Reakcia na: vlado54 #14732:
Zachovanie priameho spojenia Kubrice s Maxom bol ústupok gigantickému odporu obyvateľov mesta. Ani nedávne zdražovanie nevyvolalo takú nevôľu, ako presmerovanie jedenástky cez Sihoť...Všeobecne však Saratovská a Východná majú problém v tom, že sú okrajové vetvy od gen. Svobodu, takže priame spojenia v rozumnom intervale sú nereálne. A prestup na Hasičskej samozrejme pre mnohých asi menej pohodlný, než peší presun na gen. Svobodu.
draxter
Trať 120: Ex už 3:27 z BA do KE (príchod 09:17, konečne doobedný vlak do Košíc), Ex 631 z TN o 19:35 do KE príchod pred polnocou, R737 príchod denne 23:19 a R739 23:51, Zemplín 0:22 (tu treba zabezpečenie spojenia MHD).
Opačne vlaky 22:24 i 23:24 denne do BA (príchod 0:30, fajne). Na ten druhý tiež zabezpečiť spojenie MHD by bolo treba. Ten bude využívaný najmä v nedeľu a pondelok.
Trať 143: pokračuje "interval" 4 hodiny v "x" a skoro tak aj v "a", čo sú po 4 páry. Tragédia na pokračovanie.
Trať 123 som opísal nižšie, PDO sa teda na nej nerealizuje.
Trať 121: intervalová doprava, neviem posúdiť pozitívum zmien, z Myjavy však po 20:01 už do NM nejde nič.