Veru, tam to je gordický uzol, vzhľadom k tomu, že mesto si nechalo len 2 možnosti, ako sa dostať za trať 120 v Zamostí, čo je obrovská chyba, ktorej náprava nie je v horizonte 10 rokov možná. Preto je zastávka Psotného jednoznačne dôležitá a mohla by byť najvýraznejšou v okolí (dokonca by asi poslúžila aj LIDLu na druhej strane podjazdu).
Potom rovnako súhlasím s klobáskou, že Kaufland smer mesto sa tiež pýta.
Máš pravdu, vidíme to na Jasnej, že mal to byť štvorlístok, ale nebude a potom linka 1 musí stáť inde a linky idúce cez Sihoť III z Kubrej prefrčia bez zastavenia, čím sa to nové spojenie zase degeaduje. Tu som nezachytil ani, či sa s tým niečo bude robiť.
S dôležitosťou zastávky Psotného absolútne súhlasím, téma jej dostavby je otvorená a reálna. Rovnako ako zastávka Rulandská medzi Vinohradmi a Kasárenskou, medzi križovatkami so Šafranovou a Slivkovou. V danej polohe by rozdelila 700m dlhý medzizastávkový úsek a sprístupnila by ako nové bytovky, tak aj novú IBV smerom k VOP.
Ešte by som rád doplnil, že prístup mesta k výstavbe novej infraštruktúry sa oproti roku 2016 obrátil o 180° a vo všetkých projektoch pre výstavbu nových projektov boli definované zastávky, prípadne otoče aj s parametrami tak, aby mohla byť verejná doprava do daných lokalít zabezpečená od momentu príchodu prvých nájomníkov.
Mne sa nápad presmerovať L7 do Záblatia nepáči, ale naopak vidím potenciál v dobudovaní zastávky "Psotného", ktorou by sa L7 sprístupnila pre štvrť medzi Záblatím a Zlatovcami! Hneď je po probléme ktorý by presmerovaním L7 pôsobil v štýle prehadzovania horúceho zemiaku.
Samozrejme nie len to, ale napr. kto ide zo stanice od vlaku do Zlatoviec alebo opačne, na vlak, by si týmto skrátil cestu (krúženie ešte aj cez Rybáre) o 8 min.
Pri rozmachu danej štvrte to stojí za investíciu a je škoda že sa na to nemyslelo už pri výstavbe cesty ako aj všade inde (Žilinská smer Pred polom, napojenie Zlatovskej na diaľničný privádzač, zánik zastávky autoservis pri výstavbe kruh. objazdu, ...).
Niekedy to pôsobí dojmom že po dostavaní cestnej siete príde precitnutie, "aha, veď my tu v Trenčíne máme aj nejakú verejnú dopravu, ktorá potrebuje niekde zastavovať". Len potom už je problém náprava.
Takže Záblatie by malo odchody na 59 smer stanica, 02 smer Juh a 24 smer Juh? Tri spoje za hodinu v rozostupe 25 minút. A Detské mestečko čiastočne spolu s Vinohradmi by treli ústa s jedným odchodom za hodinu.
V poriadku, urobme to tak, že rozložíme ponuku spojov na 30-minútovku. Čo sa potom stane?
a) Problém sa prenesie na Zlatovskú a linky 3 a 7 budú jazdiť spolu od Úspechu (Old Herold pre linku 3) až na Juh
b) ak nechcem možnosť a), tak sa problém presunie na Zlatovskú v takej podobe, že 7 a 16 mi bude jazdiť spolu v párminútových rozostupoch
alebo
c) Ak nechcem možnosť ani a), ani b), rozhasím všetky prípoje linky 16 s vlakmi.
Plus bez ohľadu na to, či si vyberiem možnosti a), b) alebo c), sa stane aj
d) Zanikne mi pokračovanie 3>16 a 16>3, takže sa zo stanice nedostanú ani do Zlatoviec, ani na Vinohrady.
Fakt si niekto myslí, že keby to išlo bez akýchkoľvek "následkov" urobiť, tak sa to neurobí? To fakt nie.
2 stále vozí vzduch zväčša, mňa toto neprekvapilo. Ale treba povedať, že Nozdrkovce takúto ponuku ešte nemali, tak je na nich, čo to využijú.
Záblatie má aj VŠ internáty, fakultu a odborné pracovisko TrUni.
Chýba jednoznačne ťa zastávka na konci Brnianskej pre kruhacom pri družstve. Ja chápem, že linka niekde končiť musí, preto je aj oproti prvotným vašim navrhom prekvapením, a logicky sa natíska otázka možnej zmeny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter