Reakcia na: MA MHD #9838:
kvorka má pravdu, kde sa L3 otočila v roku 2008 sa už neotočí dnes. Riešením by bolo, kedy spoje PAL linky TN-Zamarovce boli (po dohode obce a mesta) dané pod linku (napr. 14) a MHD by sa otáčala skutočne až tam. Na druhú stranu, práve občania Istebníka a Závažia boli proti tomu, že ich linka 3 krúži po celom Zámostí, takže súčasné riešenie je výborné: rýchle spojenie cez Váh linkou 3, na druhú stranu v linke 13 návoz aj do priemyslených častí a škôl v Zámostí. Kvôli jednej zastávke sa nedá robiť samostatná linka a zachádzku na nej nie je ako riešiť z dorpavného hľadiska.Keď sme robli snímky, ktoré tu kvorka zavesil, tak na spoj linky 3 v "a" šiel len 1 cestujúci na danej zastávke a následne nikto! Takže záujem je akiste len niekedy. A netreba zabúdať, že tam stojí PAL - vieš koľko spojov PAL tam stojí? Nosná PAL linka TN-Nemšová (srnie) a TN-Horná Súča. To sú obrovské počty spojov. Takže ja nevidím dôvod na MHD v tejto zastávke. 8 párov spojov je totiž nič v porovnaní so spojmi PAL tadiaľ idúcimi. ?
Takže odpoveď: je tam neskutočný počet spojov PAL spojov a nie je kde točiť autobus MHD. Ohľadne značenia to je otázka na mesto. Teraz tam linka MHD nekončí, takže ani neviem, akoby si to chcel dať cez zachádzku, nie je ako.
MA MHD
Spôsob, ako sa otáčali spoje L3 v Orechovom mi je známi. Viem, že je to nevhodné riešenie ale ako inak to tam vieš vyriešiť? Obnoviť MHD do obce Zamarovce? Ja by som bol za, ale o tom môžeme asi iba snívať.
Lenže, ja sa okrem prevádzkovej snažím prihliadať aj na tú stránku z hľadiska cestujúcich. A je pravda, že záujem tam je (to potvrdzujú otázky a odpovede a aj ľudia, s ktorými som o tom prehodil 2-3 vety na zastávke, keď sme čakali na PAL do mesta). Okrem toho, aj tá dochádzková vzdialenosť na zastávku Istebnícka je dosť veľká.
Návrh na zrušenie obsluhy Orechového (ešte v cp DIC) sa kritizoval aj tu v článku "Mestom Trenčín navrhovaná organizácia zmien MHD pod drobnohľadom", píše sa tam: "Na obsluhu mestskej časti Orechové sa v návrhu asi „zabudlo“ – nie je tam navrhnutá žiadna linka ani zachádzka."
Preto sa pýtam, či je to tam tak hrozné, že to treba riešiť takto radikálne, alebo či keby sa na uvedených častiach ulíc upravilo dopravné značenie (zákaz státia - zvislé aj vodorovné) na oboch okrajoch, či by sa to dalo prejsť?
A áno, viem, že sú tam aj PAL spoje, ale napríklad cez víkend sú tam veľké medzery medzi odchodmi a jazdia iba na AS. Pričom MHD by ľudí doviezla do mesta, k nemocnici a na Juh, prípadne do OC Laugaricio a pod.