áno, myslel som to tak, pretože zo starej sihote na stanicu ide minimum ľudí. A jedná sa len o pár spojov, kedy je na cestu k nemocnici možný iný variant použitím zvyšných liniek. Chcelo by to samozrejme komplexnú zmenu, nie len odbuka...to je jasné.
Pri L23 som už kedysi navrhoval urobiť okruh, ale takto: zo stanice k Maxu a späť na juh. Linka by bola polookružná a obslúžila by i v psolednej dobe dosť exponovaný Max. Meškania na nej by boli minimálne, a ľudia z východnej by získali priame spojenie.
L28 by som naopak nechal v tejto podobe, ono si tú linku veľa ľudí pochvaľuje. Len jej spraviť dokonalý preklad s L23.Možno ešte zohľadniť zo sihote po stanicu preklad s L2 a L6.
myslis ako ze zrusit zachadzky l. 2 a 6 k Maxu a dat nejaku linku co by sla z Novej Sihote okolo Meriny ale kam by sla? zasa ludia, ktori byvaju pri Zimnom stadione by nadavali ze sa im ubralo spojenie uz aj ja som nad tym rozmyslal ale napadla ma taka chora myslienka;-) namiesto l. 23 a 28 zaviest jednu okruznu s trasou Vychodna-aut. stanica-Zimny stadion-OZC Max-Aut. stanica-Vychodna ale myslim ze by to nebolo moc dobre. ako by si to ty navrhoval?
mali by kupit este 1 alebo 2 klbaky tak, aby pocas spicky jazdili na l. 1 vyhradne klbove vozidla a mimo spicky tak aby boli klbove vsetky co idu az do Kubrej(mozno na par vynimiek kde neni velka vytazenost napr. 12.15 z Kubrej). a tak, aby mohlo byt nasadene aj 1 vozidlo pocas sp. na l. 8 mozno aj 15, nevim aka tam je vytazenost ale na l. 5 kedysi jazdili po 14 hodine zo Zamostia 4 spoje z toho 2 klbove neskor uz len jeden klbovy a nakonec secky solo:D a teraz uz znizili aj interval na polovicu ale ako vravim neviem aka je vytazenost na tejto linke kedze tym smerom nechodim
co viem pocas spicky minimalne 2 pary spojov na l. 8 chodi klbak 13.30 a 14.30 z Juhu a 14.03 zo Sihote a nedavno som videl klbak aj na spoji zda sa mi 9.15 z Juhu ale poobednajsi interval zhustit za kazdu cenu prip. aj na ukor l. 1 tam napr. zobrat spoj 17.15 z Juhu. ale coby sme brali keby sa zredukovali prejazdy vozidiel usetrilo by sa nesmierne mnozstvo nafty. trufam si povedat ze v TN tvoria prejazdy tak 1/5 vykonov vzdy ked idem busom vidim ist aj nejaky na prazdno a to nevravim ze jeden
no nemam cas nieco navrhovat, chodim do skoly, robim autoskolu a este mam aj hudobnu ? a kedby som uz cosi podal tak zadnu odmenu nechcem len aby bol poriadok konecne v nasej MHD. ale myslim ze uz je ten poriadok lepsi ako bol pred vyse rokom
Myslím, že ak podáš návrh, ktorý všetky popisované negatíva odstráni, SAD Ti dvere pred nosom nezavrie. A ak aj voľačo ušetríš, mohol by si si na Mestskom úrade aj nejakú odmenu žiadať.
no napisem ako by som si to asi predstavoval aby vypadali tie preklady zo zast. Saratovska, ZS napr.
17,18:12(l.5) 25(l.18) 42(l.17) 55(l.11)
zo zast. Gen. Svobodu l. 8
17,18:15 45 so solo busmi
zo zast. Východná
17,18:20(l.23) 40(l.28)
a zo stanice odchody nasledovne:
16:00*(1) 00(17) 06(28) 15*(1) 20(23) 30*(1) 40(17) 45*(1) 46(11)
17:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 30(1) 45*(1) 46(11) 55(23)
18:00(1) 15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 55(23)
19:15*(1) 20(17) 21(28) 45*(1) 46(11)
20:15*(1) 30(23) 45*(1) 46(11)
21:15*(1) 21(28) 36(11)
22:25*(1)
*-kĺbové vozy, z toho jeden na linke 1 nízkopodlažný
ja som si svojho času modifikoval CP z roku 2002, a dokonca mi vyšlo, že je treba o 1 vozidlo na MHD menej. A interval sa nikde nezhoršil, len som zatrhol "sihoťárske vláčiky" 17:09,10,10 a 17:39,40,40,45,50 a medzitým nič ☺
Ale veď ako povedal slepý, uvidíme. Mesto zatiaľ urobilo vždy kroky len k lepšiemu. Na zásah primátora sa aspoň dačo vylepšilo.
vsak to mas jasne tie nase CP robil odbornik jak hovado ? ale ved to sa mu musi uznat je to predsa koli prestavkam vodicov, koli turnusom a hlavne koli tomu aby jeden bus skoncil na sihoti potom isiel naprazdno na juh aby odtial spravil spoj. ved na to predsa musia byt odbornici. joj taku by dostali odo mna ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter