Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #10930:
Tak pri troch garantovaných NP vozoch fakt stačí k tomu jeden záložný ...?
Reakcia na: Jacob #10933:
mám to ďakujem
Reakcia na: HeroSK #10932:
Tu na stránke imhd.sk/tn hneď pod Najnovšie diskusné príspevky je Anketa 🙂 O tom sa bavíme.
Reakcia na: kvorka #10922:
o aku anketu sa jedna ?
Reakcia na: LUK #10927:
Zachraňovať nás môžu v prípade keby SAD-ka nemala peniaze na nové autobusy a zároveň nevlastnila 21 nízkopodlažných autobusov a jeden nízkopodlažný kĺbový autobus.

Čiže tu len ide o to, že SAD-ka rada nasadzuje na väčšinu spojov tieto autobusy, z akého dôvodu asi nikto nevie. A verím, že by MHD fungovala naďalej aj keby vyradili (konečne) všetkých 15 autobusov tohto druhu.
Reakcia na: Mike #10924:
Tuším to je na cca 3 vozy,ale je v tomto bordel,sa Divín že pri tomto počte vozov NP (22 ks) nie je aspoň 18 garantovaných...
Reakcia na: LUK #10927:
B952 je určite výborné vozidlo do šotozbierky ale nie do mestskej hromadnej dopravy v civilizovanej časti sveta v 18. roku 21. storočia.
Reakcia na: LUK #10927:
pred pár rokmi áno, ale dnes už nie. B952E už majú svoj vek, takže sa pripájam k názoru na tomto fóre. Možno si to ešte neuvedmujeme, ale pomaly a ista prichádza doba konca B952 v slovenských mestách. Najnovšie Levice od 12/2017.
Reakcia na: Jacob #10925:
Trenčín je nejaké divné mesto, všade inde sú Karosy B952 držiaky, ktoré zachraňujú situáciu, iba trenčianski šoto maniaci by z nich urobili vatru zvrchovanosti... ?
Reakcia na: Mike #10924:
pardón, nemajú manuál ? preto sú super do mesta
Reakcia na: kvorka #10922:
Ja som taktiež za odpoveď B.

Kĺbové autobusy tiež áno mali by sa využívať všetky keď ich je tak málo, ale SADka moc rada dáva všade iba slávne B952.

Citelisy čo som postrehol jazdia teraz celkom dosť na linke č. 1 ako keby namiesto kĺbových autobusov, autobusy nie sú to zlé ale sú v hroznom stave čo je pravda, ako aj informačné tabule ktoré sú v týchto autobusoch ani jedna už vyše roka ani v jednom autobuse nefunguje, čo tu niekto kedysi písal, vyjadrenie SAD-ky prečo nefungujú je odpoveď, že nedajú sa spárovať zo systémom alebo proste niečo so spárovaním, čo mi príde ako nejaká hovadina, ale skôr to bude ich lenivosťou, keďže ani keď prerábali zastávku Legionárska v smere do centra nevedeli nastaviť aby hlásilo zastávku len v jednom smere, že to je problém, čo je blbosť, keď dokáže hlásiť v jednom smere zastávky napr. Ľudovíta Stárka, Piešťanská, Veľkomoravská. A to isté s hláškou "Konečná zastávka, prosím vystúpte", s tým, tiež že bol problém tak to odstránili (typujem, že si nedali ani námahu snažiť sa zistiť chybu).
S tou zálohou pre garantované nízkopodlažné spoje, tam naozaj stačí jeden autobus, predsa koľko v Trenčíne máme garantovaných takýchto spojov? Málo, iba na linke č. 1 sú iba dva.

Pri tej STK by ma zaujímalo, ako môžu B952 ešte prejsť STK. A stavím sa, že aj keď tieto autobusy budú musieť byť vyradené, tak nenakúpia nové a budú jazdiť Crossway-e, keďže typujem, že momentálne jazdia všetky B952 najviac a Crosway-ov jaždí iba pár.

Proste tu v Trenčíne kto by sem prišiel teraz po veľmi dlhej dobe a pôjde MHDčkou tak si bude myslieť, že sa tu zastavil asi čas, lebo s týmito autobusmi to tu vyzerá ako v roku 2006 odkedy jazdia, vtedy boli krásne všetko, dnes už nevyhovujú štandardu.
Reakcia na: kvorka #10922:
Citelisy majú manuál? A koľko je aktuálne garantovaných NP vozov?
Reakcia na: draxter #10921:
Aha, potom chápem, dobre napíšem ak by ma niečo v budúcnosti napadlo 🙂
na margo novej ankety:
- som jednoznačne za možnosť B, pretože vidím v premávke nejakú B952 po GO, lenže ja si myslím, že s týmto sa malo začať už pred 3 rokmi a nie teraz, keď majú 3 roky do dôchodku tie vozy!

- máme 5 kĺbových vozov a furt jadzia len 4, kedy konečne mesto dupne dopravcovi na krk aby jazdili všetky? To sme asi jedné mesto čio sti toto môže dovoliť.

- nejazdia ani krátke Citelisy, chápem že dáky musí byť záloha pre garantované spoje, ale na to stačí jeden. Majú manuál, idálne do mesta, najväčšiu kapacitu zo sólo vozov (veď ich kúpa bola argumentom aj pre nahradenie kĺbových Ikarusov na menej vyťažených linkách), ale sú v takom stave v akom sú - šiel som #02 a tesnenia okien, gumičky a kadečo akoby ich práve zo smetiska vytiahli!

MESTO: nech sa konečne spamätá, lebo je zbytočné aj kúpiť nový voz, ak sa oň bdue SADka starať tak, ako to robí teraz - viď prípad Citelis 18M a podobne, neschopné B952 a pod. Nie je žiadne tajomstvo, že by veľa B952 neprešla ani STK...a pritom jazdia, kým sa dačo nestane.
Reakcia na: Jacob #10919:
som si to nevšimol po pravde, času nie je nazvyš, ale napravíme ? Keďže sám do ankety nehlasujem, naozaj mi ušlo, že sme nedali aj novšiu. Dakedy bývali častejšie, to je fakt. Kľudne napíš, ak máš nápad.
PS: nie je pravda, žeby TN neexistoval, nahadzovať nové CP je pre kolegu riadna fuška vždy, zase tie naše vianočné pseudoobmedzenia a kadejaké hovadiny pri nedodržiavaní zákonných lehôt v TN na oznamovanie je ozaj o tom, že x krát ráno zistím, že je dáke obmedzenie, zmena a pod. (posledne linka 12), takže iné by to bolo, keby som mal info 10 dní vopred, takto to stíhame len tak tak, ale dovolím si tvrdiť, že nebyť nášho webu veľa vecí nie je vôbec alebo je neskoro. Takto to predsa len trenčianska sekcia má (viď početnosť správ na hlavnej stránke a pod.
Reakcia na: Jacob #10919:
Každá podstránka má svojho správcu (iba niekedy toho istého), takže jej obsah závisí na tvorivosti a vyťaženosti danej osoby. Ak máš námet na anketu, tak šup s ním do mailu správcovi - kontakt nájdeš v príslušnej sekcii vpravo dole
https://imhd.sk/tn/doc/sk/15861/Kontakt-na-imhd-sk-Trencin správca ti bude za podnety povďačný. Väčšinou ide o osobu z iného mesta, takže nemá úplne 100%-ný prehľad o dianí v meste.
Neviete náhodou inak niekto, či sa o všetky stránky jednotlivých miest tu na imhd.sk stará jedna osoba alebo na starosti má viacero osôb, tým myslím, že napríklad jeden človek má na starosti jednu stránku jedného mesta. Aj keď viem, že stránka imhd.sk a jej podstránky sú dobrovoľná činnosť a zdarma, tak nerozumiem jednej veci a to sú ankety, a to buď pravidelne na niektorých stránkach sú každých pár mesiacov nové, alebo čo som si všimol niekde je iba napr. "Aký bol rok 2016 v trenčianskej MHD?" (namiesto trenčianskej MHD je názov iného mesta), a táto anekta je celý jeden rok a nemení sa čo mi príde blbosť. Zároveň keby tomu tak bolo tak keby aspoň bola aktuálna, pretože čo vidím taká žilina má už aspoň aká bola MHD v roku 2017 ale my na Trenčianskej stránke stále 2016.
Viem, je to iba taký možno bezvýznamný detail ale nerozumiem ako je možné, že všade je to aktuálne a na nás sa asi zabudlo ako keby Trenčín už neexistoval alebo čo 😕
Prosím, spomínate si dakto na súkromného dopravcu PNEUS Travel? Kedysi dávno mali tmavomodrú LC 735 (špz možno TNA 01-86), avšak nedarí sa mi k nim zistiť nič bližšie...
nielen ako píše kvorka, nový CP má už aj jednu podstatnú chybu:
spoj č. 105 na linke 5 má znamienko "G" pokračuje do priemyselného parku - áno, ale na linke 6 (čo sa z CP človek nedočíta). Avšak spoj linky 6 č. 117, ktorý je priamym pokračovaním (t.j. ten istý autobus) má obmedzenie "62" a nepôjde 24.12.. Takže výsledkom je, že CP nebude dodržaný, lebo spoj na linke 5 skončí a nikam nepôjde do priem.parku! Takže ľudia POZOR, čo robíte na zmeny, pošlapete si. ?‍☠️ ? No fasaa, vivat CP a lá SAD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.