Reakcia na: MA MHD #9581:
áno, obmedzenie linky 17 bolo pomerne drastické (rovnako ako obmedzenie linky 22 v roku 2012), ale na tej linke 17 jazdilo dokonca kĺbové vozidlo (naposledy jedna z B961E) a furt prázdne. Takže to bolo riešenie logické.Obmedzenie linky 18 už bolo výsledkom "šetriacich" opatrení, nie nezáujmu ľudí a ten zvyšok bol už jeho následkom. Takže teraz sa pristúpilo systematicky, z mesta aj z Juhu I v "x" sú preklady a celkom pekné intervaly. V "a" to je z toho čo bolo v hre to najlepšie. Že to nie je dokonalé, všetci vieme, ale ak by sa navýšili kilometre, môže byť lepšie - a to ja považujem 20 min za cieľový na Juhu I. Hádam raz.
syko
1) presunom 7/17 by si pokazil približne 15 minútový interval na stred sídliska a ostala by ti tam polhodinová diera. A ak by si to chcel napraviť na 20 minútový interval, tak by si musel poposúvať aj odchody ostatných spojov, ktoré nechodia na juh, aby na dlhších spoločných úsekoch nedošlo k súbehu.
2) pokiaľ by sa v skúšobnej dobe vyťaženosť 7/17 dostala na úroveň zrušenej 5, tak treba brať do úvahy, že do tej vyťaženosti by sa na časť trasy počítali aj cestujúci medzi Juhom a Braneckého/Gymnázium, ktorým po tieto zastávky ide zo stredu Juhu spoj každých 15 minút. Je otázne, čo by s nimi spravilo zhoršenie spojenia na stred sídliska.
Ak už, to skôr spraviť niečo na štýl návrhu DIC a cez víkend tam urobiť zachádzku trebárs z 22.