Reakcia na: theo #13320:
Lenže z račianskej radiály do mesta to je 5-10km. Z Rače to trvá električkou 25 minút, je to väčšia vzdialenosť, čiže nakonci časť ľudí akceptuje dlhší peší presun do cieľa. Ďalším faktorom bude aj to, že alternatíva v podobe auta je v špičke podobne rýchla a vzhľadom na hladanie parkovacieho miesta aj dosť nekomfortná (v Eurovei sú 3 hodiny zadarmo, potom je to vcelku drahé). V Trenčíne prídeš z Juhu do Lauga autom do 10 minút, niekde len zaparkuješ, nie si obmedzený na jeden odchod z hodinu, môžeš byt v obchodoch ľubovoľný čas (v prípade 25 môžeš byť len hodinové násobky 18 minút). Akékoľvek ďalšie zhoršenie VHD spojenia by teda podľa mňa určite vyhnala ďalšiu časť cestujúcich, ktorí majú aj inú alternatívu.
Taký presun ako spomínáš ty v prípade Bratislavy avšak v Trenčíne určite už je. Napríklad cestujúci z Opatovej alebo Kubrice tiež často idú do Južanky pešo z Cintorín Juh a neprestupujú kvôli pár metrom na linky smerujúce na Mateja Bela.
milan005
3 ponechať ako je - v špičke 20-30 min. a možno zvážiť dopoludňajšie sedlo 60 min.
5 ponechať ako dvojičku k L9 s tým že v rozsahu súčasnej L5 predĺžiť zo Zlatoviec až na stanicu (Juh I), zvyšok "odkrojiť" z L7/17 a prehodiť na L9 (Juh II).
7/17 ponechať ako je ale bez víkendovej dopravy.
15 nevytvárať - ponechať 3 a 7/17.
23 a 28 ranná špička by si zaslúžili spoločný interval 20 až 15 min práve na úkor ráno nejazdiacej L24.
Poobede už je silnejší ťah obchodná zóna ako Východná. Mohlo by to skopírovať potreby cestujúcich. Zaujímavé by boli číselné údaje zo štatistík.
Kombinácia pre Kúbrú 2, 11 a 23 znie celkom zaujímavo...Ale v prvom rade nech sú dobudované zastávky Pred polom a Žilinská kde majú byť a až potom to riešiť. Lebo sľuby sa sľubujú...
Ale pokiaľ sa najprv spraví a potom čaká na sľuby tak sa nesplnia.