Reakcia na: kvorka #9414:
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
draxter
PS: tú linku 27 nech si vyžere zodpovedný človek, žiadne peniaze "mesta", nech to zacvaká ten "znalec" čo to spôsobil a trvám na tom, že platne je linka 26. Číslo 27 nemá oporu v uznesení MsZ a ani v materiáloch, čo tu boli do štvrtka. Takže ak si niekto myslí, že rozbije koncepciu len preto, že sa mu 26 nehodí a ktovie kto je ten vôl komu sa nehodí, tak to potom kľudne z linky 1 nech je linka 43 a z linky 8 nech je 35 a podobne. Magorina a preto treba raz a navždy zaviesť poriadok, ktorý tu zjavne roky nebol a bordel na kolečkách musí skončiť. Hawk ?