Reakcia na: Pablo #14972:
treba sa vyvarovať tomu, aby to dopadlo ako "bus-vlak-shopping" v BB - z pôvodnej veľkorysej stanice torzo, zo zlým prístupom pre cestujúcich a nespojené suchou nohou zo žel.st. V TN je šanca na reparát, ale malá. Keď vidím zúžené pruhy na minimum len aby existovali cyklopruhy kade-kde, ktoré zívajú prázdnotou, premaľované štvorpruhy, ktoré prezieravo v 80-tych rokov postavili pre zvýšenú premávku, tak mám úprimnú obavu, ako to dopadne dopravne, ak okrem stanice (zjavne ako pridruženej neschcenej prevádzke) tam bude obchodné centrum - a po príklady netreba ďaleko:
- mesto nečinnosťou dovolilo, že Zlatovská je zaústená tak, ako je na privádzač
- oblasť za traťou v Záblatí, Zlatovciach, Istebníku či Orechovom je spojená len dvomi cestami so zvyškom mesta, hoci priecestí bolo viac (3 + čierny mostek), čím sa aj dnes ráno a medzi 14:30 a 16:00 čas odtiaľ do centra autom pohybuje na úrovni 25 minút (a potom nech ide niekto trojkou ešte)
- kruháč Pod Juhom - kruháč Baumax: už dávno mali byť 4 pruhy
- kruháč Laugaricio - kruháč Nový most: mesto malo tlačiť na VÚC tiež, aby II/507 mala štyri pruhy
- starý mos je parametrovo trojprúdový - prečo nie je premávka po ňom tak vyznačená? Dva pruhy do centra, čím by sa zvýšila plynulosť, keďže dnes sa stojí až na moste a doprava by šlo odbočiť skoro plynule
- "rekonšturkcia" starého mosta: zlyhal na celej čiare stavebný úrad mesta Trenčín, rozhodnutie muselo byť zrušené ako nezákonné. Bude vôbec po rekonštrukcii (novostavbe) mosta viac pruhov?
- bude
draxter