Presne taký je zámer mesta, netreba to ale brať tak, že to bude o mesiac. Bude potrebné pripraviť projekt a zrealizovať investičnú akciu, vrátane úpravy parkovania.
Zdravím môžem sa spýtať kedy sa bude aktualizovať cestovný poriadok MHD Trenčín v aplikácii CP. Sk aby konečne zodpovedal zmenám ktoré budú od 1.11. 2024. Myslím si, že množstvo ľudí využíva práve túto aplikáciu. Ďakujem za odpoveď
Jazdne doby sa zaokruhluju vzdy nadol, pricom useky vzdy nie su exaktne 1 minuta alebo 2 minuty. To je to, co cestujuci vidi v cestovnom poriadku, lebo to je zaokruhlene na cele minuty. Na zeleznici vidia zamestnanci v CP aj polminuty, cestujuci vidi opat len cele minuty.
Vhodny priklad je usek Sihot IV - Krasku - Zilinska, kde je dnes minuta a minuta. Na Krasku vetram (alebo idem neskor zo Sihote), potom na Zilinsku nestiham. Takto vyrazim normalne, na Krasku mi to trva cca 45 sekund a zo Zilinskej mozem vdaka tomu odist nacas.
Pablo, tomas... ja sa o tychto veciach nemam vobec problem konstruktivne pobavit, a kludne som otvoreny aj tomu si proste ist sadnut na pivo a diskutovat o tom ako ludia. To je z mojej strany.
Dnesny prichod spoja pred ZS Kubranska je 7:45 a neeviduje sa k nemu ziadna staznost - prave naopak, bola to poziadavka ZS, ked sa posuval spoj z neskorsieho casu 7:50. Nas prichod je este skorsi, ale stihat sa to nebude? V poriadku, ja to nikomu vyhovarat nebudem, ale takisto mozu zapojit citatelia a diskuteri svoje kognitivne schopnosti a urobit si nazor.
Od dnes platí vyhláška 269/2024 Z.z., zopár zaujímavých definícií do pozornosti:
Linkou sa rozumie miestne, funkčne alebo organizačne vymedzený súhrn spojov ktorými sa zabezpečuje dopravná obsluha určitého územia, definovaná východiskovou zastávkou, stanicou alebo prístaviskom (ďalej len „zastávka linky“), cieľovou zastávkou linky a nácestnými zastávkami linky.
Prestupným uzlom sa rozumie miesto, ktoré je obsluhované viacerými linkami idúcimi rôznymi smermi umožňujúce prestup medzi linkami.
Nosnou linkou sa rozumie linka, ktorá spája záujmové body alebo spádové centrá.
Maximálna dochádzková vzdialenosť 700 m primerane podľa hustoty zaľudnenia tak, aby pokrývala územie pre viac ako 85 % obyvateľov v záujmovom území.
Preukaz povereného zamestnanca pri výkone odborného dozoru (ďalej len „preukaz kontrolóra“) je doklad bledočervenej farby s rozmermi 101 mm x 70 mm - tu poznamenávam, že som za 40 rokov v našej MHD stretol revízora 3x (z tohto 2x v jeden deň), vtedy ešte s "prsteňmi"
Súčasťou dopravnej obslužnosti obce alebo mesta môže byť aj doprava v podobe hybridnej prevádzky regionálnych liniek s charakterom vnútroobecnej obsluhy na území obce alebo mesta. - tu zjavne "pokulhávame", snáď si mesto konečne nájde čas toto s VUCkou vyriešiť tak, ako sa na integrovaný systém patrí.
Takze ak to chápem správne tak na ulici Saratovskej budú 3 zastávky, Saratovská (najvyššie), Jána Halašu (tá v strede) a cintorín Juh (najnižšie) či ako
A ten odpor rastie,od 1.11. keď to zistí bežná väčšina alebo dňa predtým (kedy tipujem že snáď na zastavkach bude aj nový CP, zistia ako to celé je. Plus tá výborná cena a problémy s kartami dopravcov....ale ako povedal slepý,uvidíme.
TD by mal jednoznacne akceptovat Slovensky dopravny pas. Bolo to dokonca aj v zmluve medzi mestom a dopravcom.
Nejak sa na to zabudlo a dokonca uz sa to tu aj riesilo. Nehovorim ze to je najlepsie riesenie, urcite by bolo lepsie spravit nieco nekomercne na narodnej urovni, ale momentalne je to to najlepsie co by bolo mozne. Tak ako mesto odkleplo SIRSu pozemky stanice napriek tomu ze bol velky predpoklad zeby sud vyhralo. Ale preto, aby v roku 2026 ako EHK sme vyzerali skvelo.
Momentalne sa vec ma tak ze cestujuci si na nedobijanie relativne zvykli. Totiz to, ako som uz castokrat spominal, negativne veci sa siria rychlejsie nez tie pozitivne.
V celkovej mierke to vyzera tak ako to napisal TomoSK : nacasovanie je dolezite, inak to vyšumí.
To ake presne technicke vybavenie je pouzite je interna zalezitost dopravcu. Kazdopadne v dnesnej dobe plnej informacii nieje problem si dohladat podobne udaje. Existuje mnoho vyrobcov ktorych produkty sa lisia len vizualnou strankou, realne technicke parametre vsak ostavaju zachovane. Napriek tomu si firmy tieto produkty okrem prebrandovanie, oznacuju aj svojimi parametrami(s tymto sa bezne stretavame u komercnych produktov). V tomto zargone to znamena len to ze napriklad netreba verit tomu ze pocet lux neovplyvnuje vysledok merania. Empiricky by sme mozno prisli k tomu vysledku, ze odchylka je omnoho vacsia, to uz su ale len moje uvahy, toto potvrdene nemam.
Ked sa v case pozeram na debatu ktora tu prebieha jedno musi byt jasne aj slepemu Misovi - debata sa priostruje, napatie eskaluje. Nemyslim si ze ku konstruktivnej debate, ktora je naozaj predmetom vsetkeho racionalneho, to tu na tomto fore povedie. To je aj dovod mojej mensej aktivity tu. Doprava na Povazi si ide svoje, diskutujci tuna si idu svoje a konesenzus sa vzdy nasiel az po " gigantickom odpore obyvatelov ". Skratka, inak to uz asi nepojde.
dobiť sa dajú iba červené, lístok pre ďalších cest. len na červené alebo bankomatovú kartu. Sad karta sa dobiť nedá ani iný lístok. Tu je zároveň krásne vidno ako kompetentný riešia integráciu kariet, na PAL TD karta nepoznajú, ale na MHD SAD áno. Už len to nekonečné posúvanie platnosti SAD kariet hovorí za všetko, paradoxne dodnes nikto nedal oficiálnu správu o akceptácií SAD kartiet....
Edit kaselák L. Stárka... dnes ráno stav: urobili jemnú opravu ale od dokanalosti je to na kilometre...
K jazdným dobám, len toľko, že kto mi či na krátkom, ale ešte lepšie s kĺbom stihne Cintorín juh -> M. Bela aj s odbavením pacientov za 1 minútu, má nielen pusu na čelo, ale aj basu drahej pálenky... A tak si tu budeme už čoskoro žiť. Stále zrýchlujeme, zrýchlujeme, zapiname pasy ale vo výsledku este aby sme necuvali... A takých časový periel je v CP neúrekom
Dúfam, že sa bavíme o tom PRESNOM sčítavaní čo sčítalo nasardinkovanú harmoniku ako 12 cestujúcich? Tak potom je všetko ok , karavána ide ďalej, alebo soudruzi zo SOR...
Dnes som si po doobednej skúsenosti s tým krásnym nelegálnym odbočením z "na kameni" do ulice J. Derku (ktoré odmietal vykonať aj skúšobný vodič, iba krútil hlavou), pozrel dôkladne obdobnú situáciu "pod juhom", pod juhom je to tiež na k*t, ale zásadný rozdiel je v tom, že pod juhom je čiara prerušovaná a tým pádom prejdeš až do OBpruhu ale 2x cez prerušovanú čo je legálne aj keď NIE bezpečné! Naopak na 61ke je to krásne cez plnú, k tomu nie je viac čo dodať.... Na tej 61ke ešte školské spoje, tam to smrdí veľkou kopou čiernych vriec, plačom a veľkým mediálnym záujmom. Ale potom bude každý zodpovedný držať ruky hore a odsere si to zase len "tupý" vodič....
To co si tu vymenoval ale vobec neodporuje tomu co napisal kvorka. Ak 7:55 ma ziak sediet v lavici s pripravenymi pomockami, z toho mi vyplyva ze musi prist skorej, dat si veci do skrinky, prezut sa a prist do triedy.
Za mojich skolskych cias napriklad nam ucitel zavelil ze budeme 7:45 v skole. Nezaujimalo ho ze to nikde nebolo napisane. 7:55 sa zamykal hlavny vchod a ked si prichadzal na poslednu chvilu, tak si mal proste smolu, lebo vratnicka v tom case mala kumulovanu funkciu, takze ked si zvonil na zvoncek, nikto neodpovedal.
Ja nechcem poukazovat na to ze naozaj vyrevujes ale skus porozmyslat nad tym, preco medzi Trencanmi sa zacina udomacnovat vyraz " ... to je ako keby si sa bavil s Dopravou na Povazi " . Ci je to v pozitivnom alebo negativnom, ci nebodaj neutralnom kontexte, necham na tvoje koginitivne schopnosti.
Ako je pravne osetrene odbocenie zo zastavky Na Kameni v smere do TN cez ulicu Jana Derku? Vodic MHD musi prejst cez priebezny pruh smerujuci rovno a napojit sa do odbocovacieho pruhu vlavo, kde vzhladom na interne predpisy, dlzku zastavky, dlzku vozidla, profil vozovky nieje mozne prejst tak aby nebola ohrozena bezpecnost a plynulost cestnej premavky.
Moj predpoklad s odpovedou DnP je ze pocas skusobnej jazdy s tym nebol ziadny problem. Ale projektanti schemy liniek sa nemusia riadit tabulkovymi hodnotami? Nieje totiz to mozne aby toto podla noriem vychadzalo.
Ak niekto bude namietat ze podobny pripad je zastavka pod Juhom, pripominam fakt ze sa jedna o cestu inej triedy a ine usporiadanie jazdnych pruhov, navyse v husto zastavanej oblasti s premavkou ktora nieje v danych jazdnych pruhoch obojsmerna.
Automaticke pocitanie cestujucich podla vyrobcu zacina na 5% a zvysuje sa ich poctom. Cize ano, cim viac ludi, tym vyrobca pripusta vacsu odychlku.
Vsetky vozy maju tieto citacky.
System ponuka kombinacie liniek, len ak su dane linky uz v platnosti. Da sa to ale obist. Klikni na "Cestovné poriadky", priamy link tu: https://imhd.sk/tn/cestovne-poriadky
Scrollni nizsie a do policka "Vyhľadanie linky alebo kombinácie liniek" zadaj 6+16. System danu kombinaciu nenajde v dnesnej platnosti a teda neponukne na vyber, ale da sa kliknut na "Vyhľadať" a kombinaciu najde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas153cv
Ked sa v case pozeram na debatu ktora tu prebieha jedno musi byt jasne aj slepemu Misovi - debata sa priostruje, napatie eskaluje. Nemyslim si ze ku konstruktivnej debate, ktora je naozaj predmetom vsetkeho racionalneho, to tu na tomto fore povedie. To je aj dovod mojej mensej aktivity tu. Doprava na Povazi si ide svoje, diskutujci tuna si idu svoje a konesenzus sa vzdy nasiel az po " gigantickom odpore obyvatelov ". Skratka, inak to uz asi nepojde.