Reakcia na: kvorka #12177:
K tej linke 26, malo by to zmysel? Už ak si spomínam po Električnej bola linka do Lauga, a neviem, či nie aj s rovnakým číslom, ale neviem či sa nezrušila kvôli slabej vyťaženosti.Ono by skôr chcelo aby linka 24,25 mali interval minimálne 30 minút pri najhoršiom, ideálnejší by bol 15 minutový, aj keď ten by bol asi zbytočný a autobusy možno nevyužité ale 30 minutový by sa uživil na 100%, lebo to je otras ten hodinový.
To akože kto videl aby do najväčšieho nákupného centra v Trenčíne či ak nie v samotnom Trenčianskom kraji a aby tam bola takáto biedna dostupnosť MHD.
Samozrejme som si vedomý, že takýmto vypisovaním na internete ako všetci robíme sa prd zmení, mesto nečíta naše príspevky, SAD TN tiež nie a keby aj tak nezaujíma ich to.
Taktiež riešiť to nejako verejne ako jedinec aby nastala zmena tiež nemá zmysel, aspoň ja ho nevidím, lebo Mesto Trenčín absolútne, ale že ABSOLÚTNE NEZAUJÍMA MESTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA v KRAJSKOM MESTE!
Však načo, sami môžeme vidieť, mesto radšej buduje parkoviská pre autá, a spoplatňuje ich, čo v opačnom prípade MHD im nemá ako zarábať oproti spoplatneným parkoviskám, čiže nefunguje presadanie z áut do MHD ale opačne, teda zjavne podľa logiky mesta a toho ako koná.
kvorka
Hlavne, že minulé leto miesto kĺbakov jazdili krátke Citelisy. Do tohto roku sa rozpadli? Nač o teda dopravcovi predĺžili zmluvu na 5 rokov, keď neporiešili nijako vozový park. To teraz mesto po predražených stredných opravách Karos 962 radšej privíta ich prímestské kolegyne miesto napr. opravy Citelisov? Tak to je iný banánistan. Na starú karosu miliónik nájdeme, ale na Citelis nie a radšej donesieme prímestské vozy... ako toto je už porušovanie povinností objednávateľa ako sviňa, toto nie je situácia mimoriadna, je výsledkom zanedbania!
Tu je oficiálna odpoveď mesta na jeho webe:
Prečo vozidlo #66 (dvojdverové prímestské) jazdí MHD aj mimo špičky a cez víkendy? Je pravdou, že budú zaradené ďalšie takéto nevyhovujúce vozidlá na MHD? Vie mesto, v akom stave je vozový park - napríklad voz #35? Prečo sa ľudia musia tlačiť v prímestskom vozidle, hoci k dispozícii je piate kĺbové vozidlo a sú tu spoje na linkách 6, 7/17 ktoré by boli vhodné na jeho nasadenie? JE nemysliteľné, že sa nasadí prímestký voz, pričom schopný mestský voz stojí. Mieni mesto konečne riešiť v predvianočnom období tlačenice na linke 24 cez víkend nasadením kĺbového vozidla alebo je to mestu jedno ako po minulé roky?
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 26.11.2019
Vozidlo Modelu Karosa C 954 (modré prelepené na červeno, dvojdverové) jazdí aj v špičkách, nakoľko nie je technicky tak poruchové ako vozidlá modelu Citelis. V auguste v roku 2022 konči zmluva s dopravcom a musia sa pripraviť poklady pre ďalšiu súťaž, kde podmienkou budú nové vozidla MHD. Vieme, v akom stave je vozový park MHD. Ak bude poruchovosť vozidiel MHD Trenčín vysoká, pristúpi sa k zaradeniu aj dvojdverových vozidiel do obehu. Podľa dostupných informácií sú nasadené všetky možné vozidlá, ktoré nie sú buď na STK a EK alebo v dielni na oprave. Informáciu ohľadom posilnenia spojov 24 linky si prečítajte v decembrovom INFE, ktoré vyjde 3. decembra 2019.