Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://trencin.sk/aktuality/dolezite-pre-cestujucich-mhd-smerom-zo-stanice/
- označník 3 na stanici bude dočasne neobsluhovaný pre poruchu kanalizácie
Kedy konečne zmizne tá diera medzi 5:54 a 7:24 v "a" zo stanice na Juh II? Celkovo z mesta sa na Juh nedá dostať na piatu hodinu, ani na 5:30. Až na 6:00, aj to len osmičkou, teda zo stanice s prestupom. Chýba vratny spoj z prvej 22. Všetko píšem v "a".
Reakcia na: S499.1023 #12939:
Aha, ďakujem.
Reakcia na: kvorka #12934:
Celkom by ma úprimne zaujímalo načo im bude akurát autobus pre MHD 😃 keby prímestský tak pochopím, ale pre MHD určený mi to nejako nedáva význam 😃
Reakcia na: FifoSk #12937:
Tak skús Gúgeľ: https://finstat.sk/31118097
Reakcia na: S499.1023 #12936:
Nechápem
Reakcia na: FifoSk #12935:
Skús prešliapnuť na mieste.
Reakcia na: kvorka #12934:
To je súkromník?
Reakcia na: FifoSk #12933:
Lazio Dolná Súča
Reakcia na: TeBeCe #12932:
Som zvedavý kto ho kúpi
Reakcia na: milan005 #12927:
Tak tak...
Reakcia na: milan005 #12927:
Pracovný deň by museli fungovať podobne aby nedošlo k narušeniu prekladov liniek či už v Zámostí, od Gymnázia na Juh ale aj k zbytočnému vozeniu cestujúcich o 20 min. dlhšou trasou.
Príklad:
L3 9:05 z Juhu,
L13 10:15 z Juhu,
L3 11:05 z Juhu,
L13 12:15 z Juhu.

L7/17 by to museli dopĺňať nejak takto:
L7 9:50 od SAD,
L17 10:05 z Juhu po SAD,
L7 11:50 od SAD,
L17 12:05 z Juhu po SAD.

Samozrejme L27 a 31 by nepremávali.
Reakcia na: milan005 #12927:
Ak uvažujeme L3 Juh - Zlatovská - Záblatie - Istebník - Juh a L13 tak ako dnes, počas víkendu by musela ísť z Juhu napr.
L13 9:35,
L3 10:25,
L13 11:35,
L3 12:25.
Dobré by bolo aby ich dopĺňala L5 z Juhu nepárnu hodinu "20" a zo Zlatovskej nepárnu hodinu "05".
Ide o to, aby sa ten, kto ide na Zlatovskú nemusel voziť cez celú štvrť za železnicou a opačne to isté.
Ale je to dosť drahé riešenie.
Reakcia na: draxter #12926:
Požiadavky a) aj b) splnia plnohodnotne a vytvoria aj neexistujúce spojenie od Medikcentra do Istebníka.
Nevýhodou je, že niektoré spoje by museli končiť na Rybároch, príp. v Detskom mestečku a VOP (v súčasnosti účelové na L3).
Ale to by bol problém pri čomkoľvek ako píšeš.
Spojenie so stanicou by ostalo na L6 ako v súčasnosti pre Záblatie a Zlatovce, pre Istebník PAL.
Nevýhodou akejkoľvek nosnej linky čo by sa tu vytvorila je obsluha Rybárov či potom všetky spoje danej linky so zachádzkou alebo žiadne. Lebo metóda jeden áno, iný nie spôsobí zmätok a ak to je linka priebežná vytvorí potom ďalej po trase niečo také, že jednu hodinu ti pôjde X:05 a druhú X:08 čo môže zasa nabúrať preklady medzi linkami v centre.
Reakcia na: milan005 #12925:
Presne tie zastávky napadli aj mňa, nielen Sihoť, ale i Biskupice. V každom prípade vidíme, že mesto nevie ani otoč v Zámostí urobiť (hoci vraj sa už buduje), takže to chce isto dlhšiu prípravu. Žiaľ, práve infraštruktúra je problém, pretože inak to nejde.
Ja sám som dakedy presne nad 3/13 ako portibežky uvažoval, no vidím to takto:
a) musia pokryť smer centrum - Zlatovce
b) musí byť spojenie z Istebníka, Vinohradov či Zlatoviec na Zlatovskú a do priem. parku, ale tiež k IV. ZŠ
c) spojenie so stanicou
a toto sa jednou linkou urobí ťažko, viacerými to bude ako dnes.
Reakcia na: draxter #12918:
1 a 10 - chýbajú zastávky Žilinská smer Pred polom a naopak na zastávke Pred polom smer Žilinská. Hlavne v prvom prípade ju asi nebude jednoduché zriadiť.
3 - sa mi celkom pozdáva. Avšak z Juhu I smerom do Záblatia myslím nemá veľký potenciál. Pôvodná 3 a 13 zo stredu sídliska do nových štvrtí za železnicou by určite chýbala.
10 - ako by bola zabezpečená výprava busov na nej ak by mala jazdnú dobu cca 28 min.? Po hodine sa točiť nestíha, 2 busy s hodinovými prestávkami je luxus, prejazdy na VÚO po každom otoči tiež. A dospieť k žilinskému systému že každú hodinu sa ide v inej minúte je tiež blbosť. To potom zanikajú aj vzájomné prestupy, preklady, nadväznosti na vlak. Taktiež bol problém zriadiť zastávky na Novinách v r. 2016 v opačnom smere ako sú. Obdobne ako aj na Brnianskej ulici. Takéto trasa bola uvažovaná aj v r. 2016. Ďalšie problémy - neobsluhovanie 2 dôležitých zastávok v Biskupiciach, z Nozdrkoviec nárast jazdnej doby. Takže za mňa takáto L10 nie.
19 - integrácia/neintegrácia tá linka nemá potenciál naplnenia sa. Ak v súčasnosti na spoje PAL priemerne nastúpia nejaké desatiny cestujúcich na spoj ale majú ich veľkú ponuku, ak ti pôjde každých 120 min. nastúpi jeden človek. Ostatným tento čas nebude vyhovovať. A za každú cenu zabrániť ľuďom aby nešli PAL?! Bratislavská ulica a horná časť Istebníka ak chce mať ako tak kvalitnú dopravu je odsúdená na PAL nech už integrácia alebo nie. A ak už Bratislavskú silou mocou spájať, skôr s južnou stranou mesta. Kto s ňou pôjde do Kubrej?
Stále mi tu chýba nejaká revolúcia v MČ Západ, nejaký geniálny nápad 🙂 Nie taký, ktorý 2 staré problémy vyrieši a 3 rovnovážne - nové vytvorí.
Mohla by podľa vás fungovať ako náhrada za súčasné L3, 13, 27, 31 a 5 na úseku SAD-Zlatovce-Záblatie-SAD nová, silná "3+13" vedená polokružne tak ako 7+17?! Alebo zasa komplikované riešenie?
Reakcia na: milan005 #12916:
7/17 neotacat, chyba moja pri prepise, hehe

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.