Zopár vecí z dneška:
- pri jazde linkou 12 nastupovali na Jána Zemana už 2 cestujúci a 1 pani vystupovala. To je najviac cestujúcich, čo som na Jána Zemana kedy videl. Len tak ďalej!
- pri jazde okružným spojom L7 (o 14.27 z Gen. Svobodu) ma zaujalo hlásenie zastávky Beckovská, ktorá sa hlási už na križovatke Dlhé Hony x Legionárska. Skoro sa hlási aj pri smere z Legionárskej. Myslím si, že je to nastavené ešte na pôvodnú polohu (ale aj keby tá zastávka bola tam, kde do minulého roka, aj tak je to skoro). Teraz je to už úplne od veci.
V spoji bolo po Priemyselný park pár ľudí, pri príjazde na Priemyselný park ma zaujalo množstvo (asi 30) cestujúcich. Tak 20 nastúpilo do 6-ky, ktorá išla zarovno s nami a zvyšok nastúpil do 7. Ľudia pristupovali aj na Zlatovskej a to už oba spoje boli tak akurát plné.
Po Novom moste sa išlo parádne, cestou sme stretli aj kĺbovú linku 17 (tou sa pôjdem odviesť čo najskôr). Každopádne, linky 7 a 17 sa mi veľmi páčia a myslím, že aj cestujúcim.
Problémom bola ale zastávka Záblatie-cintorín, ktorej názov vôbec nevyhlasuje. Ohlási sa len "Nasledujúca zastávka: " a nič. Pri príjazde na zastávku to zas len cinkne. Nechápem to, pretože slová Cintorín aj Záblatie nahraté sú a tak by to nemal byť problém.
Pozitívnejšie však je, že na zastávke Priemyselný park II už boli osadené chýbajúce vývesky (aj keď označník je stále osadený dosť divoko - v prístrešku).
Veľmi nepríjemnou skúsenosťou bolo to, že vodič na linke 11 na Braneckého takmer privrel vystupujúcu dôchodkyňu v dverách autobusu. Nechcem vedieť, čo by sa stalo, keby nestihla pohotovo vyskočiť. Nechápem, prečo niektorí vodiči majú mániu takto zatvárať dvere!
- pri jazde linkou 12 nastupovali na Jána Zemana už 2 cestujúci a 1 pani vystupovala. To je najviac cestujúcich, čo som na Jána Zemana kedy videl. Len tak ďalej!
- pri jazde okružným spojom L7 (o 14.27 z Gen. Svobodu) ma zaujalo hlásenie zastávky Beckovská, ktorá sa hlási už na križovatke Dlhé Hony x Legionárska. Skoro sa hlási aj pri smere z Legionárskej. Myslím si, že je to nastavené ešte na pôvodnú polohu (ale aj keby tá zastávka bola tam, kde do minulého roka, aj tak je to skoro). Teraz je to už úplne od veci.
V spoji bolo po Priemyselný park pár ľudí, pri príjazde na Priemyselný park ma zaujalo množstvo (asi 30) cestujúcich. Tak 20 nastúpilo do 6-ky, ktorá išla zarovno s nami a zvyšok nastúpil do 7. Ľudia pristupovali aj na Zlatovskej a to už oba spoje boli tak akurát plné.
Po Novom moste sa išlo parádne, cestou sme stretli aj kĺbovú linku 17 (tou sa pôjdem odviesť čo najskôr). Každopádne, linky 7 a 17 sa mi veľmi páčia a myslím, že aj cestujúcim.
Problémom bola ale zastávka Záblatie-cintorín, ktorej názov vôbec nevyhlasuje. Ohlási sa len "Nasledujúca zastávka: " a nič. Pri príjazde na zastávku to zas len cinkne. Nechápem to, pretože slová Cintorín aj Záblatie nahraté sú a tak by to nemal byť problém.
Pozitívnejšie však je, že na zastávke Priemyselný park II už boli osadené chýbajúce vývesky (aj keď označník je stále osadený dosť divoko - v prístrešku).
Veľmi nepríjemnou skúsenosťou bolo to, že vodič na linke 11 na Braneckého takmer privrel vystupujúcu dôchodkyňu v dverách autobusu. Nechcem vedieť, čo by sa stalo, keby nestihla pohotovo vyskočiť. Nechápem, prečo niektorí vodiči majú mániu takto zatvárať dvere!
Richard Ščepko
3. Ten pasport sa mi zdá ako veľmi dobrý nápad. Pri detských ihriskách sa mi to osvedčilo. Je zmapovaný aktuálny stav a navrhuje sa podľa toho systémové riešenie a harmonogram. Samozrejme aj s ďalšími vstupmi ako je vyťaženosť a pod. Každopádne nápad veľmi zaujímavý.
4. euroAWK nepovolí umiestnenie trasy liniek namiesto reklamy. Z toho žijú a preto do výmeny prístreškov šli. Teda možno im krivdím, ale mám istú skúsenosť pri prestrešených cyklo stojanoch z cyklo komisie. Preto tomu neverím. Viem si ju predstaviť na presklenej časti prístreška. Kde je dnes len oznam o zákaze lepenia plagátov a zákazu fajčenia.
Ospravedlňte tú amatérčinu, je to čisto len ilustračné.
BTW: K niektorým veciam by bolo vhodné postupovať koordinovane, aby sa niektoré veci pohli. Len písaním do diskusii sa až tak veľa vecí nezmení. Pretože tam, kde táto problematika nie je prioritou, sa musí postupovať inak Ale to už sa opakujem...
Mapa liniek v prístrešku zastávky.