dotkne asi 5 cestujúcich, v opačnom smere asi 20 cestujúcich. 15-minútový sedlový interval pre Detské mestečko je pomerne luxus.
Kiná sa tu už raz riešili, no asi by som to rád pripomenul, lebo sa opäť volá po niečom, čo využije počet cestujúcich blízky nule. Kiná funguje v "blokoch", podobne ako napríklad nízkonákladové aerolinky - striedajú sa časy, kedy filmy "hromadnejšie" začínajú a časy kedy prakticky naraz končia. Napríklad dnes večer sa premietajú štyri filmy, pričom končia o 22:57, 22:41, 23:15 a 22:51. Predtým končí posledný film o 20:40, takže spoj po 22. hodine by z kina odviezol 0,0 cestujúceho.
Už dnes existujúci spoj linky 1 o 22:18 máva okolo 3 cestujúcich smerom do viac obývanej lokality a nemyslím si, že to je počet/dôvod na zavedenie ďalšieho spoja.
Zmeny za mňa celkom ok. U 23 sa potvrdilo, čo sme hovorili, 1 a 8 sú blízko odchodmi a 23 nemá šancu. Tuším draxter písal, že N2 tam vychádza spoj celodenné, a je tu. Zrušenie poslednej 3 je asi vecou manipulačného presunu, náhrada za 16 je N3 - tu ma mrzí, že neboli vyslyšané hlasy, aby sa dalo po 22:00 ísť od Maxu z kín za mosty celotydenne (v "x" ide spoj 21:43 a potom už nič). Zaujalo ma, že 16 o 22:20 ide len po stanicu - kam ide voz z nej? Nemohla ísť celú trasu? Pretože ani tá po 23:00 nejde celú trasu (áno, potom je tam N3, ale tá nejde od Maxu).
Na a zásadne je mínusom tá brutálna doobedna diera na linke 7, to je ozaj "intervalové" riešenie....
Ospravedlnenie
Prepáčte prosím, nechal som sa uniesť celkovou problematikou mesta Trenčín- kocúrkova. Táto stránka je predovšetkým o doprave ako celku, teda doprave pre verejnosť. Ja som verejnosť a snaha bola poukázať na širší rozmer problematiky dopravy ako takej a predovšetkým v kocúrkove. Veľmi si vážim príspevky všetkých, určite budú menovaní v inej téme spoločenského života. Prajem všetkým veľa úspechov v osobnom a pokiaľ ešte slúžia aj pracovnom živote.
A prepáč zabudol som, tvoja odpoveď ma ohromila. Ja sa predsa vyjadrujem o
- nemožnosti si predĺžiť parkovaciu kartu a
- bez záruky, že zaparkujem, keď mám parkovaciu kartu
Nepresadzuj teda nejaký Kyjev a Ámeriku, tu sme doma v kocúrkove.
No prepáč, ale to snáď nie je pravda? A čo má spoločné s týmto nejaký Kyjev? Zložití sú iba ľudia a hlavne tí, čo majú iné záujmy ako sa starať o potreby obyvateľov mesta a občanov, či?
Nech sa budujú mosty, cesty a parkoviská... a skončíme ako v USA s chronicky zapchatými desaťprúdovými diaľnicami a totálne mizernou a zničenou verejnou dopravou. Kto nechce chodiť ďaleko, stačí sa ísť pozrieť do Kyjeva.
Občas pri sedliackom rozume natrafíš na to, že na zložitý problém hľadáš jednoduché riešenia.
Teším sa, že konečne môžeme aj diskutovať. Skúsim oponovať takto:
1. Okrem sedliackej hlavy je tu predsa právna záruka -Ústava tu Čl. 20
(1),, Každý má právo vlastniť majetok. Vlastnícke právo všetkých vlastníkov má rovnaký zákonný obsah a ochranu,,.
Auto je potreba v dnešnom svete a obzvlášť tu v kocúrkove.
2. Ja som spomenul iba garantovanie, že po roku platnosti karty dostanem novú - nie je. Keď sme pritom, tej garancii, tiež nie je garantované, že ak máš kartu - vôbec zaparkuješ. Skús to spraviť pri inom obchodnom vzťahu a uvidíš ako narazíš - nič v zlom. Veď na tomto sa predsa dejú samé podvody. Zaplatím a - nemám službu, či parkovacie miesto.
3. Vôbec som netvrdil, že sa tu namýkam pre zaparkovanie auta 3 m od bytu - to si si u mňa naozaj vymyslel.
No a čo vlastne obyvatelia požadujú? Nuž iba to, čo dnešná doba prináša. Nech sa teda budujú cesty, mosty a parkoviská a nie železné opachy , či to, čo nie je momentálne také akútne.
Finálna podoba zmien bola uzavretá včera, všetko bude zverejnené v zákonnej lehote 7 dní. Aktuálne sa sprocesováva zverejnenie na jednotlivých komunikačných kanáloch mesta a dopravcu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK
Občas pri sedliackom rozume natrafíš na to, že na zložitý problém hľadáš jednoduché riešenia.