Vďaka za porovnanie. Ale:
1. Znížil sa komfort cestovania, teda je potrebné prestúpiť. Inak, tu je tiež jasný dôvod na zavedenie toho 60 minútového limitu, vďaka ,dávam si do poznámok aj toto. Pred tým to bolo možné stihnúť do tých 15 minút , ako píšeš / inak ideál, dnes sa v kocúrkove toto ťažko dodrží/. V hlavách to vypadá úplne jednoducho, ale reálne je to už problém. Je možné o tom diskutovať, ale nerobme to.
2. Ja som hovoril /písal/ tiež o konkrétnom čase, kedy c e s t u j ú c i potrebuje presun na s v o j u hodinu, nie zrovna napríklad na tú tvoju, čo uvádzaš.
Vôbec netvrdím, že sa zrúti MHD svet v kocúrkove. Ale vytrhnúť cestujúcich v dobe mimo pracovný čas je nemúdre / 6 ka vôbec nejazdí/! Darmo tu budú argumentovať, čo sa tam tí sihoťani za tie mosty mimo pracovný čas teperia. /už to tu aj naznačujú/.
Od mladej generácie, respektíve od skupiniek mladých ľudí, som si aj ja vypočul podobné reči o vodičáku a ojazdených autách. Od študentov SOŠ Pod Sokolice na stanici, kedy pustili dve jednotky a jednu šestnástku, pričom poradiť nepotrebovali a vytrvalo čakali na 1 do Kubrej - až som ich nasilu posadil do najbližšej jednotky, následne od skupinky tínedžerov, ktorí nemali dostatočnú kapacitu rozpoznať, že spoj linky 24 zastavil na inom nástupišti s iným cieľom a že sa previezli na Sihoť.
Tak zase no... prišiel November a chladné počasie a je to ako každý iný rok... verím že sa dáta nebudú porovnávať s Letným obdobím!!! A píšeš pravdu, tekmer..taká 2 , 16 , 23...bieda veliká....zato 8 si držia trend ...Keďže som robil každý deň , pozoroval som to, v Pondelok najplnšie spoje, postupne smerom k Piatku menej a menej cestujúcich, naučili sa co kam a ako...rozdelili ...zastabilizovali a tí ktorí si zvyknú alebo tí čo im nič iné neostáva aj s nami ďalej budú...žial počúvam od mladej generácie ako si idú kúpiť nejaké ojazdené autá a presedlajú do nic čo ma nasrdilo...ale tak každému sa vyhovieť skrátka nedá!
Takmer vsetky autobusy chodia solidne naplnene. Nemam to podporene datami(nescitaval som to)ale spoje co vykonavam mi pocitovo pridu viac plnsie nez predtym. Celkovo co si aj vsimam niektore ine busy, sa mi zda ze su plnsie nez predtym. Hovorim samozrejme o busom ktore chodia v nejakom rozumnom case.
A tiež LUK a vlado 54
Je zaujímavé, ako tu chce každý iným nariaďovať a poúčať ich .Nemám zatiaľ názorové hľadisko sihoťanov, bude to trvať asi 3 mesiace. Očakával som teda, že sa tu objaví argument o nejakých číslach z doby pred úpravovej. Napríklad aj ja som dnes išiel do Merkury marketu. Používal som onú 6 - ku. Dnes by som mal na výber v mojej dobe / nie kedy to bude vyhovovať vám páni/ toto.
Teda mal by som šľapať peši od zimného štadiónu na stanicu 10 minút na 16 ku /odchod 07:35 peši a bus 07:45 /. Alebo ísť neskôr, ako som mal v úmysle a prestupovať, potom by cesta však trvala od 17 až do 25 minút. Pokiaľ si pamätám cesta 6 kou hravo pokorila tieto diktáty z l e p š e n i a cestovania. Tak som teda išiel autom a máte to.
Po troch mesiacoch sa k tejto téme 6 ky ozveme. A, že vraj sa cestovanie zlepší, trt . Jedine sa zlepší kondička chodcov a plánovanie všakovakých možností v kocúrkove.
Je to celosvetové. V Prahe príde 59 na terminál 2. Na transparente "NO CITY CENTRE", zastaví o 100 m ďalej, napriek tomu sfanatizovaný dav chmatá kufre, beží za trolejbusom s nadávkami "prečo nezastavil", aby sa vzápätí po tom, čo si každý adept osobne overí u vodiča, že fakt do toho centra nejde, vracali potupne na pôvodné stanovište.
Cez víkend bez dát bude podľa mňa viac cestujúcich na linke z Kubrej (od OC Max ) do Zámostia ako v linke zo Sihote do Zámostia. Čo by potrebovali cez víkend riešiť Sihoťania v Zámostí ? Aký cieľ má cez víkend Sihoťan v Zámostí? Alebo obyvateľ Vinohradov na Sihoti ?
Ak je spojenie raz za dve hodiny priamo a ešte aj so závlekom lepšie, ako spojenie raz za hodinu s garantovaným prestupom a bez závleku, tak sa na tom nezhodneme nikdy, nakoľko asi máme diametrálne iný pohľad na dopravu. Ak si však zoberiem vzor z najkvalitnejších dopravných systémov od nás či z okolia, výsledky sú v prospech druhej možnosti.
Zriadenie linky 16 nemá byť ako dátami podporené, nakoľko doteraz neexistovalo. Kým si ľudia na nejaké spojenie zvyknú, trvá to dosť dlhý čas, avšak ak by som mal identifikovať najväčšie prekvapenie tejto zmeny, tak je to práve linka 16 - chodí veľmi solídne obsadená cestujúcimi, ktorí idú z úseku Kubrá - Max až za mosty. Zhodou okolností som ňou potreboval ísť ja vo štvrtok (spoj 16:06 z Kubrej), kedy som okrem mňa narátal od Kubrej po Štefánika až 13 cestujúcich, ktorí nevystúpil na stanici alebo Hasičskej ale išli priamo za vodu.
To je úplne jedno. Na linke 24 bliká cieľ SIHOŤ IV ako kolotoč pri príchode na stanicu, aj tak sa do nej húfne tlačia ľudia, ktorí chcú cestovať do Lauga. Na linke 24 svieti nápis "do mesta NEJDE" pri príchode k Tescu, aj tak sa ľudia pýtajú, či to ide do mesta.
Pravdu máte obaja. Jednak výška bolo zrušené priame spojenie druhého najväčšieho sídliska, čo snáď potvrdili dáta, na druhú stranu by ma ozaj zaujímalo, že vytvorenie 16 snáď rovnako datami je podporené, najmä tá víkendová premávka na úkor 6. Lebo to je ako nechat miesto linky 1 nechať juzanov presadat na linku 16 k do Pod Sokolíc či Kubrej.
Tak zásadná zmena na nosnej linke 1 je logicky sprevádzaná najväčším chaosom. To asi nemôže ani prekvapovať. Už tu bol návrh, aby linka mala označenie 1S, ak ide na zast. Saratovská.
O správaní cestujúcich by sa dali napísať siahodlhé vedecké sociologické štúdie. To rozum neberie, čo sú niektorí schopní predvádzať. A toto je jeden prípad za všetky... Cestujúci rozlišuje autobusy maximálne po číslo linky, čítať a porozumieť cieľu už je nadľudská požiadavka, to zrejme zvládajú len astronauti v NASA... Je to nové, ľudia si ešte na to nezvykli. Ak to nebude ustávať, tak existuje na to opatrenie.
Prečo by sa museli dostať bez prestupu? V dobe nízkopodlažných autobusov? V časoch, kedy nejazdí 6ka, tak existuje kombinácia 4+16 s prestupom na hrane na Hasičskej. Bez čakania, bez presúvania k inému označníku. Každú hodinu, celý deň.
Pri návšteve v Trenčíne som si všimol, že niektorý na zastávke Mateja Bela smerom do Centra mávali na Linku 1 idúcu na Saratovskú, čo zrejme nevedeli. Je možné, že by sa na Linke 1 smer Saratovská za zastávkou Pod Juhom zapínal inverzný Panel s nápisom Saratovská? Vedelo by sa tak že tento spoj nejde do Centra.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pešiak
1. Znížil sa komfort cestovania, teda je potrebné prestúpiť. Inak, tu je tiež jasný dôvod na zavedenie toho 60 minútového limitu, vďaka ,dávam si do poznámok aj toto. Pred tým to bolo možné stihnúť do tých 15 minút , ako píšeš / inak ideál, dnes sa v kocúrkove toto ťažko dodrží/. V hlavách to vypadá úplne jednoducho, ale reálne je to už problém. Je možné o tom diskutovať, ale nerobme to.
2. Ja som hovoril /písal/ tiež o konkrétnom čase, kedy c e s t u j ú c i potrebuje presun na s v o j u hodinu, nie zrovna napríklad na tú tvoju, čo uvádzaš.
Vôbec netvrdím, že sa zrúti MHD svet v kocúrkove. Ale vytrhnúť cestujúcich v dobe mimo pracovný čas je nemúdre / 6 ka vôbec nejazdí/! Darmo tu budú argumentovať, čo sa tam tí sihoťani za tie mosty mimo pracovný čas teperia. /už to tu aj naznačujú/.