priebežná konečná alebo nie, to je úplne jedno. Podstatné je, že pre cestujúceho by to malo byť na jednom cestovnom poriadku, s jednou tarifou, čo najmenej prekážok, a to je podľa mňa takto:
1. polokružná linka: má jednu konečnú, na jeden lístok sa človek môže odviesť dokola. Na transparente má cieľ ale aj "priebežnú konečnú" (protipól linky). A to by sa týkalo liniek 4 (ak ide do Opatovej), 5, 6, 12,13,27 a 50.
2. linka má číslo inverzne zobrazené, ak má zachádzku, skrátený alebo predĺžený spoj oproti väčšine (2 do LOT, 3 do AOZ, 4 po Sihoť, 5 po SAD, 6 do Priem.parku, 7/17 polokruh, 12 končiaca na Novinách, 27 idúca po SAD.
3. treba spraviť pasport zastávok MHD a podľa toho ich do budúcna rekonštruovať. Draxter to tu už písal, nejde len o kasseláky (to by už mala byť psia povinnosť vždy), ale o mobiliár a rozsah informácií.
4. schéma MHD v každom vozidle a na každom označníku
Bez tohto sa vpred nepohneme, hoci sa urobilo kusisko roboty ohľadne CP, prekladov, nástupu všetkými dverami či Wi-Fi (aj tam sú nedostatky).
1. polokružná linka: má jednu konečnú, na jeden lístok sa človek môže odviesť dokola. Na transparente má cieľ ale aj "priebežnú konečnú" (protipól linky). A to by sa týkalo liniek 4 (ak ide do Opatovej), 5, 6, 12,13,27 a 50.
2. linka má číslo inverzne zobrazené, ak má zachádzku, skrátený alebo predĺžený spoj oproti väčšine (2 do LOT, 3 do AOZ, 4 po Sihoť, 5 po SAD, 6 do Priem.parku, 7/17 polokruh, 12 končiaca na Novinách, 27 idúca po SAD.
3. treba spraviť pasport zastávok MHD a podľa toho ich do budúcna rekonštruovať. Draxter to tu už písal, nejde len o kasseláky (to by už mala byť psia povinnosť vždy), ale o mobiliár a rozsah informácií.
4. schéma MHD v každom vozidle a na každom označníku
Bez tohto sa vpred nepohneme, hoci sa urobilo kusisko roboty ohľadne CP, prekladov, nástupu všetkými dverami či Wi-Fi (aj tam sú nedostatky).
Richard Ščepko
Čo sa týka výhrad, to by som tu nerád písal. Tak ma prosím ospravedlňte. Ale spomínam si minimálne na jednu, ktorá mala svoje opodstatnenie. Preto by som bol rád, keby k tomu ešte bolo stretnutie. Ja osobne považujem mapu za perfektnú a hlavne logickú a prehľadnú. Ale chcem si ju ešte prejsť s mojimi 75 ročnými "tínedžermi". Uvidím reakciu.
Ak ide o Karpatskú. Neviem, kto určil polohu zastávky. Viem len, že keď sme minulý mesiac mali obhliadku ku kasselákom, poloha na Karpatskej už bola zadefinovaná (osadený označník). O osadení kasseláku sa preto neuvažovalo.
Ďalšia vec je, že obhliadkou v areály MHSL sa zistilo, že sú kasseláky len na jednu zastávku. Preto bola vybraná zastávka Beckovská (aj z pohľadu realizovateľnosti ešte v roku 2016).
Predpokladám, že výber polohy zastávky mal nejakú logiku a niekto kompetentný nad tým premýšľal, či dokonca meral. Alebo som vedľa?