Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek6283 #7778:
súhlasím, určite by cesta mala viesť takto nejako. Mojich 11 strán pripomienok posledne ukázalo, že sa aj s tým, čo je k dispozícii, dá spraviť krásny CP pre mesto. Ale nie len bezhlavými škrtmi s cieľom znížiť kilometre. Pretože to ešte nemusí znamenať úsporu, ak voz potom ide na prejazde, tak nech radšej ide na linke. K súčasnému CP asi toľko, že:
linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.

K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.

Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.

Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7
Ohladne zmien v CP,jeho zostavenie do sucasnej podoby,jeho buducnosti...by som sa rad vyjadril takto: Ja som tu davnejsie napisal svoj nazor,ze pre Trencin bude najlepsie ked CP vytvoria Trencania,ludia ktory tu ziju,poznaju problematiku mesta a jeho specifika...,co zastavam doposial.Dotkol som sa tym jedneho pana ktoreho si nesmierne vazim a musim po case a zazitych skusenostiach svoj nazor malinko poopravit: Pre Trencin ale aj ine mesta by bolo najlepsie aby CP tvoril tim ludi zostavenych z odbornikov ako je ten pan ktoreho myslim a jeho ludia,ale aj miestnych ludi a aby ku tomu mohli nieco blizsie povedat-ale byt aj zohladnene poziadavky vodicov.Skratka do buducna treba spojit vsetky sily ,jedine tak sa dosiahne co najvacsia spokojnost cestujucej verejnosti a tym aj ostatnych zucastnenych!
Reakcia na: kvorka #7776:
Úplne súhlasím, aj ja vidím veľa prejazdov naprázdno a tiež linky, ktoré idú hneď za sebou a identické trasy.
ja vyzývam po odvolaní viceprimátora, aby téma MHD opäť bola na pretrase, a to práve preto, že poslendé zmeny boli výsledkom horúcej ihly a nie cieľom pre efektívnu optimalizáciu. Zmenám vyčítam:
- rozbitie kľúčového spojenia Juh II - centrum linkami 1+22 v ontervale 15/20/20. Teraz z Juhu II niekedy nejde autobus pol hodinu! A to nie po 20-tej večer, ale bežne cez deň, to je neprijateľné!
- zrušenie spojenia Juhu a Zámostia po 20-tej hodine, linka 5 ani 15 už nepremáva po 21 a 22. hod, hoci vozidlá naprázno do Zámostia idú každý deň (a nie jedno), dokonca aj ce víkend.
- obehy vozidiel sa príliš nezefektívnili, keď je stále veľa vozov prechádzajúcich naprázdno mestom.
- spojenie Juhu a Sihote je síce až 4 dennými linkami, ale tie jazdia úplne debilne, nameisto toho aby cez víkend išli po 20 min, idú po sebe, v pracovné dni tiež...dalo by sa to pritom tak krásne.

Miesto toho aby linky jazdili pravidelne, často a v prekalde, jazdia po sebe, s dierami a neefektívne.
inak dnes na www.cp.sk chýba spoj linky 50, tak neviem čo si o tom myslieť, dnes v noci nebude 50 premávať? lebo podľa CP na zastávkach by mala
Robili sa nove nahravky hlaseni koli novym zastavkam,a NA ZNAMENIE zase nikde...crn crn,budicek ?
Reakcia na: draxter #7771:
:)krutit...neda sa,je to aj s cuvanim...Inak vozba po novej ceste je lahodka,to je ako hotel Intercontinental:) ,take cesty by malo mat mesto vsetky... A vyvesky:)-nuz je horko,nie len vodicom v autobusoch...to sa spravi...:) Musim si to asi vziat osobne na starosti... ono to potrebuje cloveka ktory to nebude robit na silu a za par supiek ale zo zaujmu...
Reakcia na: draxter #7765:
Áno, čo sa týka zastávok linky 6, tak je správny, no nikde tam nie je značka pri spojoch končiacich na Sihoti. Názorná ukážka, zastávkový CP z označníka (smer Sihoť) na autobusovej stanici http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1064_tn_autobusova_stanica.pdf .
Reakcia na: Marek6283 #7770:
to sa budeš krútiť priamo na družstve? a zastávka družstvo ostáva dôfam na pôvodnom mieste, či nie? som zvedavý, pôjdem sa previesť
No,bol som sa tam dnes kuknut na bicykli,kedze zajtra tam uz pojdem zopar 6,oznacniky sa dali na rychlo prenosne,snad sa casom nahradia tymi dvoma co boli na zastavke Nova Kubra, 🙂 inac som sa rehnil ked som na nich viodel este samolepky linky cislo 10 co som daval na Novinach na ne,musim to strhnut...a zastavka na znamenie -ved ludi naucime:) budeme to mat riadnu nahanacku tak si budu musiet zvyknut...,a v Zime tam budu musiet nahnat posypac a odhtrnat,lebo vratnik na druzstve povedal ze tam nikdy nic take nevideli:) a briezok co odtial vedie byva vraj ladovy a hned usti do pravouhlej krizovatky...Inak samotna nova cesta je uzasna,mohla byt malinko sirsia s cestickou pre cyklistov,ale inak to bude lahodka pre moju pevnu napravu aspon kusok a hned sup na tankodrom na Opatovsku a Hodzovu...
toto je inak fajný CP: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000236948/CestPoriadky.pdf
- u linky 21 zastávka Opatovská, družszvo, kde už nestojí
- u linky 6 chýba zastávka "nadjazd" a oznam o tom, že je na znamenie, ako je možné také niečo vôbec vyvesiť?
Reakcia na: kamaquashy #7767:
určite, je to chyba. To hlásenie by malo zodpovedať cestovnému poriadku. Ale keď ani v cestovnom poriadku nei je vyznačené, že je zastávka na znamenie, tak asi si to vycucám z prsta - alebo budem cez vetračku von oknom kukať, či nejde zastávka na znamenie?
Reakcia na: kvorka #7766:
A sme zase pri tych zastavkach na znamenie. Zase ziaden pokrok vpred, ale vzad. Hlasenie (UPOZORNENIE) v autobusoch o tom, ze nasledujuca zastavka je na znamenie ani nemusime cakat. Ved cestujuci je povinny si precitat, kadial to ide a vsetko okolo toho, nie?
Reakcia na: draxter #7765:
žiaľ ani v danom CP nie je nidke k zastávke "Opatovská, nadjazd" zanmienko o zastávke na znamenie ? Takže buď to má zle mesto v ozname alebo SAD v CP
Reakcia na: draxter #7763:
Na stránke mesta Trenčín má linka 6 v CP ešte zastávku na Novej Kubrej bez času odchodu, na stránke SAD-ky je CP už s novou zastávkou "Opatovská,nadjazd", no všade mi tam chýba označenie spojov končiacich pri VUO ?
Reakcia na: milan001 #7761:
z Juhu II by to vyzeralo takto:
špička: 00(1) 10(15) 20(1) 30(21) 40(1-11) 40(15) 50(25)
sedlo párna: 00(1) 10(15) 20(1) 40(1-11) 50(25)
sedlo nepárna: 00(1) 10(15) 20(1) 30(21) 40(1-11) 50(25)
víkend párna: 00(1) 15(15) 30(1-11) 40(25) 45(21)
víkend nepárna: 00(1) 15(15) 30(1-11) 40(25)

z Juhu I
špička: 00(18) 10(3) 15(18) 30(18) 40(3) 45(18)
sedlo: 00(18) 10(3) 20(18) 40(18)
víkend: 00(18) 30(18), do toho linka 3 každú druhú hodinu 45(3)

Juh III:
špička: 15(28) 45(28), sedlo a víkend: 45(28)

zo Sihote:
špička: 00(2) 08(21) 10(18) 15(28) 25(8) 30(2) 40(18) 45(28) 50(24) 55(18), do toho ešte linka 13 dva krát do hodiny
sedlo: 10(2) 15(28) 25(8) 40(24) 55(18)
víkend: 10(2) 15(28) 25(8) 40(24) 55(18)
inak čo keby nové linkovanie vychádzalo z toho, že časti mesta husto osídlené by mali mať spoj aspoň každých 20-30 min, inak je MHD neatraktívna. Ja by som to urobil take:
1 South Hill II - Railstation - Kubra (Kubrica) 20/30/30 (60/60/60)
2 Sihot - Railstation - Hospital - Airport - Biskupice(Nozdrkovce) 30/60/60 (120)
3 Orechove - Istebnik - Zlatovce - SAD - Hospital - South Hill I 30/60/120
13 Záblatie - SAD - Railstation (Sihot) 30/60/120 (ranná a poobedná špička)
15 South Hill II - Inovecka - SAD - Zlatovce (Priemysel park) 30/60/60 (účelové spoje)
18 South Hill I - Soblahovska - Sihot (15/20/30)
21 South Hill III - Elektricna - Sihot - Opatova - Sihot - Elektricna - South Hill II 60/90/120
24 Sihot - Railstation - Hospital - Laugaricio (60/60/60)
25 South Hill II - Inovecka - Soblahovska - Hospital - Laugaricio (60/60/60)
28 South Hill III - Nemocnica - Railstation - Sihot (30/60/60)
- linky ako 4, 7, 12, 16 a 20 beriem len ako účelové páry spojov, ktoré ak je záujme nech kľudne ostanú
- linka 15 bude nosnou linkou pre Zámostie, linka 5 sa spojí s linkou 3 a 19
- linka 8 (18) bude jazdiť z Juhu I na Sihoť a bude nosnou pre Juh I, zahŕňa terajšie spoje 8 a 18
- linka 28 bude nosnou pre Juh III, posilnená na úkor väčšiny spojov linky 23
- linka 13 sa predĺži v špičke na Sihoť a nahradí linku 6
- linka 1 sa spojí s linkou 11 do dokonalého prekladu
- linky 17 a 22 zrušíme, veď teraz po redukcii tiež nemajú skoro žiadny zmysel v tejto kvázy podobe
Výsledok:
Juh I: nosná linka 8 (18)
Juh II: nosná linka 1 a 15
Juh III: nosná linka 28
Sihoť: nosná linka 8 a 28
Zámostie: nosná linka 15, plus linky 3 a 13
Kubra: nosná linka 1
Reakcia na: kamaquashy #7758:
je to lož najhrubšieho zrna alebo nevedomosť kontrlného orgánu alebo. Jedno aj druhé by sa malo patrične "oceniť" v rámci plnenia pracovnoprávnych povinností, u mňa výpoveďou. Ja som si dal tú námahu a vymenujem vozy, ktoré z Juhu (či už I alebo II) idú naprádzno do vozovne v Zlatovskej medzi 22:00 a 23:00. ❗ ❗ ❗ V pracovné dni je ich neúrekom a aj cez víkend na jeden spoj. A to pravidelne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.