Potreba kĺbového vozidla na linke 2? Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Čo sa týka 61ky asi to bude riadny nepodarok a ktovie či sa s ňou bude dať vôbec ešte niečo robiť. Inak možno práve tá 61 by bola vhodná ako celodenka na 24ke Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
Čo sa týka 61ky asi to bude riadny nepodarok a ktovie či sa s ňou bude dať vôbec ešte niečo robiť. Inak možno práve tá 61 by bola vhodná ako celodenka na 24ke Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
draxter
Dopravca:
- zvýšenie počtu zastávok na znamenie (po súhlase s mestom)
- skrátenie chronometráže na niektorých linkách
- výsledok: zrýchlenie prepravy
Mesto:
- ďalšia rekonštrukcia/budovanie zastávok po vzore Legionárskej
- preferencia MHD (napr. zosúladenie semaforových križovatiek)
- zefektívnenie jestvujúcich spojov a ich kapacity (zvýšenie úrovne prepravy, opätovná požiadavka nasadenia nízkopodlažného Citelisu 18M, nakoľko posledne som čítal na webe mesta, že nie je nasadzovaný skrz nepotrebu na niektorých spojoch, čo je samozrejme blbosť. Takto akurát vyženieme z MHD aj tých ľudí, čo ňou cestujú). Ja by som ho nechal premávať na linke 6 v rannej a poobednej špičke, resp. na linke 2/24 popoludní.