Reakcia na: MA MHD #9581:
áno, obmedzenie linky 17 bolo pomerne drastické (rovnako ako obmedzenie linky 22 v roku 2012), ale na tej linke 17 jazdilo dokonca kĺbové vozidlo (naposledy jedna z B961E) a furt prázdne. Takže to bolo riešenie logické.Obmedzenie linky 18 už bolo výsledkom "šetriacich" opatrení, nie nezáujmu ľudí a ten zvyšok bol už jeho následkom. Takže teraz sa pristúpilo systematicky, z mesta aj z Juhu I v "x" sú preklady a celkom pekné intervaly. V "a" to je z toho čo bolo v hre to najlepšie. Že to nie je dokonalé, všetci vieme, ale ak by sa navýšili kilometre, môže byť lepšie - a to ja považujem 20 min za cieľový na Juhu I. Hádam raz.
dyspozytor
Keď sme už pri kancelárii predpredaja, sú už v predaji nové cestovné poriadky MHD v tlačenej podobe? Plánuje sa vôbec vydať niečo k zmene? Predsa len, staršie ročníky cestujúcich skôr uvítajú klasicky tlačené CP s prípadným popisom zmien, registrom premenovaných zast., nového cenníku, či vloženej schémy siete MHD...
Posledný CP (červená brožúra - MHD TN) evidujem ako "Informatívny cestovný poriadok" SAD Trenčín - MHD Trenčín, platný od 3.11.2012". Pre CP 2015/2016 sú linky MHD Trenčín včlenené do Informatívneho CP pravidelnej aut. dopravy pre celý TSK. Je to 368 - stranová kniha, ktorá nemá žiadnu mapku a dokonca ani žiadny obsah či úvod! Linku nájdete len tak, že jednoducho viete vopred jej číslo!!! Kúpil som ju asi len ja, predpokladám?