Nikde to tam neviem ani ja nájsť, ak vypnú portál môjbus tak to bude celé zle, lebo snažia sa vnucovať tento ževraj "lepší" ubian, nech vnucujú, ale osobne ho začnem používať jedine ak tam nájdem EČ vozidla čo tam nedokážem nájsť. A ešte k tomu, ako môžu ubian nazývať novou verziou môjbus keď odobrali túto vec.
Niektore veci, ktopre sa z casoveho hladiska vo fabrike nestihli sa so suhlasom vyrobcu dorabaju v autorizovanom servise, napriklad informacny system, oznacovace na madlach, zapojenie cuvacej kamery apod. Malo by to byt do 15-teho hotove.
Tie displeje fungovali pred rokom asi možno aj menej pekne, ukazovali nasledujúcu zastávku a popritom ukázalo číslo linky a zároveň niektoré zastávky na ktorých autobus stojí, a tak ako to bolo mi prišlo super.
Ale teraz neviem kvôli čomu po dlhej dobe nastala zmena, že permanentne ukazuje ten displej čas a keď zahlási zastávku tak tam zobrazí: Nasledujúca zastávka a pod tým jej názov, a potom nabehne iba čas, a keď ohlási, že už je na tej zastávke tak pod časom sa zobrazí názov zastávky, neviem prečo ale takéto riešenie mi príde ako nejaké uľahčenie a zároveň asi iba kvôli tomu aby tam bol aktuálny čas.
S tým piktogramom súhlasím, displeje by to typujem mali vedieť, keďže napríklad na tejto fotke: https://imhd.sk/bb/galeria-media/4473/iveco-urbanway-18m/192241/ZV-859DN-nabera-cestujucich?&ref=bb%2Fgaleria%2F4473%2Fiveco-urbanway-18m%3F tak tam je ten vláčik a ten displej ak sa nemýlim je taký istý ako máme v TN čiže od R&G.
Len, škoda, že pri nových autobusoch neprejdeme na BUSE, lebo v Bratislave majú tieto displeje tuším aj v Košiciach a určite aj inde, a tieto displeje sú aspoň podľa mňa lepšie. Zároveň síce tieto piktogramy nie sú nejako dôležité, ale tak je to tak krajšie s nimi, zároveň to, že ich nemáme skôr znamená, že programátora to asi nezaujíma moc ísť s trendom.
Zároveň to nadväzuje na to, že programátor asi fakt jemu sa moc nechce hľadať riešenia, keďže stále je nedoriešené, a typujem, že sa to už nerieši ani, a to je hlásenie konečnej zastávky, hovorilo sa niečo o tom, že to robilo problémy a takto, ale určite riešenie existuje, ale ako vidím tak lepšie riešenie (skôr jednoduchšie) bolo asi to rovno zrušiť, čo je smutné.
Inak nakoniec by ma len zaujímalo čo tie displeje v Citelise 18M? Pôjdu niekedy? Síce som dlho nešiel ním, ale typujem, že zadný displej nefunguje a ten predný ukazuje stále všelijaké znaky, kde je vlastne problém, pokiaľ by Juraj nám vedel povedať viac tak to bude super, lebo ak svietia nejaké znaky na prednom displeji tak je funkčný, ale či zase sú problémy s spárovaním či čo, a zároveň zadný displej by mal byť určite na 100% funkčný nie? Však ho tam dávali nedávno keďže ho tam dávali minulý rok a typujem, že nefunkčný tam nedali.
Fotka bola fotena 28.12.2018 a bola fotena pri prebierke autobusu na expedicii vo Vysokom Myte. Igor, mas pravdu, islo sa pren "s espezetkami pod pazuchou". Este podvecer v ten isty den vsak uz bol na dvore v SAD Trencin, aby bola splnena dodavka autobusu este v roku 2018.
Či to vedia displeje R&G, to by sa musel vyjadriť niekto znalejší, netuším, ako to rozchodili v TN, že to vôbec funguje. Ale displeje EMtrest to vedia. Ostáva otázka, či to vie niekto naprogramovať.... Ale keď vidím na prímestskom autobuse cieľ "TN,AS", tak mám pochybnosti
jasné, životnosť displeja je jedna vec; na druhú stranu mám "obavy" že je to o vôli programátora na SAD-ke, možno by sa Juraj lepšie vyjadril, lebo naozaj tu máme fotky z roku 2008 a nasl., kde pekne v Citelisoch fungovali displeje.
Ja by som bol dokonca zato, aby rovnako ako v BB displej ukazoval inverzne, pokiaľ spoj linky ide inou než základnou trasou (t.j. má zachádzku alebo konečnú skôr/neskôr). Pri linke 6 medzi stanicou a priem. parkom by to bolo úplne super. Nehovoriac o piktogramoch, kedy v BB na trolejbusoch zobrazuje žel.stanicu aj obrázkom vláčika, vozovňu obrázkom trolejbusu, nemocnicu helvétskym krížom a pod. Netuším, či to naše displeje vedia, ale ak áno, bolo by to fajn.
Súhlasím, že je to možno predposledný problém, ale tak niekedy sa porieši toto skôr než tie podstatnejšie (zmena trasy, posun spoja, nebodaj doplnenie spoja, nadväznosť, preklad a pod. alebo vybudovanie/rekonštrukcia zastávky, či v TN aj osadenie kasseláku ako "osobitne náročné konanie").
Ak niečo obyvatelia mesta aj zo svojich daní zaplatili, malo by im to v princípe slúžiť. To, že tie displeje majú obmedzené možnosti je pravda, písal sa rok 2008 a požiadavka asi na iné ani nebola. Už zobrazenie času je fajn. Každopádne, ak je možné z daného typu displeja získať maximum (ideálne aj tú nasledujúcu zastávku), tak by sa to malo požadovať. Mne to príde ako relevantná požiadavka. Ale kiež by bol displej jediný problém
Ale aj tak je to skoro zbytočné keď tam zobrazuje len čas a aktuálnu zastávku. Žiaden údaj o zastávke na znamenie, linke, dátume, trase linky, zastávkach. Len v citelisoch zobrazuje dokonca nasledujúcu. Určite by to mali preprogramovať lebo inak je to tam naozaj zbytočné.
Áno je to vo vysokom mýte. Ale už je v TN, teda bol už v 2018, takže uvidíme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Ja by som bol dokonca zato, aby rovnako ako v BB displej ukazoval inverzne, pokiaľ spoj linky ide inou než základnou trasou (t.j. má zachádzku alebo konečnú skôr/neskôr). Pri linke 6 medzi stanicou a priem. parkom by to bolo úplne super. Nehovoriac o piktogramoch, kedy v BB na trolejbusoch zobrazuje žel.stanicu aj obrázkom vláčika, vozovňu obrázkom trolejbusu, nemocnicu helvétskym krížom a pod. Netuším, či to naše displeje vedia, ale ak áno, bolo by to fajn.
Súhlasím, že je to možno predposledný problém, ale tak niekedy sa porieši toto skôr než tie podstatnejšie (zmena trasy, posun spoja, nebodaj doplnenie spoja, nadväznosť, preklad a pod. alebo vybudovanie/rekonštrukcia zastávky, či v TN aj osadenie kasseláku ako "osobitne náročné konanie").