Ahojte ľudkovia, mám otázku.
Nedávno som si študoval plán dopravnej obsluhy TSK a bol som negatívne prekvapený. V Pláne sa uvažuje s výraznou redukciou výkonov v prímestskej doprave (v minimalistickom variante snáď až o 50% oproti dnešku). Rozsah premávky PAD je tam navrhovaný len do 19:00, navrhované intervaly mimo špičiek sú pri väčšine liniek 90 - 120 minút v závislosti od variantu a cez víkendy dokonca 180 - 240 minút v závislosti od variantu. Toto rozhodne nie je použiteľná doprava, to už potom nemusí okrem školských spojov jazdiť nič.
Preto sa pýtam, či tu náhodou nie je niekto, kto do toho trošku aj zákulisne vidí. Či sa naozaj plánuje zredukovať objednávka PAD na úroveň, akú navrhuje PDO, alebo je ten PDO vyhotovený "len aby bol" a prípadne sa neskôr vypracuje nový? Veď tie intervaly mi prídu ako keby vycucané z prsta.
S manželkou totiž zvažujeme presťahovanie sa z okolia Bratislavy do okresu PB. Do obce, kde dnes funguje PAD veľmi dobre (síce je v tých CP klasický SADistický bordel, ale jazdí to často, aj cez víkendy prakticky do hodiny vždy niečo ide, posledné spoje idú neskoro večer). Ak by ale v dohľadnej dobe mala PAD výrazne zredukovať, tak budeme zvažovať, či do toho ísť. Auto síce máme, ale aj dnes často využívame VHD a život v dedine s nefunkčnou VHD si pravdupovediac ani nevieme predstaviť.
Ospravedlňujem sa za OT. Moja otázka sa týka všeobecne celého kraja a snáď by tu na fóre mohol byť niekto, kto do toho trošku vidí. Za odpovede vopred ďakujem.
Nedávno som si študoval plán dopravnej obsluhy TSK a bol som negatívne prekvapený. V Pláne sa uvažuje s výraznou redukciou výkonov v prímestskej doprave (v minimalistickom variante snáď až o 50% oproti dnešku). Rozsah premávky PAD je tam navrhovaný len do 19:00, navrhované intervaly mimo špičiek sú pri väčšine liniek 90 - 120 minút v závislosti od variantu a cez víkendy dokonca 180 - 240 minút v závislosti od variantu. Toto rozhodne nie je použiteľná doprava, to už potom nemusí okrem školských spojov jazdiť nič.
Preto sa pýtam, či tu náhodou nie je niekto, kto do toho trošku aj zákulisne vidí. Či sa naozaj plánuje zredukovať objednávka PAD na úroveň, akú navrhuje PDO, alebo je ten PDO vyhotovený "len aby bol" a prípadne sa neskôr vypracuje nový? Veď tie intervaly mi prídu ako keby vycucané z prsta.
S manželkou totiž zvažujeme presťahovanie sa z okolia Bratislavy do okresu PB. Do obce, kde dnes funguje PAD veľmi dobre (síce je v tých CP klasický SADistický bordel, ale jazdí to často, aj cez víkendy prakticky do hodiny vždy niečo ide, posledné spoje idú neskoro večer). Ak by ale v dohľadnej dobe mala PAD výrazne zredukovať, tak budeme zvažovať, či do toho ísť. Auto síce máme, ale aj dnes často využívame VHD a život v dedine s nefunkčnou VHD si pravdupovediac ani nevieme predstaviť.
Ospravedlňujem sa za OT. Moja otázka sa týka všeobecne celého kraja a snáď by tu na fóre mohol byť niekto, kto do toho trošku vidí. Za odpovede vopred ďakujem.
mathre