Reakcia na: S499.1023 #11867:
Takže: a) zaujímavé, že bodový problém v Opatovej má SADka tak zmáknutý, že na linku 4 poslala voz #22: Juraj, tie litánie mal dostať dispečer pred vypravenim toho vozu.b) som rád, že to spustí tlak na starý most, lebo to je problém už dlho a SSC naň prdí.
c) spôsob argumentácie SAD má však utvrdil, že ja ako právnik zase určite vyargumentujem vďaka zabezpečeným dôkazom, že SADka úmyselne konala mimo zákon vyvesením nikým neschváleného CP na Pôrodnej, a teda môj odložený fascikel vyberiem a v pondelok ide na Bernolákovu. A to sa potom bude niekomu ešte z kečky pariť. A inforumjem aj médiá.
Marek: sorač, ale vidíš že SADka len a len iní sú na vine, takže ja ju tiež môžem. A to ešte pár prešľapov mám zdokumentovanych aj na inej úrovni.
kvorka
1. nie je to prvý a ani posledný veľký prúser dopravcu - pamätáme sa všetci aké tanečky sa diali okolo #61, ktorý 4 roky postával vo vozovni, než sa "spojazdnil" a jazdí veľmi veľmi spoľahlivo a je asi najoblúbenejší - NP a kapacita ho k tomu predurčuje
2. veľa vecí, ako aj táto, hovorí jedno: na SAD robia ľudia, čo nepoznajú svoju robotu, nechcú ju poznať, alebo to majú na saláme (neviem, nechám na zvážení), pretože je viem, že bolo sedenie aj u primátora, kde sa na problém s podjazdom upozorňovalo. Potom nechápem, ako kompetentní nemohli zareagovať.
3. kvitujem tvoju robotu a viem, ako sa staráš nad rámec svojich úloh i o iné (vylepovanie CP, označovanie vozidiel a pod.), takže tu kopem jednoducho aj za takých, ako si ty - ten kto si robotu robí dobre, by nemal znášať neschopnosť iných. Veď sa stačí pozrieť na kvalitu súčasných turnusov.
4. SAD má na MHD TN 5 kusov kĺbových vozov. A jazdia 4, akonáhle šla do premávky #61, odstavila sa jedna B961E (tuším #51, ale neviem presne). A toto je zase to isté, ako to, čo riešime teraz - turnusy na 5. kĺbak nie a nie na SADke urobiť - pritom je to len záležitosť dopravcu. O to viac ma to serie, že jazdia nám aj prímestské vozy, na linke 24, 11 či 1 sa ľudia tlačia, ale ´dovolíme si jeden kĺbak sušiť vo vozovni. To nemá obdobu.
Záver: zistil som, že po dobrom to nejde. Väčšinou. A v TN je to ukážka, že pokiaľ ľudia ako draxter, Richard aleboty, nepoukážete "vyššie" na nedostatky, nič sa s tým nikdy nerobilo. Rovnako ako údržba vozov, ktorá je podľa mňa žalostná, a divím sa vedeniu SAD, že to toleruje (vidno to bolo pri #61 a jej sprevádzkovávaní alebo aj na tom, ako tá #22 vyzerá po "dorobkoch" v TN, niektoré veci ako Pat i Mat).
Takže prečo by som mal teraz nechať veci plávať? Prokurátor si zistí vec a aj to, kto má pravdu a bude to jasné. Možno ju nebudem mať ja (stavíme sa?) a potom ten bordel na kolečkách môže pokračovať. Kto na SAD robí turnusy? Neovládam ich spamäti, ale toto je priestor, kde sa musí začať, lebo zmeny od 1.8.2016 priniesli aj úsporu jedného vozu - a hľa, zrazu ho zase treba, hoci výkony nestúpli - ako si toto vysvetliť? Odpoveď všetci poznáme (aj ty, ale nemôžeš sa vyjadriť a ja to akceptujem). Vieš, keby na SADke čítali imhd, tak by problému predošli hneď, ako linka10 napísal jednoduché riešenie na 3 minúty prepísania 2 vzorov.
Som ochotný urobiť hrubú čiaru, ale chcem aby sa urobili zmeny. Nie len táto jediná, to je špička ľadovca. Chcem vedieť, kedy vyjde 5. kĺbak a prečo je stále problém po hokeji nasadiť tiež zodpovedne kapacitné vozidlo. Ak by draxter dal anketu, tak: 1. mám to dať ďalej alebo 2. nie. Nechám na Vás, čo tu píšete. Aj tak mi mesto musí odpovedať, a možno tým skončíme.