Bohužiaľ nie, nefungujú ako by mali, po stlačení fungujú rovnako ako tlačítko STOP, možno keby nám Juraj povedal dôvod prečo nefungujú tak by sme boli viac v obraze.
Nezisťoval som, či ponúka Iveco BUS dvere s integrovaným dopytovým tlačítkom, ale napr. SOR to má z môjho pohľadu (ako cestujúceho) vhodnejšie a logickejšie riešené
Mne tá zachádzka na Potočnú príde celkovo zbytočná. Minútu odtiaľ je to k majáku, dve minúty na námestie. Zrušením by sa zjednodušilo trasovanie, skrátila jazdná doba a zároveň odpadol problém s neprejazdnosťou podjazdu pre #22.
Vďaka úzkej ceste a otoči je tá zachádzka problematická aj pre ostatné vozidlá.
tak tak, o pár sekúnd si ma predbehol ako vidím. No to je raz zase super... a koho je toto vina? Mesto bude tvrdiť, že bus vybral dopravca. Dopravca povie, že mesto vedelo čo sa ide kúpiť. Sliepka/vajce.
Admin: nebolo by zlé spraviť oznam, že nový voz sa nezmestí v Opatovej a preto nebude obsluhovať Potočnú.
áno, je to tak, vozidlá s klímou neprejdú popod cestu I.tried. Tak riešenie je jednoduché: zmeniť obehy vozidiel!!! Či ako to mieni dopravca s obejdnávateľom vyriešiť? Nebodaj do CP dajú zmenu trasy na jednom či dvoch spojoch
Tak potom nerozumiem tomu oznamu. Lebo na L4 chodí okolo obeda. A nebola žiadna zmena trasy? Lebo vozidlo je pravdepodobne vďaka klimatizačnej jednotke vyššie, čo by mohlo teoreticky robiť problém pri podjazde.
Včera a dnes som mal možnosť ísť novým Crosswayom. Hlavne včerajšia jazda bola fajn, ale na zadok z toho vozidla nepadnem
Včera vodič upozorňoval cestujúcich na dopytové tlačítka v interiéri. V exteriéri si chvíľku postáli a nakoniec im vodič otvoril. Jednoducho na to v Trenčíne cestujúci nie sú zvyknutí a ani sa im nečudujem. Spomenul som si pred rokmi na cestovanie v Brne, kde postupne hlásili vo vozidlách MHD všetko podstatné. Od nových prestupných uzlov, cez zmenenú tarifu či nové "šalinkarty". Možno by stačilo kultivovane upozorniť cestujúcich, že na vystupovanie/nastupovanie slúžia nazeleno podsvietené tlačítka. Ale to je to najmenej. Zatiaľ v ňom nehlásia ani zastávky.
Dnes v úseku Pod Juhom - Dolný Šianec vodič na dvoch zastávkach otváral 2x, resp. 5x stredné dvere. Bez toho, aby niekto nastúpil/vystúpil. Mal som dojem, akoby mu signalizovalo nezatvorené stredné dvere. Snáď to nebude nič hodné odstavenia vozidla. Zaujal ma však oznam o neprejazdnosti Potočnej ulice. Ako inak, !!!!!!!. V duchu, "čím viac pásikov, tým viac Adidas". Výkričníky jednoducho musia byť. A tak som si opäť spomenul na Brno, resp. DPMB vs. SAD TN Tam podobné zmeny trasy priebežne upozorňoval akustický systém typu "Prosím pozor, vuz jede přes/ulicí...".
Každopádne klimatizácia bude určite fajn, interiérové osvetlenie tiež zlepšuje dojem pri cestovaní, LCD panel v prednej časti je ťažšie čitateľný, ak sedíte vzadu (čo sa o obrazovkách vo vozidlách DPB alebo v DPMB nedá napísať). Trochu ma prekvapila otvorená kabína pre vodiča. Neviem ako samotní vodiči, ale myslel som, že kontakt s cestujúcim bude viac oddelený. Možno je to len vecou výbavy, netuším. Verím, že bude čo najviac vyťažený a slúžiť tak cestujúcim v meste.
My uz sme "stary" harcovnici...ale podla toho co tu volakedy pisal tento prispievatel usudzujem ze je este mlady-zhruba stredoskolak a nemusi byt kazdy technicky tip alebo praktik ...tak som sa mu to pokusil vysvetlit tak po mojom,po lopate... Dnesny mlady ludia su skor uz na tie pocitace...prave som videl video kde dali mladikom klasicky telefonny aparat s vytacacim cifernikom a oni nevedeli co s tym...preto ,tak ako ked mi daju na zacvik niekoho ,rad mu odovzdam tak ako mne volakedy starsi kolegovia odovzdali skusenosti,rady a podobne...ak citim ze je o to samozrejme zaujem,lebo clovek aj o darebaka sem tam zakopne,alebo o takych ktory povedia- sprav to,ja to neviem ...
Ďakujem za takéto podrobné vysvetlenie, potom tomu už chápem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richard Ščepko
Včera vodič upozorňoval cestujúcich na dopytové tlačítka v interiéri. V exteriéri si chvíľku postáli a nakoniec im vodič otvoril. Jednoducho na to v Trenčíne cestujúci nie sú zvyknutí a ani sa im nečudujem. Spomenul som si pred rokmi na cestovanie v Brne, kde postupne hlásili vo vozidlách MHD všetko podstatné. Od nových prestupných uzlov, cez zmenenú tarifu či nové "šalinkarty". Možno by stačilo kultivovane upozorniť cestujúcich, že na vystupovanie/nastupovanie slúžia nazeleno podsvietené tlačítka. Ale to je to najmenej. Zatiaľ v ňom nehlásia ani zastávky.
Dnes v úseku Pod Juhom - Dolný Šianec vodič na dvoch zastávkach otváral 2x, resp. 5x stredné dvere. Bez toho, aby niekto nastúpil/vystúpil. Mal som dojem, akoby mu signalizovalo nezatvorené stredné dvere. Snáď to nebude nič hodné odstavenia vozidla. Zaujal ma však oznam o neprejazdnosti Potočnej ulice. Ako inak, !!!!!!!. V duchu, "čím viac pásikov, tým viac Adidas". Výkričníky jednoducho musia byť. A tak som si opäť spomenul na Brno, resp. DPMB vs. SAD TN Tam podobné zmeny trasy priebežne upozorňoval akustický systém typu "Prosím pozor, vuz jede přes/ulicí...".
Každopádne klimatizácia bude určite fajn, interiérové osvetlenie tiež zlepšuje dojem pri cestovaní, LCD panel v prednej časti je ťažšie čitateľný, ak sedíte vzadu (čo sa o obrazovkách vo vozidlách DPB alebo v DPMB nedá napísať). Trochu ma prekvapila otvorená kabína pre vodiča. Neviem ako samotní vodiči, ale myslel som, že kontakt s cestujúcim bude viac oddelený. Možno je to len vecou výbavy, netuším. Verím, že bude čo najviac vyťažený a slúžiť tak cestujúcim v meste.
!!!!!!!
Interiér, dopytové tlačítko a tlačítko STOP
Na piaty krát uzatvorené stredné dvere